"Бу йил ҳудудларда фақат авария ҳолатида ёки об-ҳаво кескин ўзгарганида свет ўчади" - Электрчилар

25-07-2019, 23:19
Жамият
"Бу йил ҳудудларда фақат авария ҳолатида ёки об-ҳаво кескин ўзгарганида свет ўчади" - Электрчилар
Бугун 25 июл куни ОАКАда “Ҳудудий электр тармоқлари” акциядорлик жамияти мутасаддилари журналистлар саволларига жавоб берди. Унда мутасаддилар бу йил қишда, агар ҳаммаси режа бўйича кечадиган бўлса, узилишлар бўлмаслигини айтишган. Чунки бу йил ўтган йиллардагига нисбатан кўпроқ электр энергияси ишлаб чиқарилаётган экан, дея хабар қилди "Хабар.уз".

Бу йил ўтган йиллардаги каби режа бўйича ўчириш бўлмайди. Фақатгина авария ҳолатларида ёки об-ҳавонинг кескин ўзгариши оқибатида энергияга бўлган талаб ошиб кетган тақдирдагина узилишлар бўлиши мумкин. Аммо бу ўзгаришлар режадан ташқари бўлгани боис олдиндан прогноз қилиш ва аҳолини огоҳлантириш имконимиз йўқ, — деган масъул ходим Даврбек Имомов.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
L 26 июл 2019 00:39
Bizda esa utgan qish bahor yoz svet uchadi qishda 10martalab kerak bulsa 1kunlab hozir esa 5marta bunga chidash qiyin.Qishda ham yozda ham sim uzilgan bahona.
Тохиржон 26 июл 2019 08:31
Булар хоҳлаган вақтда,хоҳлаган в а қ т га ўчиришади
Илҳомбек 26 июл 2019 14:46
Бир кун, ярим кунга ўчиришса тушунса бўлади. Лекин Термиз шаҳридаги Гулираъно маҳалласи, С.Айний кўчасида бир ҳафтадан буён айни соат 12-00дан 17-00гача свет ўчишини қандай тугуниш мумкин. Ахир бу кўчадаги қариялар ва гўдакларни ҳоли совутгичлар (кондиционер)сиз қандай кечади. Мана ҳозир ҳам ҳудди шу ҳолат. Уй ичидаги ҳаво ҳарорати юқорилигидан ёши улуғларнинг нафас олишлари оғирлашмоқда. Бунга ким жавобгар???

Бир ҳафтадан буён Сурхондарё вилояти, Термиз шаҳридаги Гулираъно МФЙ, С.Айний кўчасида айни соат 12-00дан 17-00гача свет ўчирилмоқда. Бу иссиқ ҳавода кондиционер ва вентиляторсиз гўдаклар ва ёши улуғлар қандай чидашади. Бунга ким жавоб беради.
Н. Иногамов 27 июл 2019 09:57
Демак, бу йил авария холатлари кўпайса керак...

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Президент: Ректорларда талаб йўқ, савия йўқ. Энг катта порахўрлик қаерда? Юридик, Молия, Иқтисодиёт университетларида

Айни дамда Президент Шавкат Мирзиёев бошчилигидаги таълим тизими, ўқитувчи ва мураббийларнинг мавқеини оширишга...
23-08-2019, 16:18

Ўзбекистоннинг коррупция рейтингидаги ўрни қониқарсиз эканига Бош прокурор ўринбосари муносабат билдирди

Бугун бўлиб ўтаётган Сенатнинг 21-ялпи мажлисида сенатор Улуғбек Сотиболдиев Ўзбекистоннинг коррупция рейтингидаги ўрни...
23-08-2019, 15:03

Сенат Раиси: “Шу вақт ичида амалга оширган ишларимиз ўтган 25 йил давомида қилинганидан ҳам ортиқ бўлди”

Сенатнинг ялпи мажлисида Сенат Раиси Танзила Норбоева маъруза қилгани ҳақида ёзган эдик. У ўз маърузасида...
23-08-2019, 14:07
/ Муҳокамалар +2

Сирдарё вилоят ҳокими: Биз иккинчи Америка бўламиз

Аҳолиси Ўзбекистоннинг турли ҳудудларидан келиб қўним топган Сирдарё вилояти Америкага қиёсланди. Бу ҳақда 22 август...
23-08-2019, 11:41
/ Муҳокамалар +5

«Сиз шунчалар буюк инсон» – Хонанда Санжай Алишер Усмоновга атаб қўшиқ куйлади (+ВИДЕО)

Хонанда Санжай миллиардер Алишер Усмоновга атаб қўшиқ куйлади. У куйлаган қўшиғига қуйидагича изоҳ қолдирди (имло...
23-08-2019, 11:13
/ Муҳокамалар +8