Шуҳрат Ғаниевга 3 ой синов муддати берилди

30-09-2019, 15:05
Сиёсат
Шуҳрат Ғаниевга 3 ой синов муддати берилди
Бугун Сенат одоб комиссиясида Фарғона ҳокими Шуҳрат Ғаниев масаласи кўтарилиши хабар берилган эди.

Ушбу йиғилишда қатнашган «Xabar.uz» мухбирининг хабар беришича, Сенат комиссияси Шуҳрат Ғаниевни қаттиқ огоҳлантирган ва уч ой синов муддати берган.

Сенат раиси Танзила Норбоеванинг айтишича, Сенат одоб комиссияси фақат Ўзбекистонда эмас хориж давлатларида ҳам бор.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Мехмон 30 сентябр 2019 15:17
Бу хоким ни аллакачон, халкни хакоратлаганда, яьни хорамидан олиб хорамига солганда, камситганда кавишини тогрилаб куйиш керак.эди.
Фукора 30 сентябр 2019 15:18
Ш.Ганиев балки фикрини тугри тушинмаетгандирсизлар хурматли сенаторлар. Балки у киши олдинда юргандир Бир Икки йил. Лекин Ким тугри Ким хато килаяпти буни вакт курсатади.
Sherzod 30 сентябр 2019 15:40
Sinov muddatidan o'tolmadi prezident ogohlantirgani yetmaganmidi ishdan olinishi kerak
Хамид. Нукус 30 сентябр 2019 17:03
Сенаторлармиз амалдаги Конституцияга риоя этишлари лозим....
Сенаторлар халкга урнак булишлари лозим эди.....
Кобилжон 30 сентябр 2019 18:54
Бу хокимни яна нимасини синаб куриш мумкин? Дархол ишдан бушатиш керак. "Нет страшнее напасти чем идиот дорвавщийся до власти".

Нет страшнее напасти чем идиот дорвавщийся до власти.
Khurshida Bakhramova 30 сентябр 2019 21:01
Бу хоким жанобларига шундай холатдаги инсонлар ёкмас экан, савоб олиш учун шахарларидаги шифохоналарни шароитини яхшилаб берсин. Шифохоналарга ванна хоналари куриб берсин. Иш уринларни купайтирсин шундай беморларга алохида санитаркалар карасин.
Хар бир беморларга алохида теллатмайдиган кийимларда ётишсин, Давлат томонидан таъминлансин текинга. Шу инсонни оналари румол урасалар керак узбекчилик. Ёкмаса бошка юртларга бориб шундай зуравонлик килиб курсинлар!!!!
моя группа 30 сентябр 2019 21:03
Хамид. Нукус,
хорамини давно ишдаа камокка тикиш керак водийни хамма пули шунда
Kurshida Bakhramova 30 сентябр 2019 21:07
Бу хоким жанобларига шундай холатдаги инсонлар ёкмас экан,шахридаги шифохоналарни шароитини яхшилаб берсин. Шифохоналарга ванна хоналари куриб берсин, алохида теллатмайдиган кийимлар билан таъминлансин текинга. Иш уринларни купайтирсин шундай беморларга алохида санитаркалар карасин. Ёкмаса бошка юртларга бориб шундай зуравонлик килиб курсинлар!
Расул 30 сентябр 2019 21:15
Шунакалар эвазига халк 30 йилдан буён деярли оч нахорликда яшамокда.Нахотки шу типларнинг урнига замонавий фикрлайдиган ёшларни халк орасидан танлаб олиб булмаса.
Мехмон 1 октябр 2019 18:17
Sherzod,
Утади синовдан мана корасиз
Холис 2 октябр 2019 13:20
Сен президентнинг румол хакидаги сузига карши чикиб кимсан узи.
Укувчи 2 октябр 2019 16:17
Холис, Нима сиз катталар Нима шуни тугри деб уйлайсизми