Ходимлари Тошкент пропискасини олиши мумкин бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди

23-07-2019, 18:23
Жамият
Ходимлари Тошкент пропискасини олиши мумкин бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди
Ходимлари Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида прописка олиш ҳуқуқига эга бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири "Ҳуқуқий ахборот" канали ахборотига таяниб хабар қилди.

Ҳукумат қарорига кўра Савдо-саноат палатаси раҳбарлари ходимларни Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида доимий прописка қилиш тўғрисида илтимоснома киритиши мумкин бўлган давлат органлари ва бошқа давлат ташкилотлари рўйхатига киритилди.

Шу кунгача рўйхатда 85 та ташкилот мавжуд эди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Илхомжон 23 июл 2019 19:47
Кайси ташкилот бундай имтиёзга эга булди номи курсатилмабдию?!!!
Hikmat 24 июл 2019 02:48
Nega haliyam propiskani bekor qilishmadi,buni bekor qilishmadi shunchalar qiyinmi
Hamidova Gulzira 24 июл 2019 09:28
Bu bor narsami yoq narsami aniq adreslari bilan korsatilmaydimi?Bu gap kopdan beri yuradi lekin xech biror kishini shu tashkilot orqali propuskaga otdim MANA PROPUSKAM deganini negadir hech kormadim.XALQNI ALDAB CHALGITMASLIK KERAK
ДонСад 26 июл 2019 10:11
Ҳаммага прописка бервурса асли Тошкентликлар нима қилади! Шундоқ ҳам Тошкент шаҳрида одам сони лиқ тўла!

Да...
бахтиеор 26 июл 2019 10:43
Еопларин прапискани .жойга бориб яашасин .Уз уйни гулатсин .Тепади Амалдарлла какка карвоти .Хози хаммаеок обод бувоти .Иложи буса Пойтахти кучирвориш керак Самаркандга ЗУР буларди Ушанда .Тошкент анча бушарди

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

ХДП раиси: Биз барча партиялар орасида этакчимиз

ХДП раиси Улуғбек Иноятов халқаро пресс калубнинг навбатдаги сонида ХДП етакчи партия эканини айтиб ижтимоий...
Бугун, 10:36

"Баровский" коллежи талабасининг ўлимида айбдор деб топилган йигит коллежда ўқишни давом эттирмоқда

Тошкент тиббиёт коллежи талабаси Жасурбек Иброҳимовнинг ўлимида айбдор деб топилган Ислом Тўлаганов ўқишини давом...