Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?

Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?
Шуҳрат Ғаниевнинг бош вазир ўринбосари бўлиши ҳақидаги хабар расман тасдиқланди. Ғаниев мамлакатнинг аграр соҳаси учун жавоб беради.

Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди? Мавжуд маълумотларга кўра, ҳукуматда Ғаниевнинг Фарғона вилояти ҳокими бўлиб ишлаган вақтидаги ютуқлари ҳисобга олинган.

Маълум бўлишича, вилоятда шу йилнинг ўзида 20 мингдан ортиқ лойиҳалар амалга оширилган. Бундан ташқари, Ғаниев бошчилигида вилоят аграр соҳада етакчи бўлди. Шунингдек, Қўқон эркин иқтисодий зонасида 50 мингдан ортиқ корхоналар очилган. Хорижий давлатлар билан ҳамкорликда амалга ошириладиган ишлар 500дан ошиб кетди.

Ғаниев вилоят ҳокимлигидан кетгандан сўнг ҳудудга Хайрулло Бозоров (у Наманган вилоятига ҳокимлик қилаётган эди) раҳбарлик қиладиган бўлди. Наманган вилоятига эса Шавкат Абдураззоқов ҳоким бўлди. У бунга қадар Экология ва атроф муҳитни мухофаза қилиш давлат қўмитасига раҳбарлик қилиб келаётган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Азизбек 4 октябр 2020 17:35
    Ганиевнинг асосийси ютуклари фидоийлик ва садокат.
  2. камина 26 сентябр 2020 22:13
    Президентимиз айтгандай хокимларни халк сайласа бунака одамлар вазир уринбосари бумасди.У хакда шунча негатив фикрлар була туриб нега уни кутаришди хайронман.Узи хаетда биронта нихол кукартирганми уни аграр сохага рахбар киб куйишди.Умуман тушунарсиз ишлар булаябти.
  3. Oqila 25 сентябр 2020 23:25
    Sulton suyagini xorlamas.
  4. Дангал 25 сентябр 2020 21:16
    Хороми
  5. Жажоба 25 сентябр 2020 17:24
    Французларда бир гап бор «шерше ля фам» , яьни аелни топинг (парда ортидаги). Шунча гаплардан кейин нафакат ишдан олинди, балким лавозимида яна кутарилди. Албатта , бу ерда оилага садокат деган тушунча бор. Омадини берсин!

    Французларда бир гап бор «шерше ля фам» , яьни аелни топинг (парда ортидаги). Шунча гаплардан кейин нафакат ишдан олинди, балким лавозимида яна кутарилди. Албатта , бу ерда оилага садокат деган тушунча бор. Омадини берсин!
  6. Реалист 25 сентябр 2020 15:50
    Шухрат Ғаниев қайси мехнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?
    Тошлоқликларни хороми дегани учунми?
    Блогерни жанозасини ўқи дегани учунми?
    Сўхни Қирғизистон билан Тожикистонга бўлиб бермоқчи бўлгани учундир балки.
    Хитойдан кислород концентраторларини олиб келиб Ўзбекистонда ишлаб чиқарилган деб қиммат нархда касалхоналарга ўтказгани учун бўлса керак.Ўзбекистон мўжизалар мамлакати.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...
30-09-2022, 14:04

Коронавирус: кеча 19 нафар фуқарода касалланиш қайд этилди

2022 йил 29 сентябрь куни рўйхатга олинган беморларнинг: 19 нафари Тошкент шаҳрида коронавирусга чалинган беморлар билан мулоқотда...
30-09-2022, 14:02

Юнусободдаги автоҳалокатда жароҳат олган икки бемор жонлантириш бўлимида

Кеча ижтимоий тармоқларда пойтахтимизнинг Юнусобод туманида жойлашган “Mega Planet” савдо маркази яқинида соат тахминан 23:00 атрофида...
30-09-2022, 14:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?