Озодбек Назарбеков вазир бўлади

Озодбек Назарбеков вазир бўлади
Ўзбекистон халқ артисти Озобдек Назарбеков Маданият вазири лавозимига тайниланиши кутилмоқда. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълумки шу кунгача Маданият вазири лавозимида ишлаб келаётган Бахтиёр Сайфуллаев Сенатнинг Ёшлар, маданият ва спорт масалалари қўмитаси раиси этиб сайланган. Ушбу муносабат билан вазир лавозимидан озод этилган.

Назарбеков 2017 йилдан буён Маданият вазирининг биринчи ўринбосари лавозимида ишлаб келаётган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Векчайев санжар 27 январ 2020 01:05
    Озодбек назарбекув сизни чин калбимдан табриклайман кийинги ишларизга омат
  2. HAZARD 26 январ 2020 12:52
    fonogrammani yo'qotib bilmaydilar yarmidan ko'p san'atkor yo'qolib ketadi lekin bizga o'xshagan panadagi talantlar suv yuziga chiqardi afsus fonogramma o'zbekistonda san'at darajasida
  3. Мен 24 январ 2020 16:26
    Хурматли вазир фанаграмма деган нарсани йукотсангиз, хакикий таланти бор инсон живой айтсин,
  4. Abdulvohid kulol 24 январ 2020 02:10
    hurmatli Ozodbek aka (uzur, sharifingizni bilmayman) iltimosimizki, siz hofiz san'atkor sifatida bu mavzuni chuqur bilasiz. Iltimos, tarixiy obidalarimizni SIFATLI ta'mirlash va uni saqlashga alohida e'tibor berishizni sörab qolamiz.
  5. Sharof Raxmatulayev 23 январ 2020 21:50
    Табриклиман
  6. Kenjabek 23 январ 2020 12:26
    Ozodbek akaning chin muxlesiman ozodbek nazarbekovga omad kelgusi ishlarida rivoj tilayman
  7. Зухриддин Мустафоев 23 январ 2020 11:27
    Табриклаймиз
  8. меетаморф 23 январ 2020 06:41
    Туйлар нима булади Озодбек.Вазир ойлигига куникиш кийин булса керак.ТАБРИКЛАЙМИЗ!
  9. JURABEK RAXMONOFF 22 январ 2020 19:37
    Omad!!! Chin munosib inson.
    Ozodbek Nazarbekovda insoniylik kuchli
  10. Shahnoza Mirzayeva 22 январ 2020 19:24
    Tabriklayman!!
  11. HAZARD 22 январ 2020 15:14
    tabriklaymiz ozdodbek nazarbekov litsenziyani yo'qoting viloyatlardagi yosh san'atkorlarga yordam bo'lardi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Шоу давом этмоқда: Наманганда ҳокимлик биноси олдига қўйлар ҳайдаб келинди

Самарқанд вилоятининг Нуробод туманида кузатилган ҳолат энди Наманган вилоятида ҳам содир бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди....
Бугун, 12:07

Самарқандда мактаб ўқувчилари синфхоналарни таъмирлашга мажбурланди

Самарқанд вилояти Жомбой туманида мактаб ўқувчилари синфхоналарни таъмирлашга мажбурлангани ҳақида хабарлар тарқалди. Маълум бўлишича,...
Бугун, 12:00

Видео: Деновда йил бошидан буён 15 марта қоида бузган ҳайдовчи 17 ёшли боланинг умрига зомин бўлди

Сурхондарё вилояти Денов туманида аянчли ЙТҲ содир бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, ҳодиса шу йил 10 июнь...
Бугун, 10:42

Андижонда ўғлини тиламчилик қилишга мажбурлаган аёл оналик ҳуқуқидан маҳрум қилиниши мумкин

Аввалроқ Андижонда аёл ўғлини тиламчилик қилишга мажбурлагани ҳақида хабарлар тарқалган эди. Ҳолат вилоят прокуратураси томонидан назоратга...
Бугун, 10:10
1

Самарқанддаги “заправка”да газ ортилган юк автомашинаси портлаб кетди. Икки киши воқеа жойида ҳалок бўлди

Самарқанд вилоятида суюлтирилган газ ортилган юк автомашинаси портлаб кетди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...
Кеча, 21:20
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Озодбек Назарбеков вазир бўлади