Фото: Саида Мирзиёева, Отабек Умаров ва Комил Алламжонов — Вашингтонда

12-07-2019, 15:00
Жамият
Фото: Саида Мирзиёева, Отабек Умаров ва Комил Алламжонов — Вашингтонда
Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги директори Комил Алламжонов ижтимоий тармоқлардаги ўзининг саҳифаларида Вашингтонда Ўзбекистон Президентининг тўнғич қизи — АОКА директори ўринбосари Саида Мирзиёева ҳамда Президентнинг кичик куёви Отабек Умаров билан биргаликда тушган фотосини эълон қилди ва унга «Жамоаааа!! Бизга қўшил!!!» дея изоҳ қолдирди.

Қайд этиб ўтиш жоиз, агентлик жамоаси Лондондаги ОАВ эркинлиги бўйича Глобал конференцияда иштирок этди.

Комил Алламжоновнинг ёзишича, агентлик жамоасининг Лондонга ташрифи доирасида BBC (British Broadcasting Corporation) Ўзбек хизмати фаолияти билан ҳам танишишган, дея хабар қилди "хабар.уз"
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Нукус, хамид 12 июл 2019 16:18
Кайси директор

Зор !!
Хамид Нукус 12 июл 2019 17:06
Яхши фото!
Реалист 12 июл 2019 19:17
ОАВ эркинлиги бўйича рейтингда 160-ўриндамиз.
Тожикистон-161- ўрин
Туркманистон-180 -ўрин
Мақтанадиган ўринлар эмас,
Дилшод 13 июл 2019 09:33
Худо хохласа яхши булади харакат борку
Рустам 13 июл 2019 21:29
Кедиб кедиб шулар бордимии ушбу конференция на?
ЗОҲИДЖОН 13 июл 2019 22:49
шу уйимдеги интернет тезлашиб кетса эдии уз мобайлчилааар!!

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Тошкентда ҳайдовчи ЙПХ ходимини автомашинасида уриб юборди

Бугун, 18 октябрь куни Шайхонтоҳур туманидаги Абай ва А. Қодирий кўчалари кесишмасида ЙТҲ содир бўлди. 25 ёшли...
18-10-2019, 14:29

O'zLiDeP: "Миллий Тикланиш" бизга елимдек ёпишиб олган"

Спортда аниқроғи кўпчилик мухлисларга эга футболда нисбатан кучсиз, танилмаган бирор жамоа юлдуз футболчилар жамланган,...