Нега Лола Исломовна “Каримова” фамилиясидан воз кечди?

Нега Лола Исломовна “Каримова” фамилиясидан воз кечди?
Аввалроқ Лола Тиллаева “Каримова” фамилиясидан воз кечгани ҳақида ёзган эдик. Биринчи президентнинг кенжа қизи Instagram’даги саҳифасида маълум ўзгаришларни киритди.

Шунингдек, Лола хорижий нашрлар учун «Lola Till» номи остида мақолалар ёза бошлади. Нега Лола Исломовна “Каримова” фамилиясидан воз кечишга қарор қилди?

Таъкидлаш жоиз, Лола 2017 йилдан буён Ўзбекистонда кўринмаяпти ва у оиласи билан АҚШда яшамоқда. У ерда яхши яшаш учун Лолада барча шароитлар бор. Лола Каримова фамилиясидан опасининг салбий репутацияси сабаб воз кечган бўлиши мумкин. Эслатиб ўтамиз, Гулнора Каримова АҚШда ўзининг ноқонуний фаолияти билан танилган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Дангал 5 октябр 2020 23:38
    Кимсаннинг гапи туппа тугри
  2. Саида 5 октябр 2020 21:30
    Американинг фукаролигини олган инсонларнинг барчаси Фамилияси Исми ва Шарифини узгартиришга хаки бор.Американизация билан боглик бу карор.Бу уз фамилиясидан вос кечиш билан хеч-кандай алокаси йук.Уйлайманки,Лола уз фамилияси ва келиб-чикишидан фахрланади ва уз фамилиясидан хеч-качин вос кечмайди вос кечмайди.
  3. Кимсан 5 октябр 2020 19:14
    Шахсий ишларга аралашмайлик.И.Каримов тарихисиз тарихни корага буямайлик яхшисиям ёмони хам бизнинг тарих унга тош отмайлик.Келажакда бизга хам тош отади
  4. Юсупов Абдуурашит 5 октябр 2020 09:41
    Лола Каримова уз отасини эслатадиган нарсалардан воз кечмокчи булаяпти. Отаси хам уз вужудига сабабчи булган отаси тугрисида биронта илик суз айтганини эслай олаяпман.
  5. Боймурад 4 октябр 2020 21:55
    Мана шуни ёзган журналист савиясиз экан.
  6. O 4 октябр 2020 19:07
    Якин икки уч йилда каримов деган суз хамма жойда йуколади, мана бошланди кизи хам воз кечди
  7. Боймурад 4 октябр 2020 18:12
    "Лола Каримова фамилиясидан опасининг салбий репутацияси сабаб воз кечган бўлиши мумкин. Эслатиб ўтамиз, Гулнора Каримова АҚШда ўзининг ноқонуний фаолияти билан танилган".
    Аҳмоқона журналистик гумон, журналист ҳар бир нарсани туб моҳиятига етмасдан " МУМКИН" деб "бир жойларига" қараб фол очиши у инсонни журналист деган номга нолойиқлигини билдиради.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Нега Лола Исломовна “Каримова” фамилиясидан воз кечди?