Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди

9-08-2019, 21:22
Жамият
Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди
Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири ИИББ маълумотига таяниб хабар қилди.

Йўл белгиси «Эҳтиёт бўлинг, уй ҳайвонлари» деган маънони англатади. Ушбу ташаббусни қўллаб-қувватлайсизми? Шундай савол билан мурожаат қилди ИИББ.

Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
B.S 9 август 2019 21:34
bu mablag'ni bexuda sariflash
JR 9 август 2019 22:18
xayvonlayam Ollohi maxluqi, manmcha yaxshi o'ylashkan!
темур 10 август 2019 04:16
Йўллани ремонт қимидими ундан кўра.Паласалани биладиган одамла чизмидими
шерзод 10 август 2019 07:59
тугри килишган лекин бундан олдин канча йул белгилари куйилиши кере булган жойлар бор шуларни килишса яхши буларди
Лазиз 10 август 2019 09:20
Ветеринария клиникани олдига қўйилган бунга анча бўган Тошкенда битта жойда.,
Дилшод 10 август 2019 17:58
Шу белгига эхтиёт бормикан?
Улуғбек РАЖАБОВ 10 август 2019 20:21
Уй ҳайвонлари ҳам ҳақиқатдан ОЛЛОХни махлуқи, аммо бизнинг юртимизга авваламбор, эхтиёт бўлинг булар ҳам инсон, деган тушунчани давлат рахбарларига онгига сингдирадиган белгиларни ўрнатиб чиқиш керак.
Дилшод 10 август 2019 23:12
Бу белгилани куйиш унчали шартамас. Ундан кура фойдали нарсалага ишлатила шу расходлани.
Pp 11 август 2019 01:19
Zor
Абдулло 27 октябр 2019 11:34
Яхши таклф екан

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)

Фарғона вилоятининг Бувайда туманида тадбиркор Саидмаҳмуд Султонов мактаб учун янги бино қуриб берди. Маълум бўлишича...
Бугун, 14:08

Самарқандда 50 минг сўмга уйини йигит ва қизга ишқий муносабатлар учун бериб турган йигит ушланди

Самарқанд вилоятининг Пайариқ туманида уйини қўшмачилик учун берган йигит қўлга олинди. Маълум бўлишича туманда яшовчи...
Бугун, 12:28

Наманганга вақтида етиб бора олмаган йўловчилар «Uzbekistan Airways» борткузатувчисини жароҳатлади

Тошкент аэропортида «Uzbekistan Airways» компаниясига тегишли самолетнинг катта борткузатувчисини жароҳатлади. Маълум...
Бугун, 09:04
/ Муҳокамалар +2

«Қамчиқ довонида қолиб кетдим. Менга сизнинг ёрдамингиз керак» – ИИББ фирибгарларнинг смсларидан огоҳлантирди

Тошкент шаҳар ИИББ фирибгарлар томонидан юбориладиган смс ва уларга алданиб қолмасликдан огоҳлантирди. Бошқарма...
Бугун, 08:27
/ Муҳокамалар +1

Қашқадарёда 17 ёшли йигит уйида осилган ҳолда топилди

Қашқадарё вилояти Косон туманида 17 ёшли йигит уйида осилган ҳолда топилди. Туманнинг Бойғунди МФЙсида яшовчи 17 ёшли...
Кеча, 17:57