Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди

10-08-2019, 12:31
Жамият
Навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди
Ижтимоий тармоқларда навбатдаги "куёв салом" видеоси тарқалди.

Видеолавҳада янги куёв келиннинг отаси, онаси ҳамда ака-укаларига салом берганини кўриш мумкин. Ҳозирча видеолавҳа қаерда олингани маълум эмас.

Аввал ҳам "куёв салом" видеоси ижтимоий тармоқлардада кенг тарқалган эди. Бу сафар тарқалган видеолавҳа ҳам ижтимоий тармоқ фойаланувчилари томонидан "илиқ" кутиб олинмоқда.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Muzaffar 10 август 2019 12:33
Keyingi yilga tug latta
гулноза 10 август 2019 12:36
вой томи кетган хезалакми
Динара 10 август 2019 13:10
Келин билан куёвнинг жойи узгариб колганми?
Одам 10 август 2019 13:18
Кайси вилоятда бунака шармандалик
Али 10 август 2019 13:58
Иштон кийдириб бошига румол ташлаглар
босс 10 август 2019 14:08
Саломда иштрок этвоткани хаммасига хотилани иштонни кигизиш керак кут пидараз далбайоб .Эркали гурур йук бесагонлада
Bek 10 август 2019 14:10
Qanaqa zamonga kelib qoldik. Bu nima degani kuyov salom qilsa? Bu ketishda vazifalar ham almashishi hech gap emas.
Нилуфар 10 август 2019 15:21
Нострадамус башоратига кўра 2030 йил матриархал-яъни аёллар хукмронлиги даври бўлади деб айтилган. Ишонмагандим рости, бу видеони кўргач ўйланиб қолдим...
Аник 10 август 2019 15:49
Даюс. Йигитларни шарманда килибди.
Хеч ким 10 август 2019 18:01
Узбекистонлик боря
моисеев.
уч йигитнинг онаси 10 август 2019 18:44
Бу саломни килдирган одамни хам томи кетган. Куёв мияси ишламай кодган булса (туйда булиши мумкин) Куёв жура- чи? Ёки бу йигит ич куёв булмокдами? Суф бу ходисада катнашаётган эркакларга! Белингидаги белбогни румол килиб уранг. Узбекка иснот!!!
B.S 10 август 2019 21:10
9 oydan keyin tug'ib xam ber qaynotanga latta
bular xammasi xezalak besoqolbozlar shekili
Фотима 10 август 2019 21:50
Тунни еч!!! Бошингга румол Ташла! Дуппини хор килдинг! Ахмоклар!!!
9 11 август 2019 13:37
Куевни тушириб келишдими?
Ихтиёр 11 август 2019 18:36
Бу каерда чикан урф булдию куёв салом бергинча узинди ос эртага яана чикиб куча шипир ахмоклар
шухрат 11 август 2019 18:41
Карочи .Бази эркелла хозрги пайита эркалли гурур йук .Эркак булиб еон атрофдилла эркаклла жим турганига хаеронсан.Карочи хаммаси .Кут .
Бек 12 август 2019 05:12
Ну и прикол баба
Шамс 12 август 2019 11:51
Бу идеал одам эмас.томи кетган ахмок
Мухаммад 12 август 2019 14:38
Бу даппалар каерли
Тошкандий 12 август 2019 16:17
Ишкилиб куев бола ' киз' чиксинда
Камина 12 август 2019 17:14
ха она ўғил
Баходир 12 август 2019 19:05
Бу уйланганми ёки эрга текканми?
Amin 13 август 2019 15:42
Kuyov yoshdur. Lekin atrofdagilar yoshi katta insonlarku

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

МСК раиси ўринбосари М.Ш.Истамовнинг Халқаро матбуот марказидаги брифингда сўзлаган нутқи

Марказий сайлов комиссияси раиси ўринбосари М.Ш.Истамов Халқаро матбуот марказидаги брифингда нутқ сўзлади. Ассалому...
Кеча, 18:01

ДХХ гиёҳвандлик ва психофаол воситалар савдосига қарши тадбирлар ўтказди

ДХХ Фарғона вилояти бошқармаси ходимлари томонидан ўтказилган тезкор тадбир давомида Данғара туманидаги “Чағали” ЙПХ...
Кеча, 17:55
/ Муҳокамалар +1

Алишер Қодиров: «Ўзини хурмат қилган одам тилини билмайдиган юртга ишлашга кетмайди ва -50 даража совуқда автобусда қайтмайди»

Миллиий тикланиш ДП раиси Алишер Қодиров Узрепорт телеканали томонидан эфирга узатиладиган «Трибуна» кўрсатувининг...
Кеча, 14:36
/ Муҳокамалар +11

Икки йигитни “самосуд” қилиб уларнинг бирини “узр дада” дейишга мажбур қилган муштумзўр топилди (+фото, видео)

Аввалроқ ижтимоий тармоқларда икки йигит дўппосланиб, “самосуд” қилинган видеолавҳа тарқалган эди. Шундан сўнг ИИВ...
Кеча, 08:44
/ Муҳокамалар +7

Жасурбек Ибрагимовнинг онаси Президентга яна мурожаат қилди

2017 йилда “Баровский” коллежи талабаси Жасурбек Ибрагимов вафот этган эди. Унинг вафоти юзасидан 6 нафар шахс...
13-12-2019, 21:37
/ Муҳокамалар +13