«Ҳокимлар одамлар билан гаплашишни билмайди» – Президент ҳокимлар фаолиятини танқид қилди

13-08-2019, 15:37
Сиёсат
«Ҳокимлар одамлар билан гаплашишни билмайди» – Президент ҳокимлар фаолиятини танқид қилди
Президент Шавкат Мирзиёев кеча иқтисодиёт соҳаси бўйича йиғилиш ўтказган ва унда ҳокимларнинг халқ билан мулоқот қилиш маданиятига ҳам тўхталиб ўтган.

"Ҳокимларимизда маданият йўқ. Мана, яқинда 3 та туман ҳокимни жазога тортдик. Улар одамлар билан гаплашишни билмайди. Олдинги замондан қолган гаплар билан мажлислар ўтказиш, одамларни ҳақорат қилиш... Ҳокимга ким ҳуқуқ берди одамларни ҳақорат қилишга?! Бу маданиятсизлигимиздан, ўқимаганимиздан, маънавиятимиз пастлигидан далолат!", деган президент.

Давлат раҳбарининг айтишича, амалдорларнинг фаолиятига энг яхши баҳони фақат халқ беради, президентдан тортиб ҳокимларгача.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Хамид Нукус 13 август 2019 16:17
Нукус-Ташкент авиа билет 925 минг агар сразу ушса!
Депутатлар уз мунасаботин качон билдирар экан…
Экологическая худудга қимбат
Уктам Сатторов 13 август 2019 19:28
Хокимларимизга жуда катта имкониятлар яратиб бердилар Президентимиз , лекин улар бу имкониятларни халкимиз фаровонлиги учун эмас,балким уз манфаатлари учун ишлатмокдалар.
Нодира 13 август 2019 21:19
Сергели туман хокимиятига хам тегишли бу гаплар илтимос назоратга олинг илтимос
Ғафур Отажонов 13 август 2019 22:41
Учоқлар -- самалётлар учун авиабилетларни чўнкакбоп қилиш , ҳатто яқин ва узоқ масафоларга юкларни ташиш имкониятларига халқимиз аллақачон эришиши керак эди .
Ахир сал кам 30 йил давомида транспортлар хизматининг примитив оддий масалалари ечилмади , шошилмай
ҳаммаси бўлади ,деб сусткашлик қилиш ярамайди ва Ўзбекистон имкониятлари ва нуфузига ярашмайди !
Менимча , инвестор авиякампанияларни ва хизматдагилар сонини ошириш зарур ...
Қолаверса , ҳадемай Ўзбекистон авиаёқилғига эҳтиёжини ўзи қаноатлатирадиган давлат бўлади...Тонгсаҳар терилган қулубнай Сибир, Корея, Хитой дастурхонида меҳмонларга қўйилади !
Инобат 14 август 2019 09:15
Ахолига етказилаетган ози-ковкат ва мева сабзаводлар тан нархи транспорт оркали олиб боралаетганлиги боис нарх навоси ошмокда. Хокимлар уз худудларида бозордаги нарх наволарини назорат килишмайди. Дехконларга узини махсулотини сотиш учун бозорчалар ва расталар ташкил килинмаган Бозорларда олиб сотарлар эгаллаб олган. Нарх навони ва уларни сифатини текшираетган идоралар ишламайди. Айни пишикчилик пайтила нарх наволар осмонда. Мевазабзавод холдиннг хамда Узозиковкатхолдинглар уз вазифасини бажаришмайди.эски тизим билан ишлашмокда