Ходимлари Тошкент пропискасини олиши мумкин бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди

23-07-2019, 18:23
Жамият
Ходимлари Тошкент пропискасини олиши мумкин бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди
Ходимлари Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида прописка олиш ҳуқуқига эга бўлган ташкилотлар сони яна биттага кўпайди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири "Ҳуқуқий ахборот" канали ахборотига таяниб хабар қилди.

Ҳукумат қарорига кўра Савдо-саноат палатаси раҳбарлари ходимларни Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида доимий прописка қилиш тўғрисида илтимоснома киритиши мумкин бўлган давлат органлари ва бошқа давлат ташкилотлари рўйхатига киритилди.

Шу кунгача рўйхатда 85 та ташкилот мавжуд эди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Илхомжон 23 июл 2019 19:47
Кайси ташкилот бундай имтиёзга эга булди номи курсатилмабдию?!!!
Hikmat 24 июл 2019 02:48
Nega haliyam propiskani bekor qilishmadi,buni bekor qilishmadi shunchalar qiyinmi
Hamidova Gulzira 24 июл 2019 09:28
Bu bor narsami yoq narsami aniq adreslari bilan korsatilmaydimi?Bu gap kopdan beri yuradi lekin xech biror kishini shu tashkilot orqali propuskaga otdim MANA PROPUSKAM deganini negadir hech kormadim.XALQNI ALDAB CHALGITMASLIK KERAK
ДонСад 26 июл 2019 10:11
Ҳаммага прописка бервурса асли Тошкентликлар нима қилади! Шундоқ ҳам Тошкент шаҳрида одам сони лиқ тўла!

Да...
бахтиеор 26 июл 2019 10:43
Еопларин прапискани .жойга бориб яашасин .Уз уйни гулатсин .Тепади Амалдарлла какка карвоти .Хози хаммаеок обод бувоти .Иложи буса Пойтахти кучирвориш керак Самаркандга ЗУР буларди Ушанда .Тошкент анча бушарди

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Президент: Ректорларда талаб йўқ, савия йўқ. Энг катта порахўрлик қаерда? Юридик, Молия, Иқтисодиёт университетларида

Айни дамда Президент Шавкат Мирзиёев бошчилигидаги таълим тизими, ўқитувчи ва мураббийларнинг мавқеини оширишга...
23-08-2019, 16:18

Ўзбекистоннинг коррупция рейтингидаги ўрни қониқарсиз эканига Бош прокурор ўринбосари муносабат билдирди

Бугун бўлиб ўтаётган Сенатнинг 21-ялпи мажлисида сенатор Улуғбек Сотиболдиев Ўзбекистоннинг коррупция рейтингидаги ўрни...
23-08-2019, 15:03

Сенат Раиси: “Шу вақт ичида амалга оширган ишларимиз ўтган 25 йил давомида қилинганидан ҳам ортиқ бўлди”

Сенатнинг ялпи мажлисида Сенат Раиси Танзила Норбоева маъруза қилгани ҳақида ёзган эдик. У ўз маърузасида...
23-08-2019, 14:07
/ Муҳокамалар +2

Сирдарё вилоят ҳокими: Биз иккинчи Америка бўламиз

Аҳолиси Ўзбекистоннинг турли ҳудудларидан келиб қўним топган Сирдарё вилояти Америкага қиёсланди. Бу ҳақда 22 август...
23-08-2019, 11:41
/ Муҳокамалар +5

«Сиз шунчалар буюк инсон» – Хонанда Санжай Алишер Усмоновга атаб қўшиқ куйлади (+ВИДЕО)

Хонанда Санжай миллиардер Алишер Усмоновга атаб қўшиқ куйлади. У куйлаган қўшиғига қуйидагича изоҳ қолдирди (имло...
23-08-2019, 11:13
/ Муҳокамалар +8