Миллий гвардиячиларга 5 йилгача имтиёзли автокредит берилади

18-07-2019, 16:01
Жамият
Миллий гвардиячиларга 5 йилгача имтиёзли автокредит берилади
Ўзбекистон Республикаси Миллий гвардияси ҳарбий хизматчи ва ходимларини ижтимоий қўллаб-қувватлашга доир қўшимча чора-тадбирлар тўғрисидаги Ҳукумат қарори қабул қилинди.

Қарорга мувофиқ, Миллий гвардия ҳарбий хизматчилари ва махсус унвонга эга ходимларига мамлакатда ишлаб чиқарилган енгил автотранспортларни сотиб олишга имтиёзли кредитлар берилади.

Унга кўра, йилига 300 тагача автотранспорт сотиб олиш учун қуйидаги шартларда имтиёзли кредит берилади:

кредит муддати – 5 йилгача;

дастлабки бадал – автотранспорт қийматининг 20 фоизи миқдорида;

кредит фоиз ставкаси – Марказий банк қайта молиялаштириш ставкасининг плюс 2 фоиз миқдорида;

кредит бўйича таъминот – сотиб олинадиган автотранспорт гаровга қўйилади, дея хабар қилди "Ҳуқуқий ахборот" канали.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Mamayusuf 18 июл 2019 17:05
Juda xam qilay va zur buldi edi
Bek 18 июл 2019 17:55
Sarlavha notogri yozilibdi. 16+2
НБ 18 июл 2019 18:22
Зур факат 300 та кам у качондан кучга кирди кайси банклардан олинади, кандай тоифадаги МГ ходимларига биринчи навбатда берилади ???
Buron 18 июл 2019 19:07
Нечи фоиз экан аникроги? Качон бериб бошларкан?
Mir 18 июл 2019 19:20
Ресурс ниманинг хисобидан экан
IlhomjonMuminov 18 июл 2019 20:06
Energetiklarga ham bersa yaxshi bulardi 18 % bulsa ham mayli ...
Азам 18 июл 2019 23:14
Нега тадбиркорларга эмас качон
Zafar. 19 июл 2019 01:01
O'Qituvchilarning ham jamiyatimizdagi mavqiyi shu sohadan kam emasku ularga qachon berilafi???
Хасанбой. 19 июл 2019 11:10
Ишкилиб Уктувчиларга бериладиган кридитдан эмасми.
Бахритдин 19 июл 2019 15:34
Энди хамма пора билан МГ га иш тикиштиради э койил. Мана иш уринлар