Ўзбек ТВсида калта шортик кийган қизнинг оёғи хиралаштириб кўрсатилди

Ўзбек ТВсида калта шортик кийган қизнинг оёғи хиралаштириб кўрсатилди
Ўзбек ТВсида калта шортик кийган қизнинг оёғи хиралаштириб кўрсатилди. Бу ҳақда тролл.уз каналида маълум қилинди.

Мавжуд маълумотларга кўра, Севимли ТВ каналида эфирга узатиладиган “Гунеш қизлари” сериалида калта шортик кийган қизларнинг оёғи блюр эффект ёрдамида ёпиб қўйилган.

“Маънавиятли фильтр! Оёқларини блюр қилиб қўйишибди. Нима кийгани энди вообщем кўринмаяпти. Энди маънавиятга мос бўлган…”, – дея киноя билан пост қолдирилган блогер каналида.

Эслатиб ўтамиз, аввалроқ ўзбек ТВсида калта пайпоқ кийганлар ва соч олдирганда бошида турли хил нақш қолдирганлар кескин танқид қилинган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Отавай 1 октябр 2020 20:51
    Шу киноларни деб бизнинг буюк актер ва актирисаларимиз кузикориндек купайган телевиденияларга чикишни тарк этди.
  2. Кимсан 30 сентябр 2020 17:07
    турк ярим ялонгоч сериаллари теливеденияни сотиб олган.ота онага мунобатни куриб кунглинг айтийди.Бизнинг ёшларни хам шундай килмокчи.айтганни ёзганни фойдаси йук
  3. Зулфияхоним 30 сентябр 2020 08:52
    Илтимос шунака кинолани куймела Фарзандларимз шундан андоза олади кийнишдан шунака килиб юрса буларкан дид .Мехр окибат хае ибо кутарилади.шу кинолани куйвотганланиям фарзандлари бордир.Тарбияни оиладан олади лекин канчадир микдорини атоф мухитдан оладику барибр тасири булади .Хамма каналида сериял
  4. Зафар 30 сентябр 2020 08:24
    90чи йилларда сериаллар даври бошланганда кучадаги шарм-хаё масаласи хозиргидек аянчли эмас эди.Хориж сераллари аввал одобсизликни, кейинчалик яримта кийинишни ургатди.Узимиз хам бунга карши иммунитет хосил килишимиз керакдир.Оила аъзоларимизга бундай хаёсизликни куриш яхши эмаслигини тушунтиришимиз керакдир.Бундай салбий таъсир этувчи гояларни намойиш этаётганлар бизларга дустлик килмаяпти.
  5. Шерзод 29 сентябр 2020 22:28
    Шунака киноларни деб Камокдаги аёларни киносини узиб куйовди.
  6. Зариф 29 сентябр 2020 20:47
    Мен умуман курмайман, оиламга хам курсатмайман.
  7. Фазлиддин 29 сентябр 2020 12:28
    Менга колса хамма Турк сериалларини олиб ташлаш керак, нима у "Кора ният"даги кийинишлар? Хурмат деган нарса йук
  8. Sadullaa 29 сентябр 2020 07:11
    Quyilayotgan seriallar fitnadan boshqa narsa emas
  9. Байрам Ходжейли 28 сентябр 2020 12:40
    Корейс сериалларында тарбия адеплилик, сыйласык зор, турклер сериалларында бир биреуин алдау тарбиясызлык, дым кереги жок турк сериаллары
  10. Узбек 28 сентябр 2020 12:08
    Вообще то кулгили ишлар булар. Шунгаям канча расход кетиб ётибди. Камида 2 3 та монтаж усталари ишласа керак бу 1 тийинга киммат манавиятчилик учун. Калласи бор одам бунака шилтаси чиккан 1 тийинга киммат сериалларни курмайди(бу мени шахсий фикрим курувчиларни шахсиятига тегса узр) 1 та нарсани кайтараверса кайтараверса одамни медасига тегиб бепарво булиб колади уша кайтарилган нарсага яни манавиятга.
  11. O`ZBEK 28 сентябр 2020 11:34
    Оёгини ёпиб куйганмиш, кийиб олган майкасидан сал булсахам култиги остидан ку...клари куринай деб ётибтику.
    Узбеккинодаги рахбариятнинг шу кино сабали Узбек халкиниг манавияти бузилиб кетаётганлиги сабабли узига кайтсин. Падаринга ланатлар айтар Узбек халки бир кун.
  12. Dilmurod 28 сентябр 2020 10:22
    Бу филмларни нега куйишяпти халкни манавиятини йукотиш учунми ёки узбекларга дунёни бошка томрнлан курсатиш учунми ?телеканалларда бу филмлар пора эвазига куйиладими ? Агар пора эвазига куйилса бунака киноларни куйган телеканаллар рахбарлари нариги дунёда шу киноларни куриб тарбияси бузилган хар бир одам учун жавоб берсин илохим
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
Кеча, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
Кеча, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
Кеча, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
Кеча, 06:00

Конституциявий ислоҳотлар ёшлар нигоҳида...

Самарқанд шаҳридаги Ёшлар марказида “Ўзбекистон Республикасининг Конституциясига ўзгартиш ва қўшимчалар киритиш тўғрисида”ги Конституциявий...
4-07-2022, 23:44
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Ўзбек ТВсида калта шортик кийган қизнинг оёғи хиралаштириб кўрсатилди