Машинангиз эскими? Янгисини олишга пул йўқми? “Ўзавтосаноат” ушбу муаммоингизни ҳал қилади

7-06-2019, 18:15
Жамият
Машинангиз эскими? Янгисини олишга пул йўқми? “Ўзавтосаноат” ушбу муаммоингизни ҳал қилади
Бугун Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлигида “Ўзавтосаноат” акциядорлик жамияти вакиллари иштирокида "Ўзбекистонда автомобилсозликни ривожлантириш стратегияси" мавзусида брифинг бўлиб ўтди.

"Ўзавтосаноат" стратегик режалаштириш дирекцияси бошлиғи Рустам Қодиров Ўзбекистон автобозорида trade-in амалиёти татбиқ қилинишини маълум қилди.

“Мамлакатимизда автомобиллардан фойдаланиш бўйича янги тизим жорий этилиши режалаштирилмоқда, — деди Рустам Қодиров. — Масалан, сизнинг мошинангиз бор, 3-5 ёки 10 йил мингансиз, уни янгиламоқчисиз. Лекин янги мошина сотиб олиш учун пулингиз камроқ бўлиши мумкин. Сиз эски, яъни ҳозир миниб юрган мошинангизни диллерга бориб топширасиз-да, янги автомобил ўртасидаги фарқни тўлов қиласиз, алмаштириб кетаверасиз, янгилаб оласиз”.

Қайд этилишича, бу янги автомобиллар савдосини кучайтиради. Шунингдек, аҳоли ихтиёридаги автомобиллар паркини яхшилаш имконини беради.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Лазизбек 7 июн 2019 19:04
Яхши кимга мурожаат киламан нексия 1 бор нексия3 орасидаги фарк канака булади
Bahodir 7 июн 2019 19:08
Kachooon. Kimga murojaat kilish kerak
Фарход Абдиев 7 июн 2019 19:27
Бунт хеч ажаланарли жойи йук и бу янгиликмас хамма автомобиль ишлаб чикарадиган давлатларда шундай тартибга амал килинади,бошидан шундай килиш к к эди нарх навога одамларимиз талашиб хам утиришмасди.екилги масаласини хал килинглар ушанда мошина сотилади
Тимур 7 июн 2019 21:11
Шапкаси канча буларкан? )))
Aziz 7 июн 2019 21:47
Qachoooooooooooooooooon

Qachooooooooooooooooooon

Qachooooooooooooooooooooo oooooooo oooooooooon
Менда нексия2 2010й неча пул булади тоза
Элёрбек 7 июн 2019 21:51
БУ билан машина бозори қонуний диллерлар қўлига ўтар эканда! Унда нархни ким белгилайди? Эскирган машина нархи бозор нархидан пастроқ бўлса керак.
Нексия3неча пул
Нишонов Шухрат 7 июн 2019 23:14
Машинани нархини кандай чикарасиз?

Яхши иш буларди
Ахрор 8 июн 2019 08:00
агар кучга кирса бу карор умуман койил.вообще....
Ulugbek 8 июн 2019 10:05
Mashinani bozorda sotib bowqasini olgandan foydaliroq taklif berilsagina bron yangilik boladi. Menimcha unday bolmaydi.
Menimcha oddiy fuqaro uchun yangilik bu yerda qulaylik ishni oson bitishida boladi va albatta buning uchun xaq tolanadi. Yani siz eski mashinangizni bozorda sotib boshqa mashina olganingizdan bu taklif orqali oson olasiz lekin qimmat olasiz. Mening fikrim shunday.
Shavkat Malikov 8 июн 2019 13:23
Zur bulardi faqat qog'oz bozligi kup bulmasa buldi
Малика 8 июн 2019 14:19
Бозор нархидан кимматро булса яхши буларди пас нархда булмаса булди
Жамол 8 июн 2019 20:32
Менда спарк 2/ 2014й бор .пробег 60минг,лат емаган авария булмаган Худога шукр
Янгисига алмаштиртш учун каерга мурожаат килишим керак ва канча маблаг устама тулашим керак.Зудлик билан аник жавоб кутаман илтимос!
Ахроржон 9 июн 2019 15:32
Купчиликни муаммоси хал буларди. Тезрок кучга кирсин бу таклиф...
Javohirbek 9 июн 2019 17:06
Farqi kattaladib ketmedi?
Али 9 июн 2019 18:06
Бу иш ухшамиди тангани иккинчи тамони бор. Сал вакт утиб узини окламиди.чунган чунди.

Бу иш ухшамиди тангани иккинчи томони бор, бироз вакт утиб узини окламайди.чунган чунди. Тадбир бошида оганлар ютади. Кейинчалик муоммаси куп, шу ишни ташкиллаштирганлар кийналишади.
Рая 14 июн 2019 07:43
Билмадимууууу

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Депутат Акмал Умрзоқов: Фикримни ижтимоий тармоқда баён қилишни маъқул деб топдим

Яқинда парламентда Давлат солиқ қўмитаси раҳбарини эшитдик. Вақт чегараланганлиги сабабли кўпгина мулоҳазаларимизни...
Бугун, 16:43

Самарқандда олтинни ўзбошимчалик билан қазиганлардан икки нафари тош босиб қолиши натижасида вафот этди

Самарқандда икки нафар фуқаро бахтсиз ҳодиса натижасида вафот этди. Бу ҳақда Бош прокуратура хабар қилди. Маълум...
Бугун, 15:55

Энди янги Malibu, Captiva эгалари махсус солиққа тортилиши мумкин

Монополияга қарши курашиш давлат қўмитаси 20 минг доллардан қиммат автомобиль ва 200 квадрат метрдан кам бўлмаган уй...
Бугун, 14:49

Видео: Бухорода ўқитувчи пора олаётганда қўлга тушди

Бухоро давлат универститети Педагогика кафедраси ўқитувчиси пора билан қўлга олинди. Маълум бўлишича Бухоро вилояти...
Бугун, 10:17

Эртага бепул метро куни. Метрода бизни нималар кутмоқда?

“Ўзбекистон темир йўллари” компанияси ва Тошкент метрополитени Ўзбекистонда илк бор ўтказилаётган Европа мобиллик...
Бугун, 09:48