“Жаноби Рўзиев шарманда қилган экан” – Президент Қашқадарёнинг собиқ ҳокимини танқид қилди

“Жаноби Рўзиев шарманда қилган экан” – Президент Қашқадарёнинг собиқ ҳокимини танқид қилди
Ўзбекистон президенти бугун, 13 ноябрь куни Қарши шаҳрида фаоллар билан учрашувда Қашқадарёнинг собиқ ҳокими, Зафар Рўзиев ҳақида гапирди. Бу ҳақда Дарё нашри хабар қилди.

Шавкат Мирзиёев собиқ ҳоким шарманда қилганини, бу энди билинаётганини маълум қилди. Шунингдек, президент вилоятда газ ва сув муаммоси борлигига ҳам тўхталди.

“Қашқадарё зўр, гази бор деб юраверган эканмиз. Вилоят республика газининг 63 фоизини беради. Аммо одамларда газ йўқ, сув йўқ. Қани адолат?”, – деди давлатимиз раҳбари.

Йиғилишда президент вилоятнинг ҳозирги ҳокими ҳақида ҳам тўхталиб ўтди. Мирзиёев Зоир Мирзаевни синалган, тажрибали кадр деб атаб, Қашқадарёни ўзгартириш учун олиб келинганини таъкидлади.

Эслатиб ўтамиз, вилоятнинг аввалги раҳбари Зафар Рўзиев 2019 йил 26 октябрь куни лавозимидан озод этилган ва Зоир Мирзаев вилоят ҳокими вазифасини бажарувчи этиб тайинланган. У 2020 йилнинг 13 январь санасида вилоят ҳокими лавозимига тасдиқланган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Соя 17 ноябр 2020 02:49
    Рузиев бир буюк чичкок булган эканда.
  2. Қовун 15 ноябр 2020 12:15
    Яшасин.
  3. ... 14 ноябр 2020 23:10
    Эээхх ажойиб президентимиз борда... лекин шу гапларни эшитиб ишонадиган содда багри кенг халкимиз хам бор... кимни нима эканлиги кун сайин аник булиб боряпди..
  4. Реалист 14 ноябр 2020 14:46
    Ким буларни тайинлаган?
    Ким буларга контролсиз чексиз ваколатларни берган?
    Ким химояси остига олган?
  5. Дангал 14 ноябр 2020 08:05
    Рузиевмас туроб Жураев чичиб кетди вилоятга оллох Рахмат килсин нуриддин зайниев Даврида республикада иккинчи уринга чиккан Эдик хамма сохада
  6. radik 14 ноябр 2020 08:03
    Билиб билмай хар нарсани гапириш яхши эмас у вактлардаги тизим бошкача эди.
  7. Жасур 13 ноябр 2020 23:02
    Зоир Мирзаев хам жааа халиги аклли одамлардан эмас. Самаркандни расво килган айнан уша узи
  8. Азиз 13 ноябр 2020 21:44
    Рўзиев расво қилган бўлса хозир Зарбдор туманида нима қилиб юрибди, Жиззахни хам расво қилишда давом этадими, яна 2 йилдан кейин расво холдаги Зарбдор қоладими Жиззах халқига?
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Чироқчида 6-синф ўқувчисига 2 баҳо қўйиб, боланинг акасидан калтак еган ўқитувчи воқеаси бўйича расмий муносабат билдирилди

Қашқадарё вилоятида Чироқчи туманида ўқитувчи калтакланди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқаилди. Маълум бўлишича, 134-сонли мактабнинг инглиз...
Кеча, 23:58

Видео: Тошкент метросида поездлар тўқнашиб кетди

Тошкент метросида поездлар тўқнашгани акс этган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Тарқалган видео изоҳида ушбу...
9-04-2021, 19:51
1

Сурхондарёда 16 ёшли қизни зўрлаган эркак ички ишлардаги танишлари орқали ишни “тинчитгани” айтилмоқда

Сурхондарё вилояти Термиз шаҳрида эркак 16 ёшли қизни зўрлагани маълум қилинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...