Алишер Усмонов Президент Давлат хавфсизлик хизматига раҳбар бўлди

Алишер Усмонов Президент Давлат хавфсизлик хизматига раҳбар бўлди
Ўзбекистонда Президент Давлат хавфсизлик хизматига раҳбар тайинланди. Бу ҳақда Газета нашри хабар қилди.

Маълум бўлишича, ушбу лавозимга Алишер Аброрович Усмонов тайинланган. Усмонов аввалроқ ДХХ раиси ўринбосари бўлиб ишлаган.

Эслатиб ўтамиз, аввалроқ Президент Давлат хавфсизлик хизмати раҳбари бўлиб ишлаган Баҳодир Тошматов Президент ҳузуридаги Хавфсизлик Кенгаши котибининг ўринбосари этиб тайинланган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Узбек 9 декабр 2020 10:56
    МИЛЛАТИМИЗНИНГ ХАВФСИЗЛИГИ ВА РАВНАҚИ ШУ ИНСОНЛАРНИНГ ҚЎЛИДА. АЙРИМ ҚОТИБ ҚОЛГАН РАХБАРЛАРНИ ИШЛАТИШ ВАҚТИ КЕЛДИ.
  2. Маъмуржон 6 декабр 2020 10:46
    хбарамас хабар деб ёзайлик
  3. Abdul 6 декабр 2020 05:43
    Яхши,Мухтарам Президентимиз хавфсизлиги ишончли инсонларда.
  4. radik 5 декабр 2020 21:13
    Усмонов сизга катта рахмат.Хакикий дуст бошга кулфат тушса билинар экан,призизентимизни аввало Худо кейин сиз хамиша куллаб кувватлаб юринг,халкимизни миллатимизни келажаги хайрли ва буюк булсин.
  5. Surayyo Sattarova 5 декабр 2020 18:40
    Molodes!Tabriklaymiz muborak bo'lsin!
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...