Андижон ҳокимлиги 11 нафар болани дунёга келтирган онага совғалар улашди

Андижон ҳокимлиги 11 нафар болани дунёга келтирган онага совғалар улашди
Андижон ҳокимлиги кўп фарзандли онага совғалар улашди. Бу ҳақда шаҳар ҳокимлиги хабар қилди.

Маълумотларга кўра, 12 сентябрь куни шаҳар ҳокими Баҳром Ҳайдаров Янги ҳаёт маҳалласида яшовчи Насиба Қодирхонованинг уйига борган. Бу йил ушбу оилади 11-фарзанд дунёга келди.

Ҳокимият оилага совға беришга қарор қилди. Оила телевизор, коляска, ойинчоқлар, печка, кир-ювиш машинаси ва бошқа керакли жиҳозларни совға қилди.

Андижон ҳокимлиги 11 нафар болани дунёга келтирган онага совғалар улашди

Ўхшаш янгиликлар

  1. Зухра 16 сентябр 2020 17:00
    Барака топсинлар
  2. АМАН 14 сентябр 2020 19:56
    катта рахмат хокимга
  3. Ортиқ Али 14 сентябр 2020 11:49
    Вилоят хокимига фезбоок орқали бир неча марта кредит масаласи бўйича мурожат қилди Абдушукур. Шуни хал қилинглар баракка топгурлар
  4. темир одам 14 сентябр 2020 11:31
    яхши килибсизлар. шунча фарзандги бокишни узи буладими
  5. O`ZBEK 14 сентябр 2020 11:16
    Умри ва бахти билан берган булсин ота онасига ва халкига муносиб фарзандлар булишсин 11та фарзанднинг хаммалари бахтли тахтли булишсин. Катта булишса кандай чиройли сер фарзандли ва бахтли оила булишади.

    Куролмайдиганлар битта болани тугиб куйиб буни кандай энди бокаман дейдиган ота оналар хасаддан ичларини ит тирнаб колсин.
  6. Mahra 14 сентябр 2020 11:06
    Undan kòra uyini ta'mirlab bersin edi. Ana katta yordam bòlardi.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Андижон ҳокимлиги 11 нафар болани дунёга келтирган онага совғалар улашди