Фото: Президент Шавкат Мирзиёевнинг янги самолёти

19-08-2019, 14:31
Сиёсат
Фото: Президент Шавкат Мирзиёевнинг янги самолёти
Интернетда Ўзбекистон Президенти учун махсус тайёрланган Boeing 787-800 Dreamliner самолётининг илк суратлари пайдо бўлди. Бу ҳақда "Дарё" хабар қилди.

«Boeing 787-800, Dreamliner VIP, Uzbek Air Force One, Registration No: UK001. MSN: 64435. Байроғимизнинг ранглари жуда ярашибди! Халқнинг хизматини бажаришда Президентимизга кўмакдош бўлсин бу самолёт! Бу самолёт Худо хоҳласа кўп йиллар хизмат қилади ва узоқни яқин қилади. Энди бемалол трансатлантик парвозларни тўхтамасдан амалга оширса бўлади!», — дейилган хабарда.

Эслатиб ўтамиз, шу вақтга қадар Ўзбекистон Президенти хорижий сафарларида Boeing 767-300 самолётидан фойдаланар эди. Ушбу самолётнинг парвоз узоқлиги 6 000 дан 9000 километргача ташкил этади. Boeing 787-800 эса 14 000 километргача тўхтовсиз уча олади.

Фото: Президент Шавкат Мирзиёевнинг янги самолёти

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Олимжон 19 август 2019 14:53
Байрамга байрамона совға бўлибди давлатимизга зўр молодец
Хусниллин 19 август 2019 14:55
хурсандммн бундар зўрларини минсинла лекин тадбиркорларни қўлаб қуватласалар бўлд
122333 19 август 2019 15:32
5
Хасан 19 август 2019 17:11
Буюрсин Илоим.Юртбошимиз бунданам яхшиларига лойиклар.
Komil 19 август 2019 17:41
Yangi somoliyot yangi marralarga eltsin.
Жамолиддин 19 август 2019 18:41
Зур
Даврон Абдуазимович 19 август 2019 20:05
Сог саломат булсинлар юрт бошимиз бунданда зур зурларига лойиклар бебахо оллохим суйган бандасилар
Obid 19 август 2019 21:55
Yarashibdi narxini yozsa yaxshi boʻlardi xalq bilsin
zokirjon 19 август 2019 22:13
doimo yaxwi kunlarga, xayrli iwlarga xizmat qilsin!
Кобилжон 19 август 2019 22:46
Омад хамиша ер булсин буюрсин зур.
Azimjon 19 август 2019 22:59
Muborak bolsin
Asomiddin Asqarov 20 август 2019 00:31
bourkhan egasiga ketbtide
Ibrohim Aliyev 20 август 2019 01:05
Бундан хам махобатлиги ярашади,буюрсин оллох понохида асрасин
ИСМОЙЛ 20 август 2019 01:46
ХАЛКНИ УЙЛАБ АНЧА ЯХШИ ИШЛАР ОЛИБ БОРАЯПТИЛАР ХУРСАНДМАН,БУНДАН КЕЙИН ХАМ УЗБЕКИСТОНИМИЗ КЕЛАЖАГИ ЮКСАК БУЛИШИГА ИШЛНАМАН СИЗГА
Бек Мирзаев 20 август 2019 07:46
Ajoyib! Ilohim mana shu samalyot yangi, ulkan marralarga boshlasin! Doimo sog' omon bo'ling, muhtaram Prezidentimiz!
Oybek Nematov 20 август 2019 09:55
Assalomu alaykum va rahmatullohi va barakotuh. Siz bundan ham yaxshiroqlarga loyiq odil podshohsiz ilohim olloh hamisha omadli va xayrli qilsin parvozizni omin ollohu Akbar
Усмоналиев Отабек 20 август 2019 11:07
Хакикатдан хам байрогимизни тасвири жуда ярашибди. Ватан равнаки, халк манфати йулида килаётган мехнатларингизга кумакдош булсин.
Rustamjon 20 август 2019 11:13
Prezident bundanam yaxshilariga loyiq Olg'a O'ZBEKISTON
Шермухаммад 20 август 2019 11:59
Халк учун хизмат килсин.!
З.Журакулов 20 август 2019 12:04
Юртимизга янгидан янги обру-эьтибор олиб келсин!Муборак булсин!
Х.т.х 20 август 2019 12:27
Зур.хурсандмиз.бу хам мамлакатимиз обросига, халкаро имиджини кутаришга хисса кушади албатта.
Nodura 20 август 2019 12:55
Òzbakga yarashadi
УТКИРБЕК нурматов 20 август 2019 15:46
ИЛО БУ УЛОВИ БУТИН УМИР БЕ ШИКАЗ ХИЗ МАТ КИЛСИН ИНШОЛЛОХ ОЛЛОХТАЛО ПАНОХИДА МАШУ УТКИР КОЗ ЛОЧИН БИЛАН ПАРВОЗ КИЛИП ЮУРАВЕРСИНЛАР МАН БУ УЛОВИНИ УТКИР КОЗЛОЧИН ДЕП АТАЙМАН ХИЧКАЧОН КАНОТИ КАЙРИЛ МАСИН ВА ЮУРТ БОШИ ОТАМИЗ СОГБОЛСИН ВТАНИГА ФИДОЙИ ХИЗМАТИ УЧИН АРЗИДИГАН СОВГА БУ ИЛО МУБОРАК БОЛСИ ЮУРТИМ ОТАСИГА ШОН ШАРАФЛАР БОЛСИН УТКИР КОЗЛОЧИН МУБОРАК БОЛСИ УКИРБЕК НУРМАТОВ
Умиджон 21 август 2019 06:38
Насиб килсин парвозларда адашмасин жудаям чиройли
Farrux 21 август 2019 22:57
Bundanam zo'riga loyiq inson
shakhboz 22 август 2019 23:10
Жуда чиройли. Байроғимиз жуда ярашибди. Илоҳим яхшиликка хизмат қилсин. Бехатар парвозлар тилаймиз. Аллоҳ паноҳида сақласин. Президентимиз бизнинг фахримиз. Соғ бўлинг Шавкат Миромонович!

