“Мактабларда директорларнинг 5-6 нафар қариндоши ишламоқда” – Зоир Мирзаев

“Мактабларда директорларнинг 5-6 нафар қариндоши ишламоқда” – Зоир Мирзаев
Қашқадарё вилояти ҳокими ҳудуддаги масъуллар билан учрашди. Учрашувда Зоир Мирзаев вилоятдаги мактаблар фаолиятини танқид қилди.

Ҳокимнинг айтишича, директорлар ишга ўзларининг қариндошларини олишмоқда ва шу орқали муҳит бузиляпти. Мирзаев шунингдек, ҳафтанинг ҳар сешанба куни мактаблар куни бўлишини айтди. Ўша куни секторлар раҳбарлари ўқув муассасасининг муаммолари билан шуғулланади.

“Мактабларда непотизм ҳолати кузатилмоқда. Профессионал устозлар директорларнинг масъулиятсизлиги сабаб қийналишмоқда. Айрим мактабларда директорнинг 5-6 нафар қариндошлари ишлаяпти. Бу ишларни тўхтатиш зарур”, – деди Мирзаев.

Ўхшаш янгиликлар

  1. radik 8 октябр 2020 18:13
    Хоким тугри карор килибди.Мактабда хакикий профессонал жонкуяр укитувчилар дарс бериши керак,мактаб деректоридан отасидан колган томорка эмас.
  2. Реалист 8 октябр 2020 11:47
    Ахир президентга шама қиляпти-ку,тушунмадингларми?
    Лекин қойилман,гувалахокимга.
    Текинга резинка этик беришлари керак унга.
  3. Аллаяр 8 октябр 2020 07:06
    Шахарга узок жойларда у ерда факат мактабдан бошка корхона булмаса узлари олий малумотли булса каерда ишлаши керак.
  4. Носиржон 8 октябр 2020 02:03
    Бу муоммо факат мактабларда эмас .Балик бошидан сасийди .Хамма сохада шу ахволку.
  5. A. L.. 7 октябр 2020 22:51
    Shaxsiy fikrim viloyat hokimi yaxshi ishlayapti yanada kuproq shijoat kutib qolamiz
  6. Кимсан 7 октябр 2020 19:23
    Бу факат Кашкадарёда эмас хамма мактабларда шу ахвол директорлик ота ( она) мероску бундан ташкари 4-5 кариндоши ишлайди.Бу муаммони яхши хам хоким кутариб чикаяпти.бошка хеч ким журат килолмасди.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » “Мактабларда директорларнинг 5-6 нафар қариндоши ишламоқда” – Зоир Мирзаев