«Онгимда адолат, дилимда ҳақиқат устувор бўлади» – 13 нафар судья Ўзбекистон байроғи остида қасамёд қабул қилди

17-07-2019, 15:15
Сиёсат
«Онгимда адолат, дилимда ҳақиқат устувор бўлади» – 13 нафар судья Ўзбекистон байроғи остида қасамёд қабул қилди
Ўзбекистон Республикаси Олий судининг навбатдан ташқари Пленуми бўлиб ўтди.

Унда илк бор судьяликка тайинланган 13 нафар судья Ўзбекистон байроғи остида тантанали қасамёд қабул қилди.

Видеоконференцалоқа режимида ташкил этилган тадбирда Олий суд судьялари, илк бор лавозимга тайинланган судьяларнинг ота-оналари, яқин қариндошлари, вилоят судларининг раислари, Олий суд ҳузуридаги судлар фаолиятини таъминлаш департамент ходимлари ҳамда оммавий ахборот воситалари вакиллари иштирок этишди.

Тадбирда Олий суд раиси К.Камилов судьялик лавозимининг масъулияти, уларга билдирилаётган ишонч, судьянинг одил судловни амалга оширишдаги ўрни, фақат қонунга бўйсуниши ҳақида сўз юритди.

- Ҳозиргина Ўзбекистон байроғи остида судьялик қасамёдини қабул қилдим, бу мен учун улкан шараф, - дейди Тойлоқ туманлараро иқтисодий судининг судьяси лавозимига тайинланган Феруз Каримов. - Ўз фаолиятимда, ҳар бир қарор қабул қилаётганимда онгимда адолат, дилимда ҳақиқат устувор бўлади. Судьялик қасамёдимга ҳамиша содиқ қолишга ваъда бераман.

Ота-оналар номидан сўзга чиққан Ю.Ибрагимов ва Г.Каримова фарзандларига билдирилган бундай ишонч учун муҳтарам Президентимизга, Судьялар олий кенгашига, Олий суд раҳбариятига ўз миннатдорлигини билдиришди.

Тадбирда судьяларга гувоҳнома, Судьялар одоб-ахлоқ кодекси ва Судьялар одоб-ахлоқ кодексига шарҳлар китоби топширилди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Реалист 17 июл 2019 17:11
Бизнинг коррупциялашган
жамиятимизда фойдаси йўқ
қасамни,врачлар неча йиллардан бери Гиппократ қасамини ичишади,лекин
пулингиз бўлмаса ўлиб кетаверасиз,қарашмайди.
Судьялар коррупцияга ботиб кетишган,пулини берсангиз
хатто Гитлерни хам оқлашади,масалан яқинда студент йигитни пиёда ўтиш жойида машинада босиб ўлдирди,
20млн штраф тўлаб қутулди,судья қанча огани номаълум
лекин 20млн дан ааанча кўп олган.Бундай мисоллар жуда кўп.Хуллас судья ва адолат тушунчаси бир-биридан ааанча узоқ нарсалар,судья ва пора десангиз хеч ким ажабланмайди Ўзбекистонда.
Хамид Нукус 17 июл 2019 17:56
Хаётий тажирбага эга, савияси юқори ва ёшига эътибор қаротиш лозим…
Ёрқин 17 июл 2019 18:07
Янги жараён, ислоҳотларни бошланганлиги рост бўлсин, ҳаммаси яҳшиликка бўлсин деб умид қиламиз, судлар миллат виждонидир!
Баходир 17 июл 2019 18:10
Менга хам насиб этган ачинарли адолатсизлик, агарда судья чин дилдан уз ишига маъсулиятли булиб онгида адолат, дилида какикат булганида юртимиздан хеч ким хеч каерга кучиб кетмасди, судламимиз ишни ёпамиз дейишган лекин менда ушанда ...$ пулим булмаган ва мени хам ЖК 208-моддаси б.н нохак айбдор деб топишган! Афсус пулингиз булмаса сиз хеч ким эмассиз!
"Қасамхўрни қасам урмайди" деган хазиломуз гап бўларди. Назаримда кўпчилик сульялар бу мақолни жиддий қабул қилишиб, "...қасам урмаслик"ка ишониб қолишябди !
Шерзод Рузикулов 18 июл 2019 01:02
Ишонмайман, Адолатли судяни узи йук, мени хам айбсиз айбдор килиб судланиб чикдим, лекин хакикий жиноятчини камаш урнинга шартли беришди кани АДОЛАТ??????
Умид 18 июл 2019 01:51
Шу судьяларни 95% га ишонмиман. Президентни олдидаям, халкни олдидаям касамёдини кабул килишувради, лекин буёгига узи билганича олдиндан келишилган ишлани ёки кимнидир ноконуний булсаям топширигини конунладан устун куйиб бажаришади.
Шахноза 18 июл 2019 09:52
Судларда виждон йук!Виждон жигилдонга айланиб кетган!Адолат ва хакикатга тупурган суд хукук тизими!Адолат,хакикат факат юкори минбарлардаги чупчак!Аслида нохак тергов,сохта айблов ва адолатсиз хукм!
Мурод 18 июл 2019 13:30
Шуларни аксарияти пулни ичида катта бўлган. Улардан нимани кутиш мумкин?
Матлуба 21 июл 2019 17:33
Судяларда адолат колмаган бир неча маротаба айбсиз айбдорлик азобини бошимдан утказдим. Барибир билганини килади улар. Халк учун ишлаётгани йук

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Пахтакорнинг янги футболчиси 2,5 млн евро маош олади

Тошкентнинг "Пахтакор" клуби 31 ёшли Эрен Дердийокни сотиб олди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди. Эрен Пахтакорга...