Англиядан Фарғонага тушган келин ҳақида янги тафсилотлар маълум (фото+видео)

24-07-2019, 22:40
Жамият
Англиядан Фарғонага тушган келин ҳақида янги тафсилотлар маълум (фото+видео)
Аввалроқ сайтимизда Фарғонага нақ Лондондан келин тушгани ҳақида хабар берган эдик.

Бугун ўша келин ҳақида янги тафсилотлар маълум бўлди. Хабарларга кўра Жена (Жанна) Англияда таваллуд топган, куёвнинг исми эса Нуруллохон. Келиннинг қайнонасанинг исми эса Маҳлиёхон. Улар аввал хабар қилинганидек Лондонда танишган. Келин Жена (Жанна)нинг отасининг исми Майкл онаси эса Кристина.

Ҳозирда келин ўзбекча урф-одатларга тезда кўникиб кетгани айтилмоқда. Куёвнинг онаси келинини Жена (Жанна) деб эмас, эркалаб Жаннат деб чақиради.

Вазиятдан фойдалнган ҳолда EVERYDAY.UZ таҳририяти янги оилага мустаҳкам соғлиқ, бахт тилаб қолади.

Англиядан Фарғонага тушган келин ҳақида янги тафсилотлар маълум (фото+видео)


ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Гулсара Мардонова. 25 июл 2019 10:57
Жаннатой кизим, аввало бахт сизларга доимий хамрох булсин. Сизга тарбия берган ота-онангизга катта рахмат. Илохим, ярашикли либосларингизга хамоханг калбингиздан тукилаетган бахт нашидаси ила шукроналик хисси чакнаб турган кузларингизда акс этиб турибди. Тилингиздан "Ла илаха иллаоллох" ва "Алхамдулиллох" сузи хар лахза жаранглашига ишонаман. Омин!!!
Гулжахан 25 июл 2019 15:06
Бахитли булсин митислар жуда чиройли акилли булади болалари роса чиройли булиб тугиларкан кудо хокласа
Dilshod Unarov 25 июл 2019 19:22
Islomni qabul qildimikana?
Nasibullo Tojibaev 28 июл 2019 15:46
Kelin Islom dinimizni qabul qilmagan bòlsa ham, dunyoga kelajak farzandlari Alhamdulillah musulmon bòladi.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Тошкентда ҳайдовчи ЙПХ ходимини автомашинасида уриб юборди

Бугун, 18 октябрь куни Шайхонтоҳур туманидаги Абай ва А. Қодирий кўчалари кесишмасида ЙТҲ содир бўлди. 25 ёшли...
18-10-2019, 14:29

O'zLiDeP: "Миллий Тикланиш" бизга елимдек ёпишиб олган"

Спортда аниқроғи кўпчилик мухлисларга эга футболда нисбатан кучсиз, танилмаган бирор жамоа юлдуз футболчилар жамланган,...