Видео: Тошкентда Президент билан учрашган йигит кутилмаган илтимос билан чиқди

Видео: Тошкентда Президент билан учрашган йигит кутилмаган илтимос билан чиқди
Шу йил 14 май куни давлатимиз раҳбари Шавкат Мирзиёев пойтахтнинг Учтепа туманига борди. Бу ҳақда Президент матбуот хизмати хабар қилди.

Маълум бўлишича, Шавкат Мирзиёев тумандаги Тепақўрғон маҳалласига бориб, у ердаги аҳоли билан учрашди ва уларнинг ҳаёти билан танишди. Кун нашрининг хабар қилишича, Президент маҳаллада туманнинг 11-мавзесида яшовчи йигит билан учрашган ва учрашувда йигит кутилмаган илтимос билан чиққан.

Фуқаро давлат раҳбаридан қучоқлашиб кўришишни илтимос қилган ва Мирзиёев ушбу илтимосни ерда қолдирмай уни қучқолаган. Мазкур ҳолат акс этган видеолавҳада йигит ҳаяжондан йиғлаб юборганини кўриш мумкин.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Мард 17 май 2021 14:40
    Гап йук.муамма йук.
  2. Узбекистон 17 май 2021 00:57
    Дунеда.нима.куп.тубан.инсонлар.куп.айникса.узбекистонда.
  3. Делфин 16 май 2021 23:25
    Нега бизда шу эскидан мерос мадохлик.буюк буюк ривожланиб кетган халкларнинг призентлари халки билан учрашса кийнаетган кандай муома масалаларди мухокома килади даже ечемини талаб килади.бизда эса умуман акси.призентнинг кули тегса тамом хурсандлигидан исмини хам унутиб куйадилар.
  4. farrux 16 май 2021 23:20
    Menda shunday imkoniyat bo'lganida... Sizdek otamiz boriga shukur umriz uzun bo'lsin degan bo'lardim. Keyinchalik jinoyat qilganlarga qattiqroq jazo berishini, saqol qo'yganlarni odam qiyofasiga qaytarishini so'ragan bo'lardim. Zero qattiq qo'llik boshqalarga o'rnak bo'lsin!!!!!!!!
  5. Ихтиёр 16 май 2021 17:52
    Нимаики сураса Аллохдан сураш кере биродарла бандасиданмас бу йигит иботли йигит куринади ва буни билади кимдан нима сурашини
  6. Реалист 16 май 2021 16:35
    Президентни олдига тасодифий
    одам яқинлаштирилмайди.
    Бир хафта олдин тайёрлашади,
    нима дейиш,ўзини қандай тутиш,кийинишигача.
  7. Хакикат 16 май 2021 14:58
    Кечирасизлару президентга бирорта максадини амалга оширишда ёки мана бундай ишлаб чикариш килмокчиман деб таклиф илтимосларни бермайдими. Эх эссиз. Бу бола санъат институтига топширса юкори баллардан бирини олади лекин
  8. Дангал 16 май 2021 11:35
    Биродарлар хадеб негатив фикр билдирмайлик йигитни калбидан президент калбидан Нима утганини билмаймиз

    Бу хам ватанга мухаббатни Бир куринишидир
  9. Юзакиликни йигиштиринглар 16 май 2021 11:19
    Майлику ундан кура бирорта максадингни айтиб ишлаб чикариш килмокчиман, ёки мана бу йуналишда фойдали ишни юргизмокчиман деб таклифингни айтиб ёрдам беришларини сурамайсанми. Яхшиси бу бола санъат институтига жуда мос
  10. Jasurbek 15 май 2021 23:12
    Хавасим келди
  11. Бек 15 май 2021 15:06
    Пахтакор кулибида уйнаса керак бу бола
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Избосканда “Қизил китоб”га киритилган қушни сотмоқчи бўлган йигит жазоланди

Андижон вилояти Избоскан туманида яшовчи 22 ёшли йигит жазоланди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, йигит Андижон...
Кеча, 12:29

Видео: Андижонда Спарк ҳайдовчиси ЙПХ ходимини капотида “сайр қилдирди”

Ижимоий тармоқларда Спарк ҳайдовчисининг машинани ЙПХ ходимининг устига ҳайдагани акс этган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон...
Кеча, 12:05

“Купальник”даги Лола танқид қилинди

Ижтимоий тармоқларда хонанда Лоланинг чўмилиш кийимидаги сурати муҳокама қилинмоқда. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди....
Кеча, 11:38

Видео: Бектемир Мелиқўзиев кучли зарбани ўтказиб юбориб, нокаутга учради

Ўзбекистонлик боксчи Бектемир Мелиқўзиев ўзининг навбатдаги жангида кучла зарба ўтказиб юбориб, нокаутга учради. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ...
Кеча, 11:28

Андижонда экилган арчалар Президент кетгандан сўнг қайта кавлаб олиндими? Ҳокимлик изоҳ берди

Кеча ижтимоий тармоқларда Андижон вилоятида олинган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Унда йўл четига экилган...
Кеча, 11:19
1
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Видео: Тошкентда Президент билан учрашган йигит кутилмаган илтимос билан чиқди