Озодбек Назарбеков вазир бўлади

22-01-2020, 14:43
Сиёсат
Озодбек Назарбеков вазир бўлади
Ўзбекистон халқ артисти Озобдек Назарбеков Маданият вазири лавозимига тайниланиши кутилмоқда. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълумки шу кунгача Маданият вазири лавозимида ишлаб келаётган Бахтиёр Сайфуллаев Сенатнинг Ёшлар, маданият ва спорт масалалари қўмитаси раиси этиб сайланган. Ушбу муносабат билан вазир лавозимидан озод этилган.

Назарбеков 2017 йилдан буён Маданият вазирининг биринчи ўринбосари лавозимида ишлаб келаётган эди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
HAZARD 22 январ 2020 15:14
tabriklaymiz ozdodbek nazarbekov litsenziyani yo'qoting viloyatlardagi yosh san'atkorlarga yordam bo'lardi
Shahnoza Mirzayeva 22 январ 2020 19:24
Tabriklayman!!
JURABEK RAXMONOFF 22 январ 2020 19:37
Omad!!! Chin munosib inson.
Ozodbek Nazarbekovda insoniylik kuchli
меетаморф 23 январ 2020 06:41
Туйлар нима булади Озодбек.Вазир ойлигига куникиш кийин булса керак.ТАБРИКЛАЙМИЗ!
Зухриддин Мустафоев 23 январ 2020 11:27
Табриклаймиз
Kenjabek 23 январ 2020 12:26
Ozodbek akaning chin muxlesiman ozodbek nazarbekovga omad kelgusi ishlarida rivoj tilayman
Sharof Raxmatulayev 23 январ 2020 21:50
Табриклиман
Abdulvohid kulol 24 январ 2020 02:10
hurmatli Ozodbek aka (uzur, sharifingizni bilmayman) iltimosimizki, siz hofiz san'atkor sifatida bu mavzuni chuqur bilasiz. Iltimos, tarixiy obidalarimizni SIFATLI ta'mirlash va uni saqlashga alohida e'tibor berishizni sörab qolamiz.
Мен 24 январ 2020 16:26
Хурматли вазир фанаграмма деган нарсани йукотсангиз, хакикий таланти бор инсон живой айтсин,
HAZARD 26 январ 2020 12:52
fonogrammani yo'qotib bilmaydilar yarmidan ko'p san'atkor yo'qolib ketadi lekin bizga o'xshagan panadagi talantlar suv yuziga chiqardi afsus fonogramma o'zbekistonda san'at darajasida
Векчайев санжар 27 январ 2020 01:05
Озодбек назарбекув сизни чин калбимдан табриклайман кийинги ишларизга омат

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

"Ўзга сайёралик"лар билан суҳбатлашганини айтган Жуманазар ака вафот этди

"Ўзга сайёралик"лар билан суҳбатлашганини айтган Жуманазар ака вафот этди. Бу ҳақда телеграм каналларда хабарлар...
Бугун, 12:41

“Фақат шу кунларда, бунақа шароитда олиб кетма, деб дуо қилдим” – Юлдуз Усмонова касал бўлгани ҳақида

Хонанда Юлдуз Усмонова унда бронхиал астмаси қўзигани ҳақида айтиб берди. Усмонова иситмаси кўтарилгани ва ўзини ёмон...
Бугун, 12:05

Андижонда 18 ёшли ўсмир севган қизига “гап отган” 30 ёшли эркакни темир билан уриб, ўлдириб қўйди

Андижонда 18 ёшли ўсмир севган қизига “гап отган” 30 ёшли эркакни темир билан уриб ўлдириб, қўйди. Бу ҳақда ҳуқуқ...
Бугун, 11:46

Президентимиз совғаларидан барча миннатдор!

Юртбошимизнинг қутлуғ айём – Қурбон ҳайити байрами куни олдидан ҳеч бир эҳтиёжманд оила эътибордан четда қолмаслиги,...
Бугун, 10:47

Ўзбекистонда коронавирус билан касалланганлар сони ошишда давом этмоқда

Ўзбекистонда коронавирус билан касалланганлар сони ошишда давом этмоқда. Бугун яна 249 кишида коронавирус аниқланиб,...
Бугун, 10:29
/ Муҳокамалар +1