Халқ ўз қаҳрамонларини танишини керак! Суратда икки ёшли болани ўлимдан асраб қолган шифокор

19-07-2019, 17:20
Жамият
Халқ ўз қаҳрамонларини танишини керак! Суратда икки ёшли болани ўлимдан асраб қолган шифокор
Бугун сайтимизда икки ёшли болани шифокор ўлимдан сақлаб қолгани ҳақида хабар берган эдик.

Ижтимоий тармоқларда ана шу шифокорнинг сурати эълон қилинди.

Суратда чап томондаги ўша — икки ёшли болани клиник ўлимдан қайтара олган шифокор-отоларинголог Сергей Тобиас. Халқ ўз қаҳрамонларини танишини керак, дея хабар қолдирган "Қўшни маҳалла" канали.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Аигуль 19 июл 2019 17:34
Рахмат сизга доктор
Мактуба 19 июл 2019 17:37
Койил. Уз ишининг устаси. Такдирлаш керак.
Анвар 19 июл 2019 17:39
Отасига рахмат.
Оломон 19 июл 2019 17:42
Молодец мужик!
Bonu 19 июл 2019 17:55
Shunaqa doktorlarimizani boriga shukr. Ota-onasiga rahmat!!!
Алишер 19 июл 2019 17:57
Маладец угил бола хакики шфокор
Журабек 19 июл 2019 17:57
Билимли докторлар хам бор
Красаучег 19 июл 2019 17:59
Красаучег!
Абдуллаев Санжар 19 июл 2019 18:01
Молодец я очень рад !!!
Sherzod 19 июл 2019 18:01
Alloh qo'llasin sizni Doktor.Taqdirlansin!!!
Навруз 19 июл 2019 18:04
Мана шундай инсонларни фидойи дейишади, рахмат сизга дўхтир!!!
Умида 19 июл 2019 18:18
Гап йўқ. Илоҳим шифокорга иши тушган барча болажонла соғ бўлсин.
Nafisa 19 июл 2019 18:20
Огросное спасибо вам и вашим родителям,за то что они воспитовали такого важного и на сегоднящний день очень нужного нам персону,а так же спасибо вашим преподователям,СПАСИБО!!!
Dilnoza 19 июл 2019 18:23
Baraka toping
Шерзод 19 июл 2019 18:24
Коил, узи юзиданам билиниб турибди ичида кири йук инсон
Рахим. 19 июл 2019 18:25
Рахмат зур........
Xushnud 19 июл 2019 18:27
Qo'li dard ko'rmasin.
лола 19 июл 2019 18:32
Сизга таьзим доктор,илмингиз мунданда зиеда булсин.Сизни шу даражага етгазган ота онанигизга рахматлар айтамиз!
Хайрулла 19 июл 2019 18:37
Молодец врач
Диля 19 июл 2019 18:39
Большой поклон таким людям!
Nodirbek 19 июл 2019 18:49
Zo'r
Респект. Спасибо Вам и низкий поклон.
Хилола 19 июл 2019 19:07
Илохим шифокорга мухтож булган болажонлар доимо шундай мужизага дуч келишсин.
Бундай шифокорлар хамиша сог булишсин.
хает гузал 19 июл 2019 19:08
Узбекларнинг Рошали
Норбобо 19 июл 2019 19:09
Виждонли, имонли экан. Калб амрига кулок солибди. Ота-онасига рахмат шундай тарбия берганю
Ulug‘bek 19 июл 2019 19:14
Doktorlar o‘rnak olishsa arziydi. Bunday doktorlar juda kam
Maqsud 19 июл 2019 19:19
Malades doktor umringiz uzoq bolsin xamishi mojiza bolsin xar doim omad kelgusi ishlarda
Отабек 19 июл 2019 19:25
Хакикий кахрамон
ЮСУФ 19 июл 2019 19:32
Профи своего дела молодцы

Профи своего дела молодцы
Азиза 19 июл 2019 19:36
Низкий поклон вам доктор!
Yorkin Inogamov 19 июл 2019 19:42
Настоящий врач -от Бога.Но таких очень мало. Таких людей народ любит и они останутся долго в памяти простих людей. Мой отец был одним из них.
Hosilbek 19 июл 2019 19:54
Maftuna 19 июл 2019 20:14
Olloh rozi bo'lsin

