Машинангиз эскими? Янгисини олишга пул йўқми? “Ўзавтосаноат” ушбу муаммоингизни ҳал қилади

7-06-2019, 18:15
Жамият
Машинангиз эскими? Янгисини олишга пул йўқми? “Ўзавтосаноат” ушбу муаммоингизни ҳал қилади
Бугун Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлигида “Ўзавтосаноат” акциядорлик жамияти вакиллари иштирокида "Ўзбекистонда автомобилсозликни ривожлантириш стратегияси" мавзусида брифинг бўлиб ўтди.

"Ўзавтосаноат" стратегик режалаштириш дирекцияси бошлиғи Рустам Қодиров Ўзбекистон автобозорида trade-in амалиёти татбиқ қилинишини маълум қилди.

“Мамлакатимизда автомобиллардан фойдаланиш бўйича янги тизим жорий этилиши режалаштирилмоқда, — деди Рустам Қодиров. — Масалан, сизнинг мошинангиз бор, 3-5 ёки 10 йил мингансиз, уни янгиламоқчисиз. Лекин янги мошина сотиб олиш учун пулингиз камроқ бўлиши мумкин. Сиз эски, яъни ҳозир миниб юрган мошинангизни диллерга бориб топширасиз-да, янги автомобил ўртасидаги фарқни тўлов қиласиз, алмаштириб кетаверасиз, янгилаб оласиз”.

Қайд этилишича, бу янги автомобиллар савдосини кучайтиради. Шунингдек, аҳоли ихтиёридаги автомобиллар паркини яхшилаш имконини беради.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Лазизбек 7 июн 2019 19:04
Яхши кимга мурожаат киламан нексия 1 бор нексия3 орасидаги фарк канака булади
Bahodir 7 июн 2019 19:08
Kachooon. Kimga murojaat kilish kerak
Фарход Абдиев 7 июн 2019 19:27
Бунт хеч ажаланарли жойи йук и бу янгиликмас хамма автомобиль ишлаб чикарадиган давлатларда шундай тартибга амал килинади,бошидан шундай килиш к к эди нарх навога одамларимиз талашиб хам утиришмасди.екилги масаласини хал килинглар ушанда мошина сотилади
Тимур 7 июн 2019 21:11
Шапкаси канча буларкан? )))
Aziz 7 июн 2019 21:47
Qachoooooooooooooooooon

Qachooooooooooooooooooon

Qachooooooooooooooooooooo oooooooo oooooooooon
Менда нексия2 2010й неча пул булади тоза
Элёрбек 7 июн 2019 21:51
БУ билан машина бозори қонуний диллерлар қўлига ўтар эканда! Унда нархни ким белгилайди? Эскирган машина нархи бозор нархидан пастроқ бўлса керак.
Нексия3неча пул
Нишонов Шухрат 7 июн 2019 23:14
Машинани нархини кандай чикарасиз?

Яхши иш буларди
Ахрор 8 июн 2019 08:00
агар кучга кирса бу карор умуман койил.вообще....
Ulugbek 8 июн 2019 10:05
Mashinani bozorda sotib bowqasini olgandan foydaliroq taklif berilsagina bron yangilik boladi. Menimcha unday bolmaydi.
Menimcha oddiy fuqaro uchun yangilik bu yerda qulaylik ishni oson bitishida boladi va albatta buning uchun xaq tolanadi. Yani siz eski mashinangizni bozorda sotib boshqa mashina olganingizdan bu taklif orqali oson olasiz lekin qimmat olasiz. Mening fikrim shunday.
Shavkat Malikov 8 июн 2019 13:23
Zur bulardi faqat qog'oz bozligi kup bulmasa buldi
Малика 8 июн 2019 14:19
Бозор нархидан кимматро булса яхши буларди пас нархда булмаса булди
Жамол 8 июн 2019 20:32
Менда спарк 2/ 2014й бор .пробег 60минг,лат емаган авария булмаган Худога шукр
Янгисига алмаштиртш учун каерга мурожаат килишим керак ва канча маблаг устама тулашим керак.Зудлик билан аник жавоб кутаман илтимос!
Ахроржон 9 июн 2019 15:32
Купчиликни муаммоси хал буларди. Тезрок кучга кирсин бу таклиф...
Javohirbek 9 июн 2019 17:06
Farqi kattaladib ketmedi?
Али 9 июн 2019 18:06
Бу иш ухшамиди тангани иккинчи тамони бор. Сал вакт утиб узини окламиди.чунган чунди.

Бу иш ухшамиди тангани иккинчи томони бор, бироз вакт утиб узини окламайди.чунган чунди. Тадбир бошида оганлар ютади. Кейинчалик муоммаси куп, шу ишни ташкиллаштирганлар кийналишади.
Рая 14 июн 2019 07:43
Билмадимууууу

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ботир Парпиев янги лавозимга тайинланди

ДСҚнинг собиқ раҳбари Ботир Парпиев янги лавозимга тайинланди. У янги ташкил этилган маҳалла ва оилани қўллаб-қувватлаш...
Бугун, 17:20

ИИВ вазири ўринбосари яна бир вазирга ўринбосар бўлди

Ички ишлар вазирининг жамоат тартибини сақлаш бўйича ўринбосари Азизбек Икромов яна бир вазирга ўринбосар бўлди. Маълум...
Бугун, 17:10

Яна бир ташкилот раҳбари ходимини прописка қилиш учун илтимоснома кирита оладиган бўлди

Ўзбекистонда яна бир ташкилот раҳбари ходимини прописка қилиш учун илтимоснома кирита оладиган бўлди. 2020 йил 17...
Бугун, 16:13

Маҳмуд Муродов ва чехиялик машҳур хонанда фарзанд кутишмоқда

Ўзбекистонлик ММА жангчиси Маҳмуд Муродов ва чехиялик машҳур хонанда Моника Багарова фарзанд кутишмоқда. Хонанда...
Бугун, 16:01

Ўзбекистоннинг туманларида электр энергия нархини 30-40 фоизга арзонлаштириш таклиф қилинди

Ўзбекистонда туманларда газ йўқлиги сабабли қиш фаслида электр энергия нархини 30-40 фоизга арзонроқ қилиш таклиф...
Бугун, 15:42
/ Муҳокамалар +1