Саида Мирзиёева ош дамлаётган Шавкат Мирзиёевнинг суратини эълон қилди (+ФОТО)

4-06-2019, 19:38
Жамият
Саида Мирзиёева ош дамлаётган Шавкат Мирзиёевнинг суратини эълон қилди (+ФОТО)
Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги директори ўринбосари Саида Мирзиёева барчани Арафа билан муборакбод этди. У ижтимоий тармоқдаги саҳифаларида қуйидагича пост қолдирди:

"Баъзида оилавий дастурхонимиз учун ошни Дадамлар дамлаб берадилар. Биз эса уларга ёрдамчи. Арафа муборак!" - дейди С. Мирзиёева.

Саида Мирзиёева ош дамлаётган Шавкат Мирзиёевнинг суратини эълон қилди (+ФОТО)
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Хамид Нукус 5 июн 2019 08:04
Байрамлар мубарак булсин!
Хотам 5 июн 2019 16:58
гап бўлиши мумкин эмас.Хақиқий юртбоши.
Суюнова Ирода 5 июн 2019 23:45
Умрлари узун булсин.Президентимизни шижоати ,гайрати мени гайратимни оширади.
Шерзодбек 9 июн 2019 17:42
Юртбошимизни умрлари узоқ бўлсин.
Azizbek 12 июн 2019 21:19
Yurtboshi bu olloxga yaqin inson sanaladi deyishadi Ollox oz panohida asrasin....

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Тошкентда ҳайдовчи ЙПХ ходимини автомашинасида уриб юборди

Бугун, 18 октябрь куни Шайхонтоҳур туманидаги Абай ва А. Қодирий кўчалари кесишмасида ЙТҲ содир бўлди. 25 ёшли...