Коррупцияга қарши курашиш агентлигига директор тайинланди – ОАВ

15-07-2020, 11:04
Сиёсат
Коррупцияга қарши курашиш агентлигига директор тайинланди – ОАВ
Коррупцияга қарши курашиш агентлиги директор тайинлангани айтилмоқда.

Телеграмдаги давлетов.уз каналининг ёзишича, ушбу агентликка "Юксалиш" умуммиллий ҳаракати раиси, Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутати Акмал Бурҳонов Ўзбекистон Республикаси Коррупцияга қарши курашиш агентлиги директори этиб тайинланган.

Эслатиб ўтамиз, агентлик Президентнинг 2020 йил 29 июндаги фармони билан тузилган.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Реалист 15 июл 2020 11:46
Коррупция коррупцияга қарши курашолмайди.Бу худди бўрининг «қайтиб гўшт емайман» дейишидек гап.
Коррупционерлар энг юқори постларда ўтиришипти.Бўлмаса декларация хақидаги қонунни ўзларига мослаб,ўзини декларация топширмайдиган қилиб чиқаришармиди?
Бу хукуматга ишонч 0 (нол).Агар ишонмасангиз интернетда
«хукуматга ишонасизми?» деб сўров ўтказинг,халқни фикрини билмоқчи бўлсангиз.Ўтказолмайсизлар,чунки аччиқ хақиқатдан кўра ширин эртак афзал сизларга.
Рашид. нукус 15 июл 2020 12:19
табириклаймиз!.
Абдулло 15 июл 2020 12:49
Энди канкрет ушлаб камайсилами силани ким ушлайди .пора олмасанглар каердан олгансилар малибу каптива далаховли куш каватли уйларни
Каракалпак 15 июл 2020 12:58
Олий укув юртлари пуллик лекин битириб чиккан дипломли специалист купчилиги саводсиз бу коррупциями еки бошка нарсами
Dilmurod 15 июл 2020 13:12
Bu uzi kimnidir Qurchagiku ahvolini qaren tur disa turadi yot disa yotadi...
Бироқ 15 июл 2020 13:43
Бундан олдин куч ишлатар тизимларда хизмат қилмагани яхши, албатта. Лекин жўжани кузда санаймиз.
Каракалпак 15 июл 2020 14:24
Омад тилайман
Жумонг 15 июл 2020 16:55
Янги угри янги порахур!!!
Юсупов Абдуурашит 15 июл 2020 19:20
Еш рахбар, умидли мутахасис, ота-онасини халолдан т опган фарзандига ухшаяпти. Эхтимол чиндан хам коррупцияга карши курашар !
Реалист 15 июл 2020 21:27
Юсупов Абдурашид га
Бўлши мумкин,балки дунёдаги энг виждонли одам бўлиши хам мумкин.Лекин биздаги коррупция хам бошқача-да,яъни
элитар коррупция.Бу дегани коррупционерлар энг юқори амалларни эгаллаб ўтиришипти.Уларга тиши ўтмайди,тушундингизми?
Оддий мисол;Сардоба тўғони ўпирилиши,уни қурганлар ҳозир катта-катта амалдорлар,сенаторлар.Уларга қарши иш очилдими? Йўқ,очилмайдиям,хеч кимни тиши ўтмайди.
Балки курашар коррупцияга қарши,майда-чуйда балиқларни тутади,акулалар бемалол ишини қилиб юраверади.Акулаларни йўқ қилиш бошқа бир одамни қўлида,лекин у акулаларни йўқ қилишни хохламайди,тушунгандирсиз.Хуллас система ичидан чириган.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Тошкентда аёл 4-қаватдан тушиб кетди

Тошкентда аёл 4-қаватдан тушиб кетди. Бу ҳақда ҳуқуқ тартибот органлари хабар қилди. Мавжуд маълумотларга кўра, 48 ёшли...
Кеча, 21:30

Лола Каримова фамилиясидан воз кечиб, психология ҳақида мақола ёзди

Лола Каримова фамилиясини ўзгартирди. Лоланинг инстаграмдаги саҳифасида ўзгартириш киритилгани бундан далолат бермоқда....
Кеча, 21:24

Сурхондарёда 6,5 млрд сўмга қурилган кўприк деярли яроқсиз аҳволга келиб қолди

Сурхондарё вилоятида 6,5 млрд сўмга қурилган кўприк де ярли яроқсиз аҳволга келиб қолди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири...
Кеча, 21:15

Вояга етмаган қиз билан жинсий алоқа қилган бухоролик фуқаро Москвада қўлга олинди

Вояга етмаган қиз билан жинсий алоқа қилган бухоролик фуқаро Москвада қўлга олинди. Бу ҳақда ҳуқуқ тартибот органлари...
Кеча, 21:08

Фирибгарлик ҳолатларига чек қўйилди

Ҳаётда ҳар бир инсон ҳалол меҳнат қилиб, умргузаронлик қилиши лозим. Лекин, айрим кимсалар фирибгарлик йўлини танлаб,...
Кеча, 11:17