Тошкентга ким ҳоким бўлгани маълум қилинди

13-01-2020, 12:07
Сиёсат
Тошкентга ким ҳоким бўлгани маълум қилинди
Аввал хабар қилганимиздек бугун пойтахтда халқ депутатлари Тошкент шаҳар Кенгашининг биринчи сессияси бўлиб ўтмоқда.

Унда ташкилий масала кўрилди. Ёпиқ эшиклар ортида ўтган муҳокамалардан сўнг, Жаҳонгир Ортиқхўжаев яна Тошкент шаҳар ҳокими лавозимига тасдиқланди, дейилади ОАВда тарқалган хабарларда.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Шухрат 13 январ 2020 18:19
Аввал кимиди?
Дилноза. Кобиловна 14 январ 2020 00:20
Хамиша омад тилайман Ортикхужаевга
Мухаммадбобир 14 январ 2020 09:39
Президент тайинласада, депутатлар тасдиқласа. Бу нима учун керак? Яхшиси партиялар номзод курсатсин. Депутатлар тасдиқласин. Ёки президент тайинласин. Бўлади. Биронта хокимни биронта депутат бир неча партиядан сайланган бўлсалар хам тасдиқласаганлигини хеч практикада кўлганмисизлар? Яхшиси электрон яширин овоз беришни йўлга қўйиш керак худди РФ Думасидаги каби.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистон фуқароси Литва чегарасини ноодатий усул ва кийимда кесиб ўтмоқчи бўлди (+видео)

Ўзбекистон фуқароси Беларусь ва Литва чегарасида қўлга олинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири Литва давлат чегараси...
24-01-2020, 09:56

Қашқадарёда уҳлаб ётган фуқарони уйғотиб, 50 минг доллар талаб қилган ниқобли босқинчи қўлга олинди

Қашқадарё вилоятининг Якабоғ туманда босқинчи қўлга олинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири Тергов департаменти...
23-01-2020, 20:23

Шри-Ланка пойтахтида 5 нафар фоҳишалик билан шуғулланган ўзбекистонлик ушланди

Беш нафар ўзбекистонлик ёш аёллар Шри-Ланка пойтахти Коломбо шаҳридаги иккита меҳмонхонада ушланди. Улар фоҳишалик...
23-01-2020, 20:04
/ Муҳокамалар +5

Ғузордаги метан "заправка" газга ноқонуний уланиб 49 кунда 1 миллиарддан ортиқ зарар етказди

Қашқадарёнинг Ғузор туманидаги «TAZIB» МЧЖга қарашли метан газ "заправкаси" ноқонуний йўл билан газга уланиб олиб,...
23-01-2020, 19:38

Озодбек Назарбеков: Дам олиш кунлари деярли йўқ (+видео)

Хабарингиз бор Ўзбекистон халқ артисти Озодбек Назарбеков Маданият вазири лавозимига сайланди. У лавозимга сайлангандан...
23-01-2020, 15:29