«Сифатсиз йўлларни таъмирлаш, радарларни кўпайтириш масалалари ҳам кўрилмоқда» – Пўлат Бобожонов

«Сифатсиз йўлларни таъмирлаш, радарларни кўпайтириш масалалари ҳам кўрилмоқда» – Пўлат Бобожонов
Ўзбекистон ички ишлар вазири Пўлат Бобожонов Сенат йиғилишида йўл транспорт ҳодисалари билан боғлиқ вазиятлар ҳақида гапирди.

Вазирнинг маълум қилишича, ЙТҲ натижасида одамлар ўлими сони кўпаймоқда. Таъкидланишича, уч йил давомида қассдан содир этилган жиноятлар натижасида 1,5 минг одам ўлган бўлса, ЙТҲ оқибатида 7,5 минг одам ҳалок бўлган. Буларнинг олдини олиш мақсадида таҳлиллар олиб борилаётгани, тармоқларда тарғиботлар кучайтирилаётгани маълум қилинди. Шу билан бирга вазир ўрта-махсус маълумотли йўл-патрул ходимларнинг барчасини босқичма-босқич олий маълумотли ходимларга алмаштирилишини таъкидлади.

«Шунингдек, сифатсиз йўлларни таъмирлаш, радарларни кўпайтириш масалалари ҳам кўрилмоқда», – дейди Пўлат Бобожонов.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Sirojiddin 11 август 2020 12:47
    Bu shunchaki yuzaki gaplar, yaxshi vazir emas, oldin ozini ichidagi hodimlaribor bir ikkita oshalarni yozalasin
  2. Максуд Жуманиязов 11 август 2020 06:08
    УЗАВТОДОРНИ ТАГ ТОМИРИ БИЛАН ТУГАТИШ КЕРАК, БУ ИДОРА УТА КОРРУПЦИЯЛАШГАН!!! КАНЧАДАН КАНЧА ЙУЛЛАР ЯМОК КИЛИНИБ КОГОЗДА ЭСА КАПИТАЛ РЕМОНТ КИЛИНГАН. БУНДАН 2 ЙИЛ ОЛДИН ПРЕЗИДЕНТИМИЗ 66000 КМ. ЙУЛНИ ТУЗАТАСАН ДЕБ ТРИЛЛИОНЛАБ ПУЛ БЕРГАН БУЛСА ХАМ, АХВОЛ ЭСА УМУМАН ТЕСКАРИ!!! АКМАЛ ЭШОНДЕДАЕВИЧ БУРХОНОВ БУНИ ТЕКШИРИШНИ РЕЖАГА КИРИТИБ КУЙИШИ КЕРАК!!!!
  3. Кимсан 10 август 2020 13:18
    Хозирги кунда собиқ СССР давридан қолган йуллар жуда кўп.Уларни таъмирлаш керак.Лекин айримлари янги курилган йулдан яхши Айрим жойларда 2-3 йил олдин таъминланган йуллар хам тезда яроқсиз булиб қолмоқда.Чунки сифат йўқ,сифат жиғилдонга тушиб кетган.
  4. Отабек 9 август 2020 17:09
    Олдин йулларни тугирлаш керак!!!
  5. Ali 9 август 2020 11:02
    Sifatsiz yullar ta'mirlansa demak hamma yullar ta'mirlanar ekanda
  6. Рахим Мамазов 9 август 2020 08:35
    Жуда тўғри қарор радарлардан тушган жарима пулига хам йулларни таъмирласа булади айниқса чекка туман ва қишлоқларга хам урнатиш керак,"Шумахер"лар камаярди
    Пулли пойгаларга чек қуйиларди
  7. Абдул 9 август 2020 07:59
    Jasur,odamlar,bolalar o'lib ketayapdi-da,uka
  8. Fikr 8 август 2020 23:14
    Man. Neytral fikrimmi bildiradim. Bu tizimda ishlamiyman. Umumiy HOLATDA O'ZGARISH bor manimcha bu vazir chuqur kirib tizimda kalamushlani yo'qotadi. Siz oliy talim, talim tizimini qarang hech nima o'zgarmadi, eski olib, berishni zooooo'r eplaysigan yana mansabda, iib da ancha o'zgardiku baribir Neytral baholang. Avvalgidaqamas baribir eahityapti.
  9. RASUL 8 август 2020 22:12
    Йул курилишларига давлат хар йили жуда катта маблаг ажратади,аммо уша маблагни хаммаси инсоф билан жой жойига ишлатилса Республикамизда бирорта хам тамирталаб куча колмаган булар эда.
  10. Jasur 8 август 2020 21:58
    sifatsiz yo'llar qolib, radarlar ko'payishiga 200% ishonaman bunga shubham yo'q

    Abdul bn Fikr tizimda ishlaydimi deyman. Shuncha olinayotgan, to'layotgan pullarimizga sifatli yo'lni qachonla qurib bo'lishi kerak edi...
  11. Fikr 8 август 2020 21:45
    Raxmat, ichki ishlar tizimda O'ZGARISH bo'ldi. Bu haqiqat. VAZIRGA RAXMAT, JUDA HURMAT QILDIM
  12. Алиш 8 август 2020 19:46
    Радарни купайишига ишонаману лекин йулларни тузатишига.....
  13. Каракалпак 8 август 2020 19:27
    Бизнинг кучагаям радар керак
  14. Абдул 8 август 2020 17:36
    Хамма жойга радар урнатиш лозим,бундан хаммамиз ютамиз,Вазиримизнинг фикрига кушиламан
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » «Сифатсиз йўлларни таъмирлаш, радарларни кўпайтириш масалалари ҳам кўрилмоқда» – Пўлат Бобожонов