Olloh rosi bo'lsin. Farishtani qutqargani uchun ikki dunyo saodatini olipti
Рахматжон 19 июл 2019 20:29
Барака топинг! Умризга, касбизга Аллох барака берсин
Лола 19 июл 2019 20:43
Спасибо Вам за ваш профессианализм.Дай бог вам здоровья!
САЙЕРА 19 июл 2019 20:46
Сергей , молодец , любим ВАС
GULIBONU 19 июл 2019 21:12
ШУНДАЙ ИНСОН КИЛИБ ТАРБИЯЛАГАН ОТА-ОНАСИГА МИНГ РАХМАТ
Мурод 19 июл 2019 21:16
Ока умриздан барак топин боларизга бош булин Оллохдан каетсин яахшилигингиз
Гавхар халилова 19 июл 2019 21:18
Халк, билиши керак! Тиббиёт ходимларини емонлаб оркасидан ёзиб чизиб юрадиганларга курсати куйиш керак. Хар куни ,хар соат, хар сония киши билмас инсонларни хаётини саклаб ,отдийгина хечкимга билинмай хаёт кечириб юрган ДОКТОРларга Минг РАХМАТ!!!
Jumart Akbutayev 19 июл 2019 21:22
Умрингиз узоқ бўлсин.

Умрингиз узоқ бўлсин.
Gulnora 19 июл 2019 21:30
Спасибо доктор вам низкий поклон, спасибо родителям вашим
Гулноза 19 июл 2019 21:45
Спасибо большое за отзывчивость и профессионализм низкий поклон вам доктор я заплакала увидев это видео
Гули 19 июл 2019 21:49
Рахмат докторга. Омадини берсин Оллохим.
Нилуфар 19 июл 2019 22:18
Рахмат сизга- хамма Оналар номидан!
Munira Qo‘qonova 19 июл 2019 22:19
Katta rahmat ota-onangizga
Малика 19 июл 2019 22:24
Спасибо Вам огромное доктор!
Рустам Вафаев 19 июл 2019 22:30
Умридан барака топсин! Ота онасига Рахмат!
Мохира 19 июл 2019 22:32
Молодец, Доктор,дай бог вам здоровья
Vazir 19 июл 2019 22:44
Bizni hisobdan Malibu (tonirovka qilingan bulsin)berib yuboringlar )))
Mushtariy 19 июл 2019 23:24
Shunday ilmli vijdonli shifokorning boriga shukur hech kimning bolasi kasal bulmasin Ilohim
Muyassar 19 июл 2019 23:25
Doktorga omad
Nigora 19 июл 2019 23:39
Allohni mo'jizasi bn bu bola shu vrachni qoliga kelib tushdi. Doim sog' salomat bo'silla. Bunaqa vrachlarimiz kooo'p bo'sin inshaallah

Baraka topsilla. Halq duo qildi ulani. Sog bosilla
Шерзод 20 июл 2019 01:20
Доктор болаларингиз рохатини куринг. Офарин
Барно 20 июл 2019 01:28
Мана шундай шифокорни уз касбини устаси деса булади
Мухайё 20 июл 2019 02:43
Сизни хам Худо умризни узок килсин...

Сизни хам Худо умризни узок килсин...
Bekatay_pirnazarov 20 июл 2019 04:42
Молодец
Boy ota 20 июл 2019 05:26
Malades yaxshilab duposlab chirigan qurt yegan olmalardan ikki qop bervorilar
Иргаш 20 июл 2019 05:28
Умрингиздан барака топинг доктор. Бизнинг фарзандларимиз хам сиздек доктор булсин
Х.т.х 20 июл 2019 06:28
Отасига рахмат
Sobirjon 20 июл 2019 07:55
doktor degan shunday bo'lishi kerak

doktor devan shunaqa bo'lishi kerak
Хурият Сабирова 20 июл 2019 08:42
Коил хаммани лол колдирдинг. Яша. Энди сени Аллох асрасин.
Abror 20 июл 2019 09:05
Qoyil lekin bunaqa shifokorlar kam uchraydi...
ДИЛДОРА 20 июл 2019 09:12
МОЛОДЕЦ СЕРГЕЙ

