Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди

9-08-2019, 21:22
Жамият
Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди
Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири ИИББ маълумотига таяниб хабар қилди.

Йўл белгиси «Эҳтиёт бўлинг, уй ҳайвонлари» деган маънони англатади. Ушбу ташаббусни қўллаб-қувватлайсизми? Шундай савол билан мурожаат қилди ИИББ.

Фото: Тошкент кўчаларида янги йўл белгиси ўрнатилди
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
B.S 9 август 2019 21:34
bu mablag'ni bexuda sariflash
JR 9 август 2019 22:18
xayvonlayam Ollohi maxluqi, manmcha yaxshi o'ylashkan!
темур 10 август 2019 04:16
Йўллани ремонт қимидими ундан кўра.Паласалани биладиган одамла чизмидими
шерзод 10 август 2019 07:59
тугри килишган лекин бундан олдин канча йул белгилари куйилиши кере булган жойлар бор шуларни килишса яхши буларди
Лазиз 10 август 2019 09:20
Ветеринария клиникани олдига қўйилган бунга анча бўган Тошкенда битта жойда.,
Дилшод 10 август 2019 17:58
Шу белгига эхтиёт бормикан?
Улуғбек РАЖАБОВ 10 август 2019 20:21
Уй ҳайвонлари ҳам ҳақиқатдан ОЛЛОХни махлуқи, аммо бизнинг юртимизга авваламбор, эхтиёт бўлинг булар ҳам инсон, деган тушунчани давлат рахбарларига онгига сингдирадиган белгиларни ўрнатиб чиқиш керак.
Дилшод 10 август 2019 23:12
Бу белгилани куйиш унчали шартамас. Ундан кура фойдали нарсалага ишлатила шу расходлани.
Pp 11 август 2019 01:19
Zor

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Сурхондарёлик йигит Ўзбекистон конституцион тузумини ағдаришда айбланди

Давлат хавфсизлик хизмати ходимлари томонидан сурхондарёлик Ш.О.нинг ноқонуний ишлари фош этилган. Маълум бўлишича,...
Бугун, 22:25

ИИВ журналист ва блогерларга мурожаат билан чиқди

Ички ишлар вазирлиги сайтида Янгибозор тумани ички ишлар органлари ходимлари томонидан тан жароҳати етказилганлиги...
Бугун, 18:55

Собиқ Бош прокурор Рашид Қодиров ҳақида ҳужжатли кўрсатув тайёр бўлди. У қачон эфирга узатилади?

Ўзбекистон телевидениесида Собиқ Бош прокурор Рашид Қодиров ҳақида ҳужжатли кўрсатув тайёр бўлгани хабар қилинмоқда....
Бугун, 17:03
/ Муҳокамалар +2

Фото: Президент Шавкат Мирзиёевнинг янги самолёти

Интернетда Ўзбекистон Президенти учун махсус тайёрланган Boeing 787-800 Dreamliner самолётининг илк суратлари пайдо...
Бугун, 14:31
/ Муҳокамалар +8

Қорақалпоғистонда эр 25 ёшли турмуш ўртоғига 19 марта пичоқ урди

Қорақалпоғистон Республикаси Хўжайли туманида мудҳиш ҳолат юз берди. Эр хотинига 19 марта пичоқ урган. Маълум бўлишича,...
Бугун, 13:01