Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?

Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?
Шуҳрат Ғаниевнинг бош вазир ўринбосари бўлиши ҳақидаги хабар расман тасдиқланди. Ғаниев мамлакатнинг аграр соҳаси учун жавоб беради.

Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди? Мавжуд маълумотларга кўра, ҳукуматда Ғаниевнинг Фарғона вилояти ҳокими бўлиб ишлаган вақтидаги ютуқлари ҳисобга олинган.

Маълум бўлишича, вилоятда шу йилнинг ўзида 20 мингдан ортиқ лойиҳалар амалга оширилган. Бундан ташқари, Ғаниев бошчилигида вилоят аграр соҳада етакчи бўлди. Шунингдек, Қўқон эркин иқтисодий зонасида 50 мингдан ортиқ корхоналар очилган. Хорижий давлатлар билан ҳамкорликда амалга ошириладиган ишлар 500дан ошиб кетди.

Ғаниев вилоят ҳокимлигидан кетгандан сўнг ҳудудга Хайрулло Бозоров (у Наманган вилоятига ҳокимлик қилаётган эди) раҳбарлик қиладиган бўлди. Наманган вилоятига эса Шавкат Абдураззоқов ҳоким бўлди. У бунга қадар Экология ва атроф муҳитни мухофаза қилиш давлат қўмитасига раҳбарлик қилиб келаётган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Азизбек 4 октябр 2020 17:35
    Ганиевнинг асосийси ютуклари фидоийлик ва садокат.
  2. камина 26 сентябр 2020 22:13
    Президентимиз айтгандай хокимларни халк сайласа бунака одамлар вазир уринбосари бумасди.У хакда шунча негатив фикрлар була туриб нега уни кутаришди хайронман.Узи хаетда биронта нихол кукартирганми уни аграр сохага рахбар киб куйишди.Умуман тушунарсиз ишлар булаябти.
  3. Oqila 25 сентябр 2020 23:25
    Sulton suyagini xorlamas.
  4. Дангал 25 сентябр 2020 21:16
    Хороми
  5. Жажоба 25 сентябр 2020 17:24
    Французларда бир гап бор «шерше ля фам» , яьни аелни топинг (парда ортидаги). Шунча гаплардан кейин нафакат ишдан олинди, балким лавозимида яна кутарилди. Албатта , бу ерда оилага садокат деган тушунча бор. Омадини берсин!

    Французларда бир гап бор «шерше ля фам» , яьни аелни топинг (парда ортидаги). Шунча гаплардан кейин нафакат ишдан олинди, балким лавозимида яна кутарилди. Албатта , бу ерда оилага садокат деган тушунча бор. Омадини берсин!
  6. Реалист 25 сентябр 2020 15:50
    Шухрат Ғаниев қайси мехнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?
    Тошлоқликларни хороми дегани учунми?
    Блогерни жанозасини ўқи дегани учунми?
    Сўхни Қирғизистон билан Тожикистонга бўлиб бермоқчи бўлгани учундир балки.
    Хитойдан кислород концентраторларини олиб келиб Ўзбекистонда ишлаб чиқарилган деб қиммат нархда касалхоналарга ўтказгани учун бўлса керак.Ўзбекистон мўжизалар мамлакати.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...
27-01-2023, 11:44

2022 йилнинг 12 ойи мобайнида Тошкентда 1200 та йўл-транспорт ҳодисаси содир бўлган

Маълумотларга кўра , 2022 йилнинг 12 ойи мобайнида Тошкентда 1200 та йўл-транспорт ҳодисаси содир бўлган. ЙТҲ оқибатида ҳалок бўлганлар...
27-01-2023, 11:42

O'zLiDeP ўзаро манфаатли ҳамкорликни қўллаб-қувватлайди

Куни кеча мамлакатимиз Энергетика вазирлиги билан “Газпром” компанияси ўртасида газ соҳасида ўзаро ҳамкорлик қилиш бўйича “йўл...
27-01-2023, 11:40

Табрик

Ўзбекистон Миллий телерадиокомпанияси Раиси А.Ж. Хаджаевга Ҳурматли Алишер Жўрақулович! Бугунги қутлуғ сана – таваллудингизнинг 60 йиллиги...
26-01-2023, 21:57
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Шуҳрат Ғаниев қайси меҳнатлари эвазига бош вазир ўринбосари бўлди?