«Кўп одамлар билан хайрлашишга мажбур бўламан...» – Президент Бухоро ва Сирдарёдаги воқеаларни таҳлил қилишини айтди

6-05-2020, 04:50
Сиёсат
«Кўп одамлар билан хайрлашишга мажбур бўламан...» – Президент Бухоро ва Сирдарёдаги воқеаларни таҳлил қилишини айтди
Кеча, 5 май санасида бўлиб ўтган йиғилишида президент Шавкат Мирзиёев Бухоро ва Сирдарёда бўлган воқеаларга нима сабаб бўлганини айтди.

Президентнинг таъкидлашича, ушбу воқеалар коррупция, масъулиятсизлик ва «ура-ура»чилик ортидан юзага келган. Мирзиёев йил оғир келганини айтиб, сўнгги воқеалар огоҳ бўлишга ўргатганини, ҳар бир берилган топшириқни чуқур таҳлил қилиб, амалга ошириш лозимлигини таъкидлади.

“Ҳамма ерда сифат, сифат ва яна бир марта сифат бўлсин!”, – деди президент.

Шавкат Мирзиёев Қоракўл туманида кучли шамол бўлгандан сўнг 2020 йилда қуриб битказилган боғчаларнинг ярмигина қолганини айтди.

“Бу нима деган гап?! Мана, бизнинг қурилиш соҳасидаги сифатимиз”, – деди давлат раҳбари.

Президент ҳодисадан сўнг ҳолатни осмондан бир неча марта кузатганини айтиб, қаерда сифат бўлган бўлса, натижаси кўриниб турганини алоҳида таъкидлади.

“Қаерда сифат бўлмаган бўлса, коррупция, ўғрилик, тендерларни «ура-ура» қилган ташкилотлар... бош вазир ўринбосарлари, «бажарамиз», «есть» қиламиз, деган одамлар энди ишлолмайди. Бу ишнинг якуни бошқача бўлади. Жуда катта таҳлил қиламан, мажбурман таҳлил қилишга. Кўп одамлар билан хайрлашишга мажбур бўламан...

