Видео: “Балки ЙПХ ходимлари муҳтожлик сабаб коррупцияга қўл ураётгандир?” – дея таъкидлади Кушербаев

Видео: “Балки ЙПХ ходимлари муҳтожлик сабаб коррупцияга қўл ураётгандир?” – дея таъкидлади Кушербаев
Депутат Расул Кушербаев “Муносабат” кўрсатувида иштирок этди. Депутат дастур давомида ҳуқуқ тартибот органлари ходимлари билан бирга соҳадаги коррупция ҳолатини муҳокама қилди.

Кушербаев дастурда масъуллардан ЙПХ ходимларининг маошини сўради. Вакиллар инспекторлар 2 млн сўмдан зиёдроқ ойлик олишини маълум қилди.

“Аввалроқ оилада 5 нафар одам бўлса бир ойда 2,5 млн сўмга яшаб бўлмаслиги айтилган эди. Балки ЙПХ ходимлари муҳтожлик сабаб коррупцияга қўл ураётгандир? Нафақат инспекторнинг балки унинг оиласининг ҳам ҳаражатларини ҳисобга олиш керак. Коррупцияга қарши курашиш фақат қоғозда бўлмаслиги керак. Шароит талабга мос бўлиши лозим”, – деди Кушербаев.

Депутатнинг ушбу фикрларига вакиллар инспекторлар рағбатлантиришлар олишини ҳам таъкидлади. Ишнинг самарадорлигини қанча протокол тузилгани белгилаб бериши айтилди. Депутат ушбу механизмга қарши эканинини билдирди. Кушербаев ушбу механизмга қараб иш кўрилса инпекторлар кўпроқ протокол тузишга ҳаракат қилишини айтди. Шунингдек, депутат иш вақти графигига ҳам сўзсиз бўйсуниш кераклигини таъкидлади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Реалист 19 октябр 2020 13:30
    Порахўрни ойлигини кўтариб қўйса пора олмайди деб ўйлаш бу тўғри фикр эмас деб ўйлайман.Биз хар доимгидек соя билан курашяпмиз,нимага порахўрлар кўпайса кўпайяптики озаймаяпти,асл сабаби қайрда??? Менимча сабаби ЖАЗОСИЗЛИК.
    Агар оддий одам битта товуқ ўғирлаб қўлга тушса 5..6 йилга кесилади.Порахўрлик учун жазо
    йўқ деса хам бўлаверади.1..2 йил ўтиради,қутилиб чиқиб бойгина буратино бўлиб яшайверади,хатто хурматли одамга айланади.Агар жазо қаттиқ бўлиб,мол-мулки мусодара қилинганда,ўйлааб оёқ босарди.Ажойиб ёзувчимиз Нуриллоҳ Мухаммад Рауфхоннинг бир гапи бор «дарахт пастдан озуқа олади,порахўрлик эса юқоридан» деган,агар хукумат хақиқатда курашмоқчи бўлганда порахўрлик билан,
    жазони кучайтирган бўларди аллақачон.Буни декларация хақидаги қонун яққол кўрсатиб турипти,юқори эшелондаги амалдорлар декларация топширмайди,улар қонундан ташқарида.
  2. Фозил 19 октябр 2020 01:31
    Хозирги шароитимизда энг кам иш хакини 2 мил килиб белгилаш керак. Йпх оддий ходими узига етарли маош олса у порахурлик килмайди.
  3. Дангал 18 октябр 2020 22:21
    Агар хамма депутат Расул кушербоевдац булганда жамиятимиз бошкача буларди
  4. Азик 18 октябр 2020 17:11
    ЙПХ га уч миллион ойлик етмаса ва халкни таласа бу тушунарли хол.А бир сум даромадсиз бизнингча вактинча ишсиз нима килсин унда?!?Нима Кушербаевни узи хам ЙПХ дагилардан прра олганми дейман ойлигингни кутариб бераман деб.Жааа мапд депутат экан олдин даромадсиз халкни уйласин гаишникни уч миллион ойлигини беш миллионга кутараман деб яна кашшок халкни таламай.Ёки ёнидан тулаб берсин хар нарсани бюджетга яъни халк ризкини талон тарожлашга обкелиб такамай.Нимагадир шуни хеч ким айтмайди а?
  5. O`ZBEK 18 октябр 2020 13:15
    ИИБ ходимларининг айниқса ЙПХ ходимларининг умирлари йўлда ва кўчада ўтиб кетади хатто ўз фарзандлари тарбияси билан шуғулланишга вақтлари етмайди. Бу хаммаси бизларнинг тинчимиз учун, уларга яхши яшашлари учун шароитларини яхшилаш керак. Улар бизларнинг ва хаммамизнинг яқинларимизни йўлда бахавотир юришимизга хизмат қилишмоқда. Тўғри пода ч...қ бузоқсиз бўлмайди. ЙПХ ходимларининг хаммаси ёмон эмас-ку.
  6. Наргиз 17 октябр 2020 21:35
    Шароит талабга мос булиши керак. Ман бу фикрга кушиламан
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...