Озодбек Назарбеков вазир бўлади

22-01-2020, 14:43
Сиёсат
Озодбек Назарбеков вазир бўлади
Ўзбекистон халқ артисти Озобдек Назарбеков Маданият вазири лавозимига тайниланиши кутилмоқда. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълумки шу кунгача Маданият вазири лавозимида ишлаб келаётган Бахтиёр Сайфуллаев Сенатнинг Ёшлар, маданият ва спорт масалалари қўмитаси раиси этиб сайланган. Ушбу муносабат билан вазир лавозимидан озод этилган.

Назарбеков 2017 йилдан буён Маданият вазирининг биринчи ўринбосари лавозимида ишлаб келаётган эди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
HAZARD 22 январ 2020 15:14
tabriklaymiz ozdodbek nazarbekov litsenziyani yo'qoting viloyatlardagi yosh san'atkorlarga yordam bo'lardi
Shahnoza Mirzayeva 22 январ 2020 19:24
Tabriklayman!!
JURABEK RAXMONOFF 22 январ 2020 19:37
Omad!!! Chin munosib inson.
Ozodbek Nazarbekovda insoniylik kuchli
меетаморф 23 январ 2020 06:41
Туйлар нима булади Озодбек.Вазир ойлигига куникиш кийин булса керак.ТАБРИКЛАЙМИЗ!
Зухриддин Мустафоев 23 январ 2020 11:27
Табриклаймиз
Kenjabek 23 январ 2020 12:26
Ozodbek akaning chin muxlesiman ozodbek nazarbekovga omad kelgusi ishlarida rivoj tilayman
Sharof Raxmatulayev 23 январ 2020 21:50
Табриклиман
Abdulvohid kulol 24 январ 2020 02:10
hurmatli Ozodbek aka (uzur, sharifingizni bilmayman) iltimosimizki, siz hofiz san'atkor sifatida bu mavzuni chuqur bilasiz. Iltimos, tarixiy obidalarimizni SIFATLI ta'mirlash va uni saqlashga alohida e'tibor berishizni sörab qolamiz.
Мен 24 январ 2020 16:26
Хурматли вазир фанаграмма деган нарсани йукотсангиз, хакикий таланти бор инсон живой айтсин,