“Миллий тикланиш” ДП раиси: “Биз ҳукуматни ташкил этмоқчимиз” (+видео)

7-10-2019, 17:34
Сиёсат
“Миллий тикланиш” ДП раиси: “Биз ҳукуматни ташкил этмоқчимиз” (+видео)
Ўзбекистон "Миллий тикланиш" демократик партиясининг Марказий сайлов штаби очилди. Очилиш маросимдан тайёрланган видеолавҳа партия матбуот хизмати томонидан эълон қилинди.

Унда партия раҳбари Алишер Кадиров сўзга чиқди.

"Ўзбекистон "Миллий тикланиш" демократик партияси парламентда устувор партия бўлишга даъвогар. Биз ҳукуматни ташкил этмоқчимиз. Биз ташкил этган ҳукумат ушбу халқнинг барча муаммоларини бартараф этиш устида ишлайди", - дейди Алишер Кадиров.

Шунингдек А. Кадиров ўз нутқида сайловларда ғалаба қозиниш учун барчани ҳамжиҳатликда ҳаракат қилишга даъват этди.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Реалист 8 октябр 2019 13:01
Бирорта район хокимига тиши ўтмайди-ку,Ўзбекистонни қандай ўзгартирмоқчи? Ёлғон гапир-у лекин ишонарлироқ гапир,лофчи.Бизда хақиқий оппозицион партия йўқ,биздаги партиялар қарсакбозлар,лўттибозлар партияси.Барибир хеч қайси партияга овоз б-е-р-м-а-й-м-а-н!!!
Dadaxon 8 октябр 2019 21:44
Partiya rahbarlari hukumatni egallamoqchimi? To'ntarishmi
Fazliddin 9 октябр 2019 05:41
Narx navodan habari yo shekil bulani.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Пахтакорнинг янги футболчиси 2,5 млн евро маош олади

Тошкентнинг "Пахтакор" клуби 31 ёшли Эрен Дердийокни сотиб олди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди. Эрен Пахтакорга...
17-01-2020, 17:03
/ Муҳокамалар +4

Видео: Наманганда фуқаро 74 минг сўм учун эр ва хотинни ўлдирди

Наманган вилоятида фуқаро бир оиланинг икки аъзоси, эр ва хотинии ўлдирди. Воқеа вилоятнинг Поп туманида содир бўлган....