Имомали Раҳмон Тожикистон президентлигига бўлган сайловларда ғалаба қозонмоқда

Имомали Раҳмон Тожикистон президентлигига бўлган сайловларда ғалаба қозонмоқда
Аввалроқ Тожикистонда шу йил 11 октябрь куни президентликка сайловлар бўлиб ўтиши ҳақида ёзган эдик.

Маълум бўлишича, сайловда қатнашиш 85,39 фоизни ташкил этган. Марказий сайлов комиссиясининг хабар қилишича, айни вақтдаги президент, Имомали Раҳмон сайловда 90,92 фоиз овоз тўплаган.

Маълумот ўрнида, Раҳмон Тожикистонни 28 йил давомида бошқариб келмоқда. Ушбу даврнинг 26 йилини у давлат президенти сифатида бошқарган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Одил 12 октябр 2020 23:09
    Охиригача
  2. ИЛХОМЖОН 12 октябр 2020 14:03
    Реалист офарин!!!бу масхарабозлик нимага керак деб уйлаб коласанда одам.
  3. Реалист 12 октябр 2020 11:49
    Ким шубҳа қипти,сентябрдаёқ
    табриклаб қўйганмиз бўлажак
    сайловдаги ғалабаси билан,
    Нострадамус ёки Ванга бўлиш шарт эмас.
  4. Шерали 12 октябр 2020 10:50
    Халиям 105%килиб ташламабди
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...