СЕРГЕЙ ТОБИАС ИШЛАРИЗГА ОМАД
ОЛЛОХ РОЗИ БУЛСИН
Махбуба 20 июл 2019 09:23
Барака топинг куп яшанг
Тимур 20 июл 2019 09:38
Огромное спасибо вам Сергей за героический подвиг!!!!
Дилбар 20 июл 2019 09:48
Умриз узоқ булсин. Доимо халқ эътиборида булиб,мартабаиз юксала берсин!
Нигора 20 июл 2019 10:34
Молодец
Мунаввар 20 июл 2019 10:40
Фахрландик ва хавас килдик. Илохим фарзандларим сизга ухшасин. Омин.
Лазиз 20 июл 2019 11:41
Оллохим куч-кувват берсин хамиша... Бор булингла хурматли тиббиёт ходимлари!
Мукаддас 20 июл 2019 12:36
Рахмат сизга!
Adilbeck_Sham 20 июл 2019 15:12
#RESPECT...
Набижанов Шерзод 20 июл 2019 15:41
Оллох рози болсин ока
мухлум 20 июл 2019 16:01
рахмат сизга доктор
Farrux Asadov 20 июл 2019 16:12
Оллох шунақа шифокорларни ўз панохида асрасин отасига рахмат.

Оллох рози бўлсин
Азим 20 июл 2019 16:27
Минг рахмат.Отанангизга хам минг рахмат.Мана ичилган Гиппократ касамига вафо.
Илхомжон 20 июл 2019 17:41
Настоящий доктор! Спасибо вам!
Бахромжон 20 июл 2019 20:54
Мингдан минг ташаккур.
Shuxrat 20 июл 2019 21:20
Qoyil. O'z lasbini haqiqiy fidoiysi
Гулбахар 20 июл 2019 23:47
Рахмат. Видеони бирнеча марталаб курдим. Кузимга еш келди.
Диля Талиббекова 21 июл 2019 00:08
Здравствуйте. Я не буду врать но это лучший доктор, у меня тоже серьезные проблемы были , другие доктора где мы были все говорили без операции нельзя. Потом по совету друга я пришла к ниму, и я не пожелала. Он так посмотрел и сразу сказал вылечу. И я не жалею о том что я в очереде стояла часами(народу очень много). Спасибо за то что он есть здоровье ему и долгих лет жизни.
Хамид Нукус 21 июл 2019 17:25
Рахмат!

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда фуқаро коронавирус белгилари пайдо бўлганига қарамай, 2 апрелгача шифокорларга мурожаат қилмаган

Бу ҳақда Давлат бош санитария инспектори Нурмат Отабеков маълум қилди. Унинг айтишича, фуқаро аҳволи ёонлашган...
Бугун, 11:46

«Ота-онамнинг юзини ерга қаратдим» – Instagram’даги «зўравон»лар ушланди ва қилган ишидан пушаймон бўлди

Аввалроқ тармоқларда Instagram’даги жонли эфир вақтида уларни кузатаёганларга нисбатан ҳақоратли сўзлар айтиб, таҳдид...
Бугун, 11:34

ИИВ Тергов департаменти «Тарона Рекордс» асосчиси Равшан Йўлдошев вафоти муносабати билан таъзия билдирди (ВИДЕО)

ИИВ ҳузуридаги Тергов департаменти «Тарона Рекордс» асосчиси Равшан Йўлдошев вафоти муносабати билан таъзия билдирди....
Бугун, 00:28

Лола Йўлдошева: Туғилган кунингиз билан отажон! Сизни яхши кўраман менинг қаҳрамоним (ФОТО)

Хонанда Лола Йўлдошева инстаграмдаги саҳифасида вафот этган отасини таваллуд айёми билан табриклади. “Дадажон. Менинг...
Кеча, 22:56
/ Муҳокамалар +4

"Севги изтироби" сериалини эфирга узатиш яна тўхтатилди

Хабарингиз бор аввалроқ кўплаб танқидлардан сўнг Туркиянинг "Севги изтироби" сериали "Zo'r TV" телеканалида эфирга...
Кеча, 22:24
/ Муҳокамалар +19