Энди бундай ишлаш бўлмайди. Аллоҳ таоло бу сафар ҳам айтяпти: «Эй, бандам, кўзингни оч! Халққа ҳалол меҳнат қилиш керак, деяпти. Ҳалол!”, – дея қўшимча қилди Шавкат Мирзиёев.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Абдул 6 май 2020 05:28
Рахмат.
Юсупов Абдуурашит 6 май 2020 07:02
Коррупция халкни чунтагини кемириб булди . Камайтирилмаса давлатни хам емириб т ашлаяпти Энди.
Laziz 6 май 2020 09:56
Prezidentimizga katta raxmat.
Otabek 6 май 2020 10:22
Tanish- bilishchilik,qarindosh- urug'chilikdan voz kechilmasa axvol bundan ham battar bo'laveradi
Маъруф Нишонов 6 май 2020 10:28
Президент Каримов даридан колган жамики рахбарлари йукотиши керак. Хаммаси хоин 50 ешдан ошик рахбарлар максади факат пул килиш. Кланларди йукотмаса давлат олдига силжимиди
Навбатдаги гипноз эмас деб умид қиламан
Шухрат 6 май 2020 11:27
Оллох номи билан айтяпти президент.энди яхши булади иншаоллох.
Бу купорувчилик акти хам булиши мумкин.тахтга чиколмай кулдан бой берган айрим кимсалар Призидентни ёмон курсатиш учун давлатни катта зарарга олиб келиш ва халк норозилигини чикариш учун хам шу йулни танлашган .буни яхшилаб урганиб чикиш к.к
Мамура 6 май 2020 11:32
Шундок хайрлашиш керакмас йигганларини еганларини тортиб олиб бир хонали кв.да колдириш кк .яшаб курсин канака буларкан билади кейин тавбасига таянади.Туймас балолар беш кулини огзига тикиб канча оддий халкни уволига колди .Икки дунеси куйиб кетди каргишда колди хаммаси .Гап га ини топади.
МАРАТ. Чимбой т 6 май 2020 12:06
Не только Сардоба иши буйича, балки. тизимни кайта куриш керак!
Коракалпогистоннан бошлаш керак, сабаби бизларда тизим тормозланиб колган....
янгилаш лозим...
BUNYODBEK 6 май 2020 12:16
емокнинг кусмоги хам бор буларни ёкотиш керак кул учида иш килишади халкни пулини еб ётишибди киссасини каппайтиришши уйлашади холос курган уйлари ярим бахосига олишгаям арзимиди халк ноиложликдан шуни олаяпди чунки ойлигини шу йул билан нимагадир ишлатиш мумкун бумаса хеч нарсага ярамай коляпди
ТОХА ПАЛЬЧИКОВ 6 май 2020 12:22
Сардоба фожиаси хукумат коррупция ва қариндош-уруғчилик ботқоғига нақадар чуқур ботганини яна бир марта кўрсатиб қўйди.Агар президентнинг мақсади хақиқатда коррупсияни йўқ қилиш бўлса,Сардобага чет элдан экспертларни таклиф қилиши керак,масалан Германиядан,жиноят изларини йўқ қилмасларидан бурун,ўзимизнинг экспертларга умуман ишонч йўқ,сотилишади,биратўла охирги вақтларда қурилган уйларни хам текшириш керак,худо кўрсатмасин зил-зила бўлса тутдек тўкилади бу янги уйлар,қурганлар аллақачон европада ўзигаю бола-чақасига етадиган пулни тўплаб қўйишган.Яна бир қизиқ холат хозирги амалдорларнинг бола-чақасию,қариндош-уруғи хаммаси чет элда яшашади,нимага???Ўзбекистон уларга пул тўплаб берадиган банкми???Айниқса охирги уч йилда давлат тепасидагилар орасида коррупция ўта кўпайди,уларга қарши курашиш вақти келмадими ўртоқ президент???Халқ сизни янги жарималар ўйлаб топишингиз ва борларини ошириш учун сайламаган.
КОРРУПЦИЯни йук килиш кийин масала,!!
Жокарги кенгаш ва вилоят хокимларининг ваколотин 4 йил килиш керак ва икки сроктан ортик ишлашларни қатъий ман килиш лозим....
Бир жойда 10 йилдан куп утириб колса КОРРУПЦИЯ ривожланади....
Тизимни ислох килиш керак.
Ортикча идораларни тугатиш лозим.....
Абдукарим 6 май 2020 12:27
Раматов ва Сангинов бойлигидан туласин зарарни бориб куриб берсин уйларни бойлиги куп уларни етади
Nigora Ziyayeva 6 май 2020 14:05
Рахмат юртбошимиз илохим сог булсинлар сирдарёга келиб бизни йонимзда булдилар дуоларимизда хам илохим юртимиз тинч осмонимиз мусаффо юртбошимиз омон булсин омиин
Шухрат 6 май 2020 14:53
Кадрларни масъул лавозимларга тайинлаётганда раҳбарга шахсий садоқатига қараб эмас, балки ўз бурчига, ўз миллати ва халқига ҳамда она-Ватанига садоқатига қараб тайинлаш керак. Бундай кадрлар кимнидир тавсияси бўйича эмас, балки конкурс йўли билан, ПФЛдан ўтказиш орқали аниқланади. Бунинг учун эса, сиёсий иродани ҳам намоён қилиш талаб этилади.
Сафарова Нодира 6 май 2020 15:04
Ха албатта айникса мактабгача таълим тизимимизда камчиликлар ва коррупция нохак ишдан олиш бохча курилишлари сифатсиз талон тарожликлар айникса сурхондарёда авж олган сурхондарёда ман билган биргина шурчида коррупция жуда куп хар сохада айникса курилиш сохасида
Эта проблема значительно шире.
1.Качество строительства жилых многоэтажных кирпичных домов (6 и выше этажей).В Ташкенте(сейсмическая зона) даже в советское время,когда качество проектирования и строительства, а также контроль были намного выше,кирпичные дома были в основном 4-х этажные,редко 5-ти этажные.
2.Строительство новых мощностей водоснабжения,теплоснабжения,электроснабжения и газоснабжения.Текущий и капитальный ремонт всех существующих сетей по научно обоснованным расчётам.
3.Решение проблемы "хрущёвок".Их срок эксплуатации истёк,а несущая способность значительно ослаблена массовыми переоборудываниями 1-х этажей и балконов.
5.Хаотичное выделение(разбазаривание) земельных участков .
6.Многие другие проблемы,которые могут привести к самым тяжёлым последствиям.
Abdusalom 6 май 2020 18:30
Har bir ishda, davlat boshqaruvda ham, qurilishda ham Xalqaro tajribalarni o‘rganib ish yuritish kerak.
Avvalo ta‘lim sifatini yaxshilash kerak. Yaponiya, Singapur tajribalari kerak. Nemis sifati kerak.
Xo‘jako‘rsinga ish qilish juda avj olgan joyda yana nima kutishimiz mumkin edi?!
Сувчи 6 май 2020 21:06
Вазирликлардаги кадрларни алиштириш керак, хаммаси бюракрат ва факат когозда ишлашни билади амалий ишлаш йук ноль,
Фарход 6 май 2020 23:47
Агар кеча шамол у , сув тошк,инларидек офатлар хам ку́зини очмаса, бу еб туймас харомху́р амалдорларни..ундан мени бошка айтадиган гапим йук!
Самаркандский 7 май 2020 14:19
Один закон и все будет хорошо за хищение гос имуществ пожизненно в тюрьму и конфискат все имущества в пользу государства
Жохонгир 7 май 2020 16:12
Одий махалла камитети порахор ку давлат ишида ишледигонлар факат озини манфати учун ишледи пора хорлар ди олдин бор молмулкини мусодаракилиб кегин камап кайтиб давлат ишига якинлаштирмаслик керак
Naim 7 май 2020 23:37
Karochchi bu gaplarni hali ko‘p eshitasiz qatta qayta
Polat 8 май 2020 00:15
Prezidentimizga raxmat agar oz vaqtida etib kelib suvni toxtatmaganida bundan kop talofotlar yuzaga kelishi aniq bolardi alloh rozi bolsin sizdan.sirdaryo dagi axvolni yaxshilashga vada berdingiz albatta alloh qollagay sizni faqat jazolanishi kerak kozboyamachilar albatta sog boling oilam nomidan oqoltin tumani
Feruz Izzatov 20 июн 2020 15:15
Коррупция дан Бир амаллаб кутилдик,хозир Бир тушдек булиб колди. Хозир 100,% йуколди.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Биргина Тошкентнинг ўзида кун давомида 240 ҳолатда аҳоли орасида коронавирусга чалинганлар аниқланди

