Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди

Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди
Ижтимоий тармоқларда навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди.

Видеолавҳада янги куёв келиннинг отаси, онаси ҳамда ака-укаларига салом берганини кўриш мумкин. Ҳозирча видеолавҳа қаерда олингани маълум эмас.

Аввал ҳам "куёв салом" видеоси ижтимоий тармоқлардада кенг тарқалган эди. Бу сафар тарқалган видеолавҳа ҳам ижтимоий тармоқ фойаланувчилари томонидан "илиқ" кутиб олинмоқда.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Сухроб 10 ноябр 2020 13:17
    Кейинчи чимилдикда нима булади?
  2. Amin 13 август 2019 15:42
    Kuyov yoshdur. Lekin atrofdagilar yoshi katta insonlarku
  3. Баходир 12 август 2019 19:05
    Бу уйланганми ёки эрга текканми?
  4. Камина 12 август 2019 17:14
    ха она ўғил
  5. Тошкандий 12 август 2019 16:17
    Ишкилиб куев бола ' киз' чиксинда
  6. Мухаммад 12 август 2019 14:38
    Бу даппалар каерли
  7. Шамс 12 август 2019 11:51
    Бу идеал одам эмас.томи кетган ахмок
  8. Бек 12 август 2019 05:12
    Ну и прикол баба
  9. шухрат 11 август 2019 18:41
    Карочи .Бази эркелла хозрги пайита эркалли гурур йук .Эркак булиб еон атрофдилла эркаклла жим турганига хаеронсан.Карочи хаммаси .Кут .
  10. Ихтиёр 11 август 2019 18:36
    Бу каерда чикан урф булдию куёв салом бергинча узинди ос эртага яана чикиб куча шипир ахмоклар
  11. 9 11 август 2019 13:37
    Куевни тушириб келишдими?
  12. Фотима 10 август 2019 21:50
    Тунни еч!!! Бошингга румол Ташла! Дуппини хор килдинг! Ахмоклар!!!
  13. B.S 10 август 2019 21:10
    9 oydan keyin tug'ib xam ber qaynotanga latta
    bular xammasi xezalak besoqolbozlar shekili
  14. уч йигитнинг онаси 10 август 2019 18:44
    Бу саломни килдирган одамни хам томи кетган. Куёв мияси ишламай кодган булса (туйда булиши мумкин) Куёв жура- чи? Ёки бу йигит ич куёв булмокдами? Суф бу ходисада катнашаётган эркакларга! Белингидаги белбогни румол килиб уранг. Узбекка иснот!!!
  15. Хеч ким 10 август 2019 18:01
    Узбекистонлик боря
    моисеев.
  16. Аник 10 август 2019 15:49
    Даюс. Йигитларни шарманда килибди.
  17. Нилуфар 10 август 2019 15:21
    Нострадамус башоратига кўра 2030 йил матриархал-яъни аёллар хукмронлиги даври бўлади деб айтилган. Ишонмагандим рости, бу видеони кўргач ўйланиб қолдим...
  18. Bek 10 август 2019 14:10
    Qanaqa zamonga kelib qoldik. Bu nima degani kuyov salom qilsa? Bu ketishda vazifalar ham almashishi hech gap emas.
  19. босс 10 август 2019 14:08
    Саломда иштрок этвоткани хаммасига хотилани иштонни кигизиш керак кут пидараз далбайоб .Эркали гурур йук бесагонлада
  20. Али 10 август 2019 13:58
    Иштон кийдириб бошига румол ташлаглар
  21. Одам 10 август 2019 13:18
    Кайси вилоятда бунака шармандалик
  22. Динара 10 август 2019 13:10
    Келин билан куёвнинг жойи узгариб колганми?
  23. гулноза 10 август 2019 12:36
    вой томи кетган хезалакми
  24. Muzaffar 10 август 2019 12:33
    Keyingi yilga tug latta
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тошкентда вафот этган боланинг суратини тармоқларга жойлаб, хайрия учун пул йиққан қиз ушланди

Тошкент шаҳрида соҳта хайрия ташкил этган қиз ушланди. Бу ҳақда yuz.uz нашри хабар қилди. Маълум бўлишича, Олмазор туманида яшовчи 26 ёшли...
Кеча, 23:14

Ватан қаҳрамонларини унутмайди...

Самарқанд давлат университетидан Иккинчи жаҳон урушига сафарбар қилинган 500 қаҳрамон хотираси қалбларимизда абадий яшайди Инсон хотиралар...
Кеча, 22:59

Видео: Деновда аёлни калтаклаган эркак жарима билан қутиладиган бўлди

Аввалроқ Сурхондарё вилояти Денов туманида эркак аёлни калтаклагани ҳақида хабар берган эдик. Маълум бўлишича, Хандалов Гулмурод Қаюмова...
Кеча, 10:53
3

Видео: Тошкентда Матиз автобусни ағдариб юборди. Жабрланганлар борлиги айтилмоқа

Тошкентда Матиз ва йўловчи автобуси иштирокида ЙТҲ содир бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, ҳодиса бугун, 7...
7-05-2021, 18:02
1

Видео: Тошкентдаги кўп қаватли уйда ёнғин содир бўлди

Тошкент шаҳри Юнусобод туманидаги кўп қаватли уйларнинг бирида ёнғин юз берди. Ҳодиса видеолавҳаси тармоқларда тарқалди. Маълум бўлишича,...