“Мен биронта волонтёрнинг уйда ётган қариянинг оёғини совунлаб ювиб қўйганини кўрмадим” – Жаҳонгир Ортиқхўжаев

18-11-2020, 13:58
Сиёсат
“Мен биронта волонтёрнинг уйда ётган қариянинг оёғини совунлаб ювиб қўйганини кўрмадим” – Жаҳонгир Ортиқхўжаев
Тошкентда ҳоким ва ёшлар учрашуви бўлиб ўтди. Бу ҳақда пойтахт ҳокимлиги хабар қилди.

Маълум бўлишича, ушбу тадбирда ёшларни ўйлантираётган масалалар, уларни қизиқтираётган нарсалар ва интилишларини ўрганиш учун ташкил этилган.

Йиғилишда қатнашчилардан бири ҳоким Жаҳонгир Ортиқхўжаевга Ўзбекистонда волонтёрлар ассоциациясини ёки федерациясини очишни таклиф қилган. Ҳоким ўз навбатида унга жавобан ушбу фаолият турига фикрини билдирган.

“Талант, пул олиш, “Payme”дан пул ўтказиб бериш каби ҳолатлар ҳаддан ташқари кўпайиб кетяпти волонтёрлар орасида. Мен сал шубҳага боряпман оҳирги пайтларда. Волонтёрлик касбми, ҳақиқатан ёрдам беришми, ёки бундан даромад олишми шуни фарқига бора олмаяпман. Волонтёр бу кўнгилли ишчи дегани. Лекин мен биронта волонтёрнинг уйда ётган қариянинг оёғини совунлаб ювиб қўйганини кўрмадим. Сочини тараб қўяй, ювиб қўяй дейиш мумкин аёлларга. Ҳеч шуни кўрганим йўқ. Ҳаммаси сумка-сумка нарса ташлаш билан овора. Буни бир кўриб чиқишимиз керак”, – дейди ҳоким таклиф билдирган йигитга қарата.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Нозима 18 ноябр 2020 14:54
Хоким бова сиз худо хохласа ётогли булиб колсиз сизни аёкларизи яхшилаб совунлаб ювиб куйишади валантёрлар
Дангал 18 ноябр 2020 16:55
Ока хам аклдан озишни бошлади бу йил УЗИ роса ковун сайли булдида
Шариф 18 ноябр 2020 17:08
Карантин пайтида канча виждонли волонтёрлар савоб учун жон куйдириб ишлашди, хоким бобо бу гаплари уларга канчалик каттик ботишини уйлаб курдимикан
Хакикат 18 ноябр 2020 20:08
Сен бир ахмок булсанг тавба килдим чайковчисан сенга кундуз амаки ишонади ул хам бир чайковчи сенларга киргизлардай бир эл керак сенга ухшаган хаммангинги онангни курсатади эссиз узбеклар....
Шухрат 19 ноябр 2020 00:07
Волонтерларни кераклиги аник! Пуллик хизмат курсатадими еки йукми у бошка масала. Уйлайманки волонтерлик харакати канча ривожланса айрим одамлар эьтиборсиз килмайди шу одамларни ердами тегаи
Анвар Мирзо Ҳаким 19 ноябр 2020 02:05
Волонтерликни ҳам ўзига қўшиб олмоқчи шекилли Жоха? Битта шу қолувди ўзи уникимас.
дехкон 20 ноябр 2020 00:44
бутун пойтахтни ерини пуллаб булиб шу гапга утдиларми уялингларэ оддий халкдан худо хохласа хамма нафси бузук маймунсифатларни жазосини Оллох беради.оддий муштипар халкни уволидан куркинглар.
Саида 20 ноябр 2020 03:00
Нима Деди бу, улай агар тушунмадим. Причем тут аелни оегини ювиб куйиш и валантерлик. Что совсем ку-ку?
Дехкон 20 ноябр 2020 15:49
"Оеги ердан узилган айрим рахбарлар" дейилганда Ж.Ортикхужаев тушунилади.Лекин хавода муаллак туриб хам у узининг бесаводларча гапларини тугатмади.
Зиёда 20 ноябр 2020 18:50
" Шесть секундлик" иш у́рток хоким....бу́линг ишга киришинг....оёгингиз осмонда бу́либ ётганда эсларсиз бу ишларингизни
...
Соя 21 ноябр 2020 03:46
Сиз узингиз биронта етимни ёки ногиронни бошини силаганмисиз? Тугри маьнода.Менимча жирканасиз.Узингизга раво курган ишни бошкаларга раво куриш керак.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Вадим Абрамов терма жамоа ўйинида кузатилаётган асосий муаммо ҳақида гапирди

Футбол бўйича Ўзбекистон миллий терма жамоаси мураббийи Вадим Абрамов жамоа ўйинида кузатилаётган асосий муаммо ҳақида...
Кеча, 18:38
/ Муҳокамалар +1

O‘zLiDeP “Ёшлар қаноти”нинг Республика конференцияси бўлиб ўтди (+фото, видео)

Бугун пойтахтимизда O‘zLiDeP Сиёсий Кенгаши Ижроия қўмитаси “Ёшлар қаноти”нинг Республика конференцияси бўлиб ўтди....
Кеча, 18:05

Тошкент марказидаги дарахт кесиб ташланди

Тошкент марказидаги дарахт кесиб ташланди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, бугун тармоқларда...
Кеча, 17:47
/ Муҳокамалар +1

Синоптиклар Ўзбекистонда 26 ноябрь куни кутилаётган об-ҳаво ҳақида маълумот берди

Ўзбекистонда об-ҳаво ҳарорати кўтарилмоқда. Бу ҳақда Ўзгидромет хабар қилди. Синоптикларнинг маълумотига кўра, 26...
Кеча, 17:35

Актриса Суғдиёна Азимова иштирокидаги автоҳалокат видеоси эълон қилинди

Актриса Суғдиёна Азимова ўзининг инстаграмдаги саҳифасида бундан бир йил олдин юз берган ЙТҲ видеолавҳасини эълон...
Кеча, 16:33
/ Муҳокамалар +3