Фарғона вилояти ҳокими карантин қоидасини бузди

17-07-2020, 10:22
Сиёсат
Фарғона вилояти ҳокими карантин қоидасини бузди
Фарғона вилояти ҳокими карантин қоидасини бузди. Бу ҳақда УПЛ хабар қилди.

Ҳоким Шуҳрат Ғаниев Бувайда туманига борди. Ҳокимнинг ташрифи 16 июлда амалга оиширлган.

Ташриф давомида ҳоким маҳаллий аҳоли билан суҳбатлашди. Ҳокимни маҳаллий фуқаро Ҳожиакбар Иномов ҳайратга солди. Ўсмир фермерлик билан шуғулланиб, ўз оиласига ёрдам бермоқда. У билан суҳбатлашиб бўлгач ҳоким йигитни қучоқлади ва шу тариқа карантин қоидасини бузди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
ОЗОДА 17 июл 2020 10:28
Сузларда хатолар куп
Дангал 17 июл 2020 10:50
Ха деб гунг титмайлик кимни такдирида коронавирусга чалиниш булса ундан кочолмайди аввало худодан сурайлик тезрок бало Даф булишлигини шу сиз хам проблема лар да......х.......
O`ZBEK 17 июл 2020 11:29
Бундай ёшларни кучоклаш керак ва бошимизга кутариб ёрдам беришимиз керак. Яшанг хоким бобо
Абдулло 17 июл 2020 15:10
Ишдан бушагандию бобо Шухрат Ганиев призидент хам гапини кайтариб оладими ёки Ш.Абдурахмонов б.н Мафиячими курканидан колдирдими хокимликда.
Каракалпак 17 июл 2020 15:46
Озодахон гап грамматикадамас гап хокимнинг бепарволигида
Адолат 17 июл 2020 20:41
молодес хоким бобо Брежневга ухшаб упишиб хам куйинг
Абдусалом. 17 июл 2020 21:16
Шижоатли ва гайратли фермер булса керакда
Nagli 18 июл 2020 18:28
Shu odamni ketini kovlayverish nmaga kere
Метоморф 18 июл 2020 21:22
Беайб парвардигор.Аллох кечиримли.Хато килган булса тавба кигандир.Хатосини тушунгандир.Биз ким бупмиз уни айбини кидирадиган.Негатив фикрлар одамни улдиради.
Asqar 19 июл 2020 07:09
Avval hokim bulinglar keyin gap qilinglar nima bulibdi kassalik yuqib qolibdimi bossing gazdi xokim bobo men siz taraf

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади?

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади? Ушбу саволга Давлат тест маркази раҳбари...
Бугун, 13:03

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади. Бу ҳақда вилоят ИИБ хабар...
Бугун, 12:23
/ Муҳокамалар +2

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди. Бу ҳақда Бош...
Бугун, 11:54
/ Муҳокамалар +1

Шерзод Шерматов коронавирус билан зарарланди

Халқ таълими вазири Шерзод Шерматов коронавирус билан зарарланди. Бу ҳақда вазир телеграм каналда маълум қилди....
Бугун, 10:57
/ Муҳокамалар +1

Ўзбекистонда 11 августда 679 киши коронавирусга чалиниб, 1098 нафар бемор ундан соғайди

Ўзбекистонда 11 августда 679 киши коронавирусга чалиниб, 1098 нафар бемор ундан соғайди. Айни вақтда касалликка...
Кеча, 23:52
/ Муҳокамалар +2