“Алишер Усмонов Наманган учун 50 млн доллар берди. Андижонлик қайси ифлос менга бир сўм пул берди?” – Шуҳрат Абдураҳмоновнинг навбатдаги аудиоси тарқалди

“Алишер Усмонов Наманган учун 50 млн доллар берди. Андижонлик қайси ифлос менга бир сўм пул берди?” – Шуҳрат Абдураҳмоновнинг навбатдаги аудиоси тарқалди
Тармоқларда Андижон вилояти ҳокими Шуҳрат Абдураҳмоновга тегишли экани айтилаётган яна бир (биринчиси, иккинчиси) аудио тарқалди. Овоз аудиоси тармоқларда ва турли хил сайтларда эълон қилинди.

Унду вилоят ҳокими ҳудуд ҳеч бир вилоятдан ортда қолмаётганини, уни ривожлантириш учун елиб-югураётганини айтади.

“Битта иккита сассиқ ҳамманг ҳар ёқдан келгансан. Командамисан? Виждонинг борми? Ориятинг борми? Менга эмас Андижон учун. Хоҳласанг беш олтитанг автобусга ўтириб Фарғона, Наманганга, бошқа вилоятларга бориб кел. Кўрайлик Андижон нимадан қолиб кетаётганини. Алишер Усмонов деган миллиардер Наманганда туғилган экан. У Наманган вилоятининг туманларини обод қилиш учун 50 миллион доллар пул берибди. Андижонлик қайси ифлос менга бир сўм пул берди? Энди бориб 50 миллион доллари бор Наманган нима қиляптию бир сўм пули йўқ Андижон нима қиляпти, солиштириб кўр”, – дейди ҳоким.

Ҳозирча ушбу аудио қаерда ва қачон ёзиб олингани маълум эмас. Бу бўйича расмий маълумот берилмади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Носиржон. 21 ноябр 2020 18:10
    Акага бирорта медал бериб вазирликка кутариб юборинглар. Ш.Г га шогирд килиб.
  2. метаморф 21 ноябр 2020 06:14
    Андижонга пулни буджетдан овосанку.Буджет халк чунтагидан шаклланади.Яна карриллашини каранг.
  3. Анвар Мирзо Ҳаким 20 ноябр 2020 19:48
    Кимдур буни ишдан кетишини жуда хам хохлаяпти. Шунинг учун хам турли аудио ёзувларни қидириб топиб, интернетга жойлаяпти. Мақсадига эришса керак.
  4. Дангал 20 ноябр 2020 15:57
    Булар айнишни бошлади кеча тошкент Шахар хокими бугун буниси
  5. Жаббор 20 ноябр 2020 14:51
    Хокимни оеги ердан узилиши эмас бу узини Худоёрхондек тутаяпти нима хакки бор экан тадбиркорларни ифлос дегани бу фариштасифат хоким. Уларинг бор жавобини икки дунеда хам берасан хали.
  6. Кимсан 20 ноябр 2020 14:30
    Ифлос деб хакорат килишга хеч кимни хакки йук.пишибди.Шунча номаькул чикишга сенатдаги депутатлар хеч ким эьтироз билдирмаяпти.Сен менга тегма мен сенга тегмайман
  7. Реалист 20 ноябр 2020 13:09
    Бермаган бўлса сабаби бордир.
    «Берганим билан халққа сарфламайди,ўзига мошина,
    қизига мошина,отарчиларга
    сарфлайди бу виждонсиз» деб ўйласа керакда ўша «ифлос» анжанликлар.
  8. Азиз 20 ноябр 2020 12:26
    Пишиб қолдингиз ўртоқ Абдурахмонов
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...