Озодбек Назарбеков вазир бўлади

Озодбек Назарбеков вазир бўлади
Ўзбекистон халқ артисти Озобдек Назарбеков Маданият вазири лавозимига тайниланиши кутилмоқда. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълумки шу кунгача Маданият вазири лавозимида ишлаб келаётган Бахтиёр Сайфуллаев Сенатнинг Ёшлар, маданият ва спорт масалалари қўмитаси раиси этиб сайланган. Ушбу муносабат билан вазир лавозимидан озод этилган.

Назарбеков 2017 йилдан буён Маданият вазирининг биринчи ўринбосари лавозимида ишлаб келаётган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Векчайев санжар 27 январ 2020 01:05
    Озодбек назарбекув сизни чин калбимдан табриклайман кийинги ишларизга омат
  2. HAZARD 26 январ 2020 12:52
    fonogrammani yo'qotib bilmaydilar yarmidan ko'p san'atkor yo'qolib ketadi lekin bizga o'xshagan panadagi talantlar suv yuziga chiqardi afsus fonogramma o'zbekistonda san'at darajasida
  3. Мен 24 январ 2020 16:26
    Хурматли вазир фанаграмма деган нарсани йукотсангиз, хакикий таланти бор инсон живой айтсин,
  4. Abdulvohid kulol 24 январ 2020 02:10
    hurmatli Ozodbek aka (uzur, sharifingizni bilmayman) iltimosimizki, siz hofiz san'atkor sifatida bu mavzuni chuqur bilasiz. Iltimos, tarixiy obidalarimizni SIFATLI ta'mirlash va uni saqlashga alohida e'tibor berishizni sörab qolamiz.
  5. Sharof Raxmatulayev 23 январ 2020 21:50
    Табриклиман
  6. Kenjabek 23 январ 2020 12:26
    Ozodbek akaning chin muxlesiman ozodbek nazarbekovga omad kelgusi ishlarida rivoj tilayman
  7. Зухриддин Мустафоев 23 январ 2020 11:27
    Табриклаймиз
  8. меетаморф 23 январ 2020 06:41
    Туйлар нима булади Озодбек.Вазир ойлигига куникиш кийин булса керак.ТАБРИКЛАЙМИЗ!
  9. JURABEK RAXMONOFF 22 январ 2020 19:37
    Omad!!! Chin munosib inson.
    Ozodbek Nazarbekovda insoniylik kuchli
  10. Shahnoza Mirzayeva 22 январ 2020 19:24
    Tabriklayman!!
  11. HAZARD 22 январ 2020 15:14
    tabriklaymiz ozdodbek nazarbekov litsenziyani yo'qoting viloyatlardagi yosh san'atkorlarga yordam bo'lardi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Одил Аҳмедов жамоасини ўзартиради

Одил Аҳмедов Хитойнинг «Тянсзин Тайгерс» клубини тарк этади. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. 33 ёшли ярим ҳимоячи Хитойнинг бошқа...
Кеча, 18:30

Қўқонда 25 ёшли қиз эркакнинг интим видеосини оиласига бериб юбориш билан қўрқитиб, пул талаб қилди

Фарғона вилоятида қиз эркакдан пул талаб қилди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, қўқонлик 25 ёшли К.О. фуқаро...
Кеча, 17:38

Самарқандда хотини ва унинг ўйнашини ўлдирган эркакка суд ҳукми ўқилди

Ўтган йили ноябрь ойида ваҳший қотиллик содир бўлгани ҳақида ёзган эдик. 1978 йилда туғилган эркак савдо марказида хотини ва унинг ўйнаши...
Кеча, 16:57

Видео: “Биз аввал дўст эдик” – Фарҳод Алимов Райҳон билан қандай танишганини сўзлаб берди

Бошловчи Фарҳод Алимов хотини хонанда Райҳона билан қандай танишгани ҳақида сўзлаб берди. Алимов Райҳон унинг тўртинчи турмуши эканини...
Кеча, 16:36
1

Фарғонада ота-ўғил вояга етмаган болани ургани юзасидан расмий баёнот берилди

Аввалроқ сайтимизда Фарғона вилоятида фуқаро қизи билан ёзишган 14 ёшли болани ўғли билан ургани ҳақида ёзган эдик. Маълум бўлишича, ушбу...
Кеча, 16:16
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Озодбек Назарбеков вазир бўлади