Озодбек Назарбеков вазир бўлади

Озодбек Назарбеков вазир бўлади
Ўзбекистон халқ артисти Озобдек Назарбеков Маданият вазири лавозимига тайниланиши кутилмоқда. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълумки шу кунгача Маданият вазири лавозимида ишлаб келаётган Бахтиёр Сайфуллаев Сенатнинг Ёшлар, маданият ва спорт масалалари қўмитаси раиси этиб сайланган. Ушбу муносабат билан вазир лавозимидан озод этилган.

Назарбеков 2017 йилдан буён Маданият вазирининг биринчи ўринбосари лавозимида ишлаб келаётган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Векчайев санжар 27 январ 2020 01:05
    Озодбек назарбекув сизни чин калбимдан табриклайман кийинги ишларизга омат
  2. HAZARD 26 январ 2020 12:52
    fonogrammani yo'qotib bilmaydilar yarmidan ko'p san'atkor yo'qolib ketadi lekin bizga o'xshagan panadagi talantlar suv yuziga chiqardi afsus fonogramma o'zbekistonda san'at darajasida
  3. Мен 24 январ 2020 16:26
    Хурматли вазир фанаграмма деган нарсани йукотсангиз, хакикий таланти бор инсон живой айтсин,
  4. Abdulvohid kulol 24 январ 2020 02:10
    hurmatli Ozodbek aka (uzur, sharifingizni bilmayman) iltimosimizki, siz hofiz san'atkor sifatida bu mavzuni chuqur bilasiz. Iltimos, tarixiy obidalarimizni SIFATLI ta'mirlash va uni saqlashga alohida e'tibor berishizni sörab qolamiz.
  5. Sharof Raxmatulayev 23 январ 2020 21:50
    Табриклиман
  6. Kenjabek 23 январ 2020 12:26
    Ozodbek akaning chin muxlesiman ozodbek nazarbekovga omad kelgusi ishlarida rivoj tilayman
  7. Зухриддин Мустафоев 23 январ 2020 11:27
    Табриклаймиз
  8. меетаморф 23 январ 2020 06:41
    Туйлар нима булади Озодбек.Вазир ойлигига куникиш кийин булса керак.ТАБРИКЛАЙМИЗ!
  9. JURABEK RAXMONOFF 22 январ 2020 19:37
    Omad!!! Chin munosib inson.
    Ozodbek Nazarbekovda insoniylik kuchli
  10. Shahnoza Mirzayeva 22 январ 2020 19:24
    Tabriklayman!!
  11. HAZARD 22 январ 2020 15:14
    tabriklaymiz ozdodbek nazarbekov litsenziyani yo'qoting viloyatlardagi yosh san'atkorlarga yordam bo'lardi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Видео: Тошкент метросида поездлар тўқнашиб кетди

Тошкент метросида поездлар тўқнашгани акс этган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Тарқалган видео изоҳида ушбу...
Кеча, 19:51

Сурхондарёда 16 ёшли қизни зўрлаган эркак ички ишлардаги танишлари орқали ишни “тинчитгани” айтилмоқда

Сурхондарё вилояти Термиз шаҳрида эркак 16 ёшли қизни зўрлагани маълум қилинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...
Кеча, 19:46

Видео: Ўзбекистон чемпионатида дарвоза тўри ташқарисидан кирган тўп гол деб ҳисобланди

Футбол бўйича Ўзбекистон чемпионатида ғайритабиий ҳодиса содир бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, бугун, 9...
Кеча, 18:56
2

Видео: Тошкентдаги “Наврўз” қабуллар уйи бузилди

Тошкент шаҳридаги “Наврўз” қабуллар уйи бузилди. Ушбу бино бузилиши акс этган видеолавҳа тармоқларда тарқатилди. Маълум бўлишича, Халқлар...
Кеча, 16:36
1

“Телевизорда расмини чиқариб, «хиёнатчи» деб бериш керак” – Президент ишдан олинган раҳбарларга қандай чора кўрилиши кераклигини айтди

Хабар қилганимиздек, кеча, 8 апрель куни Президент Шавкат Мирзиёев раислигида видеоселектор йиғилиши бўлиб ўтгани ҳақида ёзган эдик. Мазкур...
Кеча, 13:17
4
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Озодбек Назарбеков вазир бўлади