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда Аи-100 маркали бензин сотила бошланди (фото)

Россиянинг «Татнефть» компанияси Тошкентдаги илк автомобилларга ёқилғи қуйиш шохобчаси (АЁҚШ)ни 20 сентябрь куни очди....
Бугун, 23:15

Навоийда “Тинчлик учун” халқаро хайрия акцияси кўтаринки руҳда ўтказилмоқда

Жорий йилнинг 20 сентябрь куни Ўзбекистон ёшлар иттифоқи Навоий вилоят Кенгаши ҳамда шаҳар Кенгаши ҳамкорлигида Навоий...
Бугун, 21:02

Видео: Тошкентда тўппонча билан босқинчилик қилган ёшлар қўлга олинди

Жорий йилнинг 12 сентябридан 13 сентябрга ўтар кечаси Тошкентда бир нафар номаълум шахс жиноий иш содир этаётганда ИИВ...
Бугун, 17:32

«Дабдабали тўй қилаётганларни ОАВ орқали кўрсатиб, бутун халқ олдида шарманда қилиш керак» – Иқбол Мирзо

Хабар берганимиздек, кеча 20 сентябрь куни, Олий Мажлис Сенатида “Тўйлар, оилавий тантаналар, маърака ва маросимлар...
Бугун, 11:24
/ Муҳокамалар +5

ДХХ Ўзбекистон - Қозоғистон чегара постида жиноий гуруҳдан жабр кўрганлардан алоқага чиқишни сўрамоқда

Давлат хавфсизлик хизмати Ўзбекистон - Қозоғистон чегара постида жиноий гуруҳдан жабр кўрганлардан алоқага чиқишни...
Бугун, 10:31
/ Муҳокамалар +1