Биргина Тошкентнинг ўзида кун давомида 240 ҳолатда аҳоли орасида коронавирусга чалинганлар аниқланди. Бу ССВ томонидан...
Бугун, 00:07

Маҳалла ва оилани қўллаб-қувватлаш вазири карантинда муҳтож оилалар қаерга мурожаат қилиши мумкинлиги ҳақида гапирди

Маҳалла ва оилани қўллаб-қувватлаш вазири Раҳмат Маматов карантинда муҳтож оилалар қаерга мурожаат қилиши мумкинлиги...
Кеча, 17:39
/ Муҳокамалар +6

Ўзбекистонда яна 149 кишида коронавирус аниқланди

Ўзбекистонда соат 17:00 ҳолатига кўра яна 149 кишида коронавирус аниқланди. Умумий зарарланганлар сони 12855 нафарга...
Кеча, 17:25

Сурхондарёда туман ҳокими ва ички ишлар раҳбари судьяларни блокпостда обрўсизлантирди

Сурхондарёда туман ҳокими ва ички ишлар раҳбари судьяни блокпостда обрўсизлантирди. Бу ҳақда ЎзА хабар қилди. Маълум...
Кеча, 16:05
/ Муҳокамалар +11

Видео: Актриса Шаҳло Темирова "Барон" фильмидаги гонорари ҳақида гапирди

Видео: Актриса Шаҳло Темирова "Барон" фильмидаги гонорари ҳақида гапирди. Бу ҳақда актриса интервью давомида маълум...
Кеча, 15:07
/ Муҳокамалар +2