Фото: Отабек Умаров Шаҳноза Мирзиёевани табриклади

8-08-2019, 23:20
Жамият
Фото: Отабек Умаров Шаҳноза Мирзиёевани табриклади
Триатлон федерацияси раиси Отабек Умаров умр йўлдоши Шаҳноза Мирзиёевани таваллуд айёми билан табриклади. У ўз табригида қуйидаги илиқ сўзларни ёзиб қолдирган.

Умр - узун йўл. Инсон бу йўлни ёлғиз босиб ўтиши қийин. Унга кўнглини тушунадиган, ҳар бир нафасида меҳр улашадиган, янги марралар сари илҳомлантирадиган ҳамроҳ керак.

Бугун менинг ана шундай "ҳамроҳ"им - умр йўлдошим, севимли аёлим, хонадоним бекаси, фарзандларимнинг онаси туғилган кун.

Шаҳнозахон, таваллуд айёмингиз билан чин қалбимдан табриклайман!

Сизнинг борлигингиз менга яхши кайфият, хотиржамлик ва куч бағишлаб туради, - дейди О. Умаров.

Шунингдек у ўз табригида қуйидаги суратни қолдирган.

Фото: Отабек Умаров Шаҳноза Мирзиёевани табриклади
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Куз тегмасин.
Ёрқиной. 9 август 2019 00:17
Оллохим ёмон кўздан асрасин.
Оилавий бахт тилайман.Доимо бир бирингизни севиб, севилиб яшанг.Эри хотин кўша қариб болаларингизни рохатини кўринг.Доимо халқ ардоғида бўлинг.
Гулом 9 август 2019 00:20
Бахтли булинг
Хафиза Рахмонова 9 август 2019 00:25
Илохим бахтингизга куз тегмасин! Фарзандларингизга бош булиб орзу-хавасларини куришликни, биргаликда барча эзгу ниятларингизга етишликни, ота-оналарингиз орзу килгандек бу бахтларингиз умирбот бардаком булишлигини Оллохнинг узи насиб этсин!
Zokir 9 август 2019 00:36
Baxtli bo'lishsin
Асамиддин. 9 август 2019 01:23
Мен хам оиламиз номидан табириклайман. Илохим умри узок булиб оиласи фарзандлари бахтига сог булсин.Келажаги порлок булсин бу ёшларни купини куриш насиб этсин.
Нигора 9 август 2019 02:55
Президентимизни кизлари жуда гузал. Саида хам Шахноза хам бир биридан чиройлик. Бахтли булишсин.
БОБОМУРОД 9 август 2019 05:26
Бахтли булинглар.
Бахтдан яйраб яшанг.
Биргаликда 100 йошга киринг.
Феруза 9 август 2019 05:31
Бир умр бир-бирларини севиб-севилиб яшашсин.
Бахром 9 август 2019 05:40
Бахтли булинглар !, кушает каранглар Илохим !!!
Ж 9 август 2019 06:49
Узукка куз куйгандек ярашиб турибсизлар. Аллох асрасин Сизларни. Бахтли булинг.
Фарход Назаров. 9 август 2019 06:59
Оилангиздан бахт аримасин
Sohiba Samadova 9 август 2019 07:14
Kòz tegmasin, ilohim.
Раъно 9 август 2019 08:15
Жудаям чиройли жуфтлик,куз тегмасин бахтларизга!
Нилуфар 9 август 2019 08:40
Фарзандларимизга сизларга ухшаган жуфтлик учрасин согсаломат булинглар!
Насиба 9 август 2019 08:51
Кўз тегмасин бир умр Бахтли тахтли бўлиб юришсин илоҳим.
Нилуфар 9 август 2019 09:03
Оллохнинг панохида булсинлар, фарзандлари бахтини билла куриш насиб килсин...
Зокир 9 август 2019 09:14
Бахтли булинглар
Sardor 9 август 2019 09:18
Oyila muqaddas tuyg'u oyilada mexr oqibat o'zoro hurmat bo'lsa eng yomon kunimiz shu kabi bayramdak o'tadi Iloyim bahtinglarga ko'z tegmasin.
Отабек 9 август 2019 10:11
Бахли булинглар
Махсуда 9 август 2019 10:18
Всего наилучшего!
Бахтли булила,жудаям чиройли жуфтликсила,фарзандилани рохатини рохатда куриб юрила!!!
Мухаммад Али 9 август 2019 13:38
Оллох тоало берган умирни самарали яшаб узингхам бахтли булинглар.гибатчиларни омадини берсин илохим уларни хам пуллари купайиб сизларни гийбат килгани вакт тополми колиш синий. Яна бир бор табриклиман оллох умирларини зиёда килсин
Дилдора 9 август 2019 14:41
Красивая пара дай бог счастья
Шоира 9 август 2019 18:24
Илохим бахтингизга куз тегмасин! Оллох Сизларни уз панохида асрасин
Равшан 9 август 2019 19:46
муборак бўлсин илохим соғ саломат бўлинг
Bahor 10 август 2019 09:58
Kuz tegmasin baxtli bo'linglar

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)

Фарғона вилоятининг Бувайда туманида тадбиркор Саидмаҳмуд Султонов мактаб учун янги бино қуриб берди. Маълум бўлишича...
Бугун, 14:08

Самарқандда 50 минг сўмга уйини йигит ва қизга ишқий муносабатлар учун бериб турган йигит ушланди

Самарқанд вилоятининг Пайариқ туманида уйини қўшмачилик учун берган йигит қўлга олинди. Маълум бўлишича туманда яшовчи...
Бугун, 12:28

Наманганга вақтида етиб бора олмаган йўловчилар «Uzbekistan Airways» борткузатувчисини жароҳатлади

Тошкент аэропортида «Uzbekistan Airways» компаниясига тегишли самолетнинг катта борткузатувчисини жароҳатлади. Маълум...
Бугун, 09:04
/ Муҳокамалар +2

«Қамчиқ довонида қолиб кетдим. Менга сизнинг ёрдамингиз керак» – ИИББ фирибгарларнинг смсларидан огоҳлантирди

Тошкент шаҳар ИИББ фирибгарлар томонидан юбориладиган смс ва уларга алданиб қолмасликдан огоҳлантирди. Бошқарма...
Бугун, 08:27
/ Муҳокамалар +1

Қашқадарёда 17 ёшли йигит уйида осилган ҳолда топилди

Қашқадарё вилояти Косон туманида 17 ёшли йигит уйида осилган ҳолда топилди. Туманнинг Бойғунди МФЙсида яшовчи 17 ёшли...
Кеча, 17:57