Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди

10-08-2019, 12:31
Жамият
Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди
Ижтимоий тармоқларда навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди.

Видеолавҳада янги куёв келиннинг отаси, онаси ҳамда ака-укаларига салом берганини кўриш мумкин. Ҳозирча видеолавҳа қаерда олингани маълум эмас.

Аввал ҳам "куёв салом" видеоси ижтимоий тармоқлардада кенг тарқалган эди. Бу сафар тарқалган видеолавҳа ҳам ижтимоий тармоқ фойаланувчилари томонидан "илиқ" кутиб олинмоқда.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Muzaffar 10 август 2019 12:33
Keyingi yilga tug latta
гулноза 10 август 2019 12:36
вой томи кетган хезалакми
Динара 10 август 2019 13:10
Келин билан куёвнинг жойи узгариб колганми?
Одам 10 август 2019 13:18
Кайси вилоятда бунака шармандалик
Али 10 август 2019 13:58
Иштон кийдириб бошига румол ташлаглар
босс 10 август 2019 14:08
Саломда иштрок этвоткани хаммасига хотилани иштонни кигизиш керак кут пидараз далбайоб .Эркали гурур йук бесагонлада
Bek 10 август 2019 14:10
Qanaqa zamonga kelib qoldik. Bu nima degani kuyov salom qilsa? Bu ketishda vazifalar ham almashishi hech gap emas.
Нилуфар 10 август 2019 15:21
Нострадамус башоратига кўра 2030 йил матриархал-яъни аёллар хукмронлиги даври бўлади деб айтилган. Ишонмагандим рости, бу видеони кўргач ўйланиб қолдим...
Аник 10 август 2019 15:49
Даюс. Йигитларни шарманда килибди.
Хеч ким 10 август 2019 18:01
Узбекистонлик боря
моисеев.
уч йигитнинг онаси 10 август 2019 18:44
Бу саломни килдирган одамни хам томи кетган. Куёв мияси ишламай кодган булса (туйда булиши мумкин) Куёв жура- чи? Ёки бу йигит ич куёв булмокдами? Суф бу ходисада катнашаётган эркакларга! Белингидаги белбогни румол килиб уранг. Узбекка иснот!!!
B.S 10 август 2019 21:10
9 oydan keyin tug'ib xam ber qaynotanga latta
bular xammasi xezalak besoqolbozlar shekili
Фотима 10 август 2019 21:50
Тунни еч!!! Бошингга румол Ташла! Дуппини хор килдинг! Ахмоклар!!!
9 11 август 2019 13:37
Куевни тушириб келишдими?
Ихтиёр 11 август 2019 18:36
Бу каерда чикан урф булдию куёв салом бергинча узинди ос эртага яана чикиб куча шипир ахмоклар
шухрат 11 август 2019 18:41
Карочи .Бази эркелла хозрги пайита эркалли гурур йук .Эркак булиб еон атрофдилла эркаклла жим турганига хаеронсан.Карочи хаммаси .Кут .
Бек 12 август 2019 05:12
Ну и прикол баба
Шамс 12 август 2019 11:51
Бу идеал одам эмас.томи кетган ахмок
Мухаммад 12 август 2019 14:38
Бу даппалар каерли
Тошкандий 12 август 2019 16:17
Ишкилиб куев бола ' киз' чиксинда
Камина 12 август 2019 17:14
ха она ўғил
Баходир 12 август 2019 19:05
Бу уйланганми ёки эрга текканми?
Amin 13 август 2019 15:42
Kuyov yoshdur. Lekin atrofdagilar yoshi katta insonlarku
CarlosDam 20 апрел 2020 18:26
Hi, here on the forum guys advised a cool Dating site, be sure to register - you will not REGRET it https://bit.ly/2VHWPjt

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

"Ўзга сайёралик"лар билан суҳбатлашганини айтган Жуманазар ака вафот этди

"Ўзга сайёралик"лар билан суҳбатлашганини айтган Жуманазар ака вафот этди. Бу ҳақда телеграм каналларда хабарлар...
Бугун, 12:41

“Фақат шу кунларда, бунақа шароитда олиб кетма, деб дуо қилдим” – Юлдуз Усмонова касал бўлгани ҳақида

Хонанда Юлдуз Усмонова унда бронхиал астмаси қўзигани ҳақида айтиб берди. Усмонова иситмаси кўтарилгани ва ўзини ёмон...
Бугун, 12:05

Андижонда 18 ёшли ўсмир севган қизига “гап отган” 30 ёшли эркакни темир билан уриб, ўлдириб қўйди

Андижонда 18 ёшли ўсмир севган қизига “гап отган” 30 ёшли эркакни темир билан уриб ўлдириб, қўйди. Бу ҳақда ҳуқуқ...
Бугун, 11:46

Президентимиз совғаларидан барча миннатдор!

Юртбошимизнинг қутлуғ айём – Қурбон ҳайити байрами куни олдидан ҳеч бир эҳтиёжманд оила эътибордан четда қолмаслиги,...
Бугун, 10:47

Ўзбекистонда коронавирус билан касалланганлар сони ошишда давом этмоқда

Ўзбекистонда коронавирус билан касалланганлар сони ошишда давом этмоқда. Бугун яна 249 кишида коронавирус аниқланиб,...
Бугун, 10:29
/ Муҳокамалар +1