Ўзбекистонда ҳоким ва раҳбарлар ҳафтада бир марта ишга автомобилсиз келиб кетади

Ўзбекистонда ҳоким ва раҳбарлар ҳафтада бир марта ишга автомобилсиз келиб кетади
Ўзбекистонда ҳоким ва раҳбарлар ҳафтада бир марта ишга автомобилсиз келиб кетади. Бу ҳақда Адлия вазирлиги хабар қилди.

Маълум бўлишича, 19 ноябрь куни “Аҳолининг соғлом турмуш тарзини қўллаб-қувватлаш ва жисмоний фаоллигини оширишга доир қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги Ҳукумат қарори қабул қилинган. Ушбу қарорга кўра, 2020 йил 1 декабрдан мамлакатимиздаги барча давлат органлари ва ташкилотлари ҳамда ҳокимлар ва ўринбосарларига ҳафтада камида бир марта ишга автомобилсиз келиб кетиш тавсия этилди. Бунда улар шахсий намуна бўлишлари белгилаб қўйилди.

Шунингдек, қарорга кўра 2021 йилдан бошлаб, ҳар йили 22 сентябрь куни “Автомобилсиз кун” деб эълон қилинди. 2021 йилнинг 1 апрелига қадар барча туман ва қишлоқларда пиёда ва велосипедлар учун йўлакчалар қурилади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. а 6 декабр 2020 15:19
    Халкимизга нима фойда бундан
  2. Дилшод 4 декабр 2020 00:49
    ЭШШАКДА ЮРСИН
  3. Акмал 3 декабр 2020 21:47
    Жуда яхши фикир!!! Лекин бажарилишига кузим етмайди.
  4. дехкон 3 декабр 2020 18:02
    нимада юрсаям буларга сталин керак булди охири бориб 85% тугридан тугри отилиб кетармиди. халк булар учун бир массадек гап.
  5. Бахром 3 декабр 2020 15:56
    Шуни айтаманда ака
  6. Кимсан. 3 декабр 2020 13:17
    Бахромжон кишлокларда чанг кутарилмайдиган машина ботиб колмайдигвн йулни узи йукку.
  7. Бахром 3 декабр 2020 10:15
    Пиёда ёки велосипедда юриш согликка фойда! Туман-Кишлок жойларда пиёдалар ва велосипедлар йулаги курилса яхши амалга ошса янаям яхши!
  8. САВОЛЛАР 3 декабр 2020 09:30
    Харнада-харна кишлкларимиз асфальт булиб эски юлаклар кайта тикланармиди.
  9. Умида 3 декабр 2020 09:10
    Цирк қивордиларинг Ўзбекистонни
  10. Носиржон. 3 декабр 2020 08:21
    Ким ишонади бунга. Буйниларидан Тиллодан занжир боглаб судрашса боришса керак.Узларинг хам ишонасизларми бу ни бажарилишига.
  11. Кимсан. 2 декабр 2020 19:22
    Айрим вилоят хокимлари ДАН кузатувида олдида иккита оркада иккита машина кузатувида юради улар кандай пиёда ишга боради
  12. Иброхим 2 декабр 2020 17:26
    ДАм олиш кунлари булса керак
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...
Бугун, 14:04

Коронавирус: кеча 19 нафар фуқарода касалланиш қайд этилди

2022 йил 29 сентябрь куни рўйхатга олинган беморларнинг: 19 нафари Тошкент шаҳрида коронавирусга чалинган беморлар билан мулоқотда...
Бугун, 14:02

Юнусободдаги автоҳалокатда жароҳат олган икки бемор жонлантириш бўлимида

Кеча ижтимоий тармоқларда пойтахтимизнинг Юнусобод туманида жойлашган “Mega Planet” савдо маркази яқинида соат тахминан 23:00 атрофида...
Бугун, 14:00

Тўқимачилик кластери пахтачиликнинг истиқболли соҳаларидан бири

Қашқадарёда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси спикери ўринбосари, O’zLiDeP Сиёсий Кенгаши Ижроия қўмитаси раиси Актам Хаитов билан бўлиб...
Бугун, 13:58

Таъзия

Термиз давлат университети ректори, профессор Авазжон Мараҳимовга! Ассалому алайкум ҳурматли Авазжон Раҳимович! Укангиз Асроржон...
Кеча, 19:20
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Ўзбекистонда ҳоким ва раҳбарлар ҳафтада бир марта ишга автомобилсиз келиб кетади