Юлдуз Усмонованинг навбатдаги қўшиғи Президент давлат хавфсизлик хизматига аталди (ВИДЕО)

Юлдуз Усмонованинг навбатдаги қўшиғи Президент давлат хавфсизлик хизматига аталди (ВИДЕО)
Ўзбекистон халқ артисти Юлдуз Усмонова Президент давлат хавфсизлик хизматига атаб қўшиқ куйлади. Бу ҳақда хонанданинг ўзи маълум қилди.

Халқ артистининг қўшиғи ва унга атаб яратилган видеоклипи тармоқларга жойлаштирилди. Маълум бўлишича, қўшиқ Президент Давлат хавфсизлик хизмати ходимлари куни муносабати билан куйланган.

Унга атаб яратилган клипда Ўзбекистон президенти ва унинг атрофидаги кортеж тасвирланган. Қуйида видеоклипни ҳавола этамиз.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Шер 24 ноябр 2020 02:18
    Кушикка габ йук +5
    Лекин сизга мас бу кушикни айтиш Юлдузхон
  2. Дангал 17 ноябр 2020 14:13
    Ажойиб саньаткор бетакрор овоз сохибаси халкимиз кунглидан жой олган хонанда Бир суз Билан айтганда. Буюк мунофик юзам бетондан Калин эканда тавба килдим

    Ковунни гапи тугри узи
  3. Соя 17 ноябр 2020 02:37
    Ишини килиб юрибди.Нега асабийлашасизлар тушунмайман.
  4. Носиржон. 16 ноябр 2020 13:18
    Узи бу битта Артист булса. Артист деганда руслар буларни ПРИТВОРШИК ДЕБ АТАШАДИ шундан узи кимлиги малум ку. Узини содик дуст деб курсатиб оркангдан гийбат киладиганларни айтади.
  5. O`ZBEK 16 ноябр 2020 11:12
    Орқаси тозза бўлмаса керак ёки бирор бир каттароқ муаммоси бўлса керак. Шу сабабдан ДХХ ходимларига атаб қўшиқ куйламас эди бу пахтачи.
  6. Сурхон 16 ноябр 2020 09:47
    Азиз.ватандошлар.биз.узбекмиз.расмларди.куриб.хам.касак.чалаверамиз.телвезорга.бирор.сиесатчи.куринса.хам.нотугри.гапирса.хам.елгон.гапираса.хам.тугри.деб.карсак.чалаверамиз.мустакил.фикр.йук.миллатимизда.
  7. Кимсан 16 ноябр 2020 05:15
    Лаганбардорлик.кариб куйилмаган.
  8. НБА 15 ноябр 2020 18:22
    Уяти йўқ экан бу отарчини, ҳали унисига атаб қўшиқ куйлайди кетганидан ўғри деб чиқади. Буни ҳам охири шунақа бўлса керак
  9. radik 15 ноябр 2020 17:45
    Охири бохайир булсин!
  10. Реалист 15 ноябр 2020 12:46
    Эски маддохку,бундайлар хар қандай режимга лаганлик қилаверади.
  11. Қовун 15 ноябр 2020 12:25
    Пахтакорим, пахтакор, оқ олтинни теравер, огриқ кетга пахта қўйиб, қўшигингни айтавер.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Юлдуз Усмонованинг навбатдаги қўшиғи Президент давлат хавфсизлик хизматига аталди (ВИДЕО)