Қашқадарёда раҳбарлар ҳафтада бир кун велосипедда ҳаракатланади

Қашқадарёда раҳбарлар ҳафтада бир кун велосипедда ҳаракатланади
Қашқадарёда раҳбарлар ҳафтада бир кун велосипедда ҳаракатланади. Бу ҳақда вилоят ҳокимлиги хабар қилди.

Маълум бўлишича, вилоятнинг ҳар бир шаҳри ва туманида велосипедлар учун йўлакча қурилади. Бунинг учун ҳар бир ҳудудга 200-400 млн. сўмдан ажратилади. Йўлакча узунлиги 3-4 км.ни ташкил этади.

“Энг муҳими, биз инсонларни соғлом ҳаёт тарзига ўргатяпмиз. Айниқса раҳбарларни. Шанба кунлари раҳбарлар велосипедда юради”, – дейди вилоят ҳокими Зойир Мирзаев.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Кимсан 18 ноябр 2020 11:21
    Хужакурсинга килинган иш ура бошлайди ими жимида тугайди.Президентимизни алдаш учун килинган масхарабозлик.Эссиз бюжетдан ким узарга олинган млрд сумлик машина нима булади
  2. Сурхон 18 ноябр 2020 09:14
    Яахши. Булиб.кетади.Узбекистонди.валосепед.хайдаш.билан.ривожлантиради.бу.аккилилар.
  3. Хакикат 18 ноябр 2020 08:19
    Ах ... нима дейишни хам билмайсан аххххх о...ни ит ....лар хозир кон босимим ошиб кетадииии.
  4. Дангал 17 ноябр 2020 23:35
    Нима дейишга хайронсан веласопед ни миниб овга чикди куенжон енига кармок олиб жунаб кетди Кул томон
  5. Бир 17 ноябр 2020 22:46
    "Аркадаг-2". Катталарнинг халкни муаммодан чалгитиш,узларини ишлаетган килиб курсатишнинг замонавий йули.
  6. O`ZBEK 17 ноябр 2020 21:12
    Энди велосипедларнинг нархи ошиб кетади.
    Агар об-хаво совук булиб колса ёки ёмгир ёгса, Цирк бошка кунга колдирилади.
  7. Анвар Мирзо Ҳаким 17 ноябр 2020 16:33
    Бу велосипед кортежининг олдию-орқасини тансоқчилар қўриқлаб кетишаяпти. Халқдан биронта одам чиқиб, ўзининг саволлари билан буюк рахбарларимиз қимматли вақтларини банд этиб қўймасин дея.
    Қашқадарёга цирк келди.
    Масхарабозлар эса ўша-ўша.
  8. Узбек 17 ноябр 2020 16:16
    Undan yōllarni tōg'irlasin gaz suv svet muammosi bor joylarni muammosini xal qilishsin. Exxxx qanaqa zamon bōldia
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Қашқадарёда раҳбарлар ҳафтада бир кун велосипедда ҳаракатланади