Архангельскда Ўзбекистон фуқароси таниш аёлнинг интим суратларини тарқатиб юборди

Архангельскда Ўзбекистон фуқароси таниш аёлнинг интим суратларини тарқатиб юборди
Архангельскда Ўзбекистон фуқароси таниш аёлнинг интим суратларини тарқатиб юборди. Бу ҳақда Region29 нашри хабар қилди.

Мавжуд маълумотларга кўра, 39 ёшли Ўзбекистон фуқароси (эркак) 35 ёшли танишининг (аёл, ўзбекистонлик) интим сурат ва видеоларини тарқатиб юборган. Эркак аёлнинг танишларига фото ва видеоларни жўнатган.

Айбланувчи у аёл билан орани очиқ қилгандан сўнг рашк сабабли ушбу ишга қўл урганини айтиб, тан олган. Ҳозирда ҳолат юзасидан жиноий иш қўзғатилган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Жавлон 16 январ 2021 21:52
    Бундай ифлослик факатифлос одамнинг кулидан келади.
  2. ман 15 январ 2021 15:03
    Уч харф шу томонда хам бир бирларингни итдай талаяпсиларми.сенда эркаклик гурури йук.вататанга кайтсан лозим кийиб румол ураб кел.
  3. Бахром 14 январ 2021 14:06
    Шармандалик!!!
  4. Дангал 14 январ 2021 13:38
    Ул а эркак бумай
  5. Махфуза 13 январ 2021 22:54
    Эркак деган номга хам иснод келтирибди
  6. дехкон 13 январ 2021 20:27
    улганинг яхши даьюс урисни юртидаям шарманда кибсан.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“Муаллим ва муҳаррирга эҳтиром”

Самарқанд давлат университетида адабиётшунос олим Ғафуржон Маҳмудов хотирасига бағишланган “Муаллим ва муҳаррирга эҳтиром” мавзусида...
3-12-2022, 16:43

Партиялараро ҳамкорлик йўналишлари белгилаб олинди

Ўзбекистон ва Озарбойжон ўртасидаги кўп қиррали ҳамкорликда O‘zLiDeP ва “Ени Азербайжан” партиялари ўртасидаги алоқалар муҳим ҳисобланади....