Видео: Қизириқ туман ҳокими ўринбосари жонли эфир вақтида алдаётгани билиниб қолди

Видео: Қизириқ туман ҳокими ўринбосари жонли эфир вақтида алдаётгани билиниб қолди
Тармоқларда мансабдорлар билан боғлиқ яна бир видео тарқалди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Видеода Қизириқ тумани ҳокими ўринбосари Рахматов Зафар Мамашарипович туманда бир неча кун давомида чироқ ўчгани юзасидан ҳисобот берганини кўриш мумкин. Ҳоким ўринбосари жонли эфир вақтида муаммо ечилганини ва фуқароларнинг уйида электр энергияси борлигини айтган.

Дастур бошловчиси эфир вақтида фуқароларнинг бирига қўнғироқ қилиб, электр энергия ҳақиқатдан ҳам тикландими йўқми деган саволни ўртага ташлади. Фуқаро ҳоким ўринбосари алдаётганини ва ҳали ҳам электр энергияси йўқлигини маълум қилди. Тармоқ фойдаланувчилари мансабдорнинг ушбу хатти-ҳаракатини кескин танқид қилган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Абдулатиф менглиев 28 ноябр 2020 13:42
    Зафари яхши бола эди институтда билла укиганмиз
  2. Соя 27 ноябр 2020 13:41
    Маска киийиб олмабсанда огайни.(бечоралар хар доим маскада юради.аслиятини унутиб куйган.оиласига хам кийин.)
  3. Гулнора 26 ноябр 2020 09:28
    Барча туман мутасаддилари ва хокимларини мана шундай жонли эфирга олиб чикиб, халк билан савол- жавоб килиш керак узи! Ана шунда буларни асл башараси куринади.
  4. Ойбек. 26 ноябр 2020 08:06
    Уят, уят!
  5. Узбек 25 ноябр 2020 17:34
    Бешарик тумани деган жой бор экан умуман свет йок экан.эски замонни ёмон корманглар Уганда свет газ боган экан
  6. Махбуба 25 ноябр 2020 16:37
    БУЛАРНИ ТАМОГИ ЁЛГОН ВА РИЁ БИЛАН МОЙЛАНГАН
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Видео: Қизириқ туман ҳокими ўринбосари жонли эфир вақтида алдаётгани билиниб қолди