Бу бўйича маълумот компания асосчиси Марк Цукерберг томонидан тақдим этилди. Марк Мебиус кўринишидаги кўк рангли янги логотипни тақдимот қилди. Цукерберг шунингдек, Facebook битта ижтимоий тармоқ эмаслигини, балки WhatsApp, Instagram, Oculus ва бошқа серверларга эга катта компания эканини кўрсатиш мақсадида ном ўзгараётганини таъкидлади.
Ребрендингдан сўнг компания “Meta” деб номланади. Компаниянинг янги номи юнончадан “кейин” деган маънони англатади. Цукерберг янги номни классик изланишлар ёрдамида топганини айтди.
Ушбу ном ҳар доим яна ниманидир қуриш имконияти борлигини англатади, – дейди компания асосчиси.