Сўнгги 11 ой давомида нечта мигрантнинг жасади Ўзбекистонга олиб келингани маълум бўлди

Сўнгги 11 ой давомида нечта мигрантнинг жасади Ўзбекистонга олиб келингани маълум бўлди
Тошкентда меҳнат вазири ўринбосари иштирокида матбуот анжумани бўлиб ўтди. Анжуман давомида вазир ўринбосари Баходир Умрзаков ҳукумат мамлакатимизда мигрантларга қандай ёрдам бераётгани ҳақида гапирди.

Умрзаковнинг сўзларига кўра, хорижий давлатларда сўнгги 11 ой давомида 211 нафар ўзбекистонлик вафот этган. Давлат уларни мамлакатимизга олиб келиш ва дафн маросимларини ўтказишни бўйнига олган.

“Энг қийини бу мигрантларнинг хорижда вафот этиши. Жорий йил давомида 211 нафар ўзбекистонликнинг жасади олиб келинди. Уларнинг оиласига молиявий ёрдам кўрсатилди ва шунингдек, дафн маросимлари ҳам ўтказиб берилди”, – дейди вазир ўринбосари.

Ўхшаш янгиликлар

  1. radik 10 декабр 2020 07:52
    Хаммаларини Оллох рахматига олсин.Камбагаллик мажбурлаган шу ахволга тушишларига.
  2. Бек 10 декабр 2020 01:44
    Давлат уларни мамлакатимизга олиб келиш ва дафн маросимларини ўтказишни бўйнига олган. Шу гапингга халиги Россиядаги автобус шофёрини гапи💪💪💪
  3. Кимсан 9 декабр 2020 15:52
    Буларни вафотига рахбарлар ва корруация айбдор агар шу вактгача ажратилаётган пулларга
  4. Майя 9 декабр 2020 14:09
    У́зимизда завод фабрикалар куп булганда ва ойликлар яхши булганда хеч кайси фукаро кетмасди, узга юртларга!
    1. Наргис 10 декабр 2020 11:14
      Майя,
      Туппа тугри канчадан канча жигарларимиз пул ун Сурияга утиб хам кетмас эди
  5. Kender 9 декабр 2020 13:14
    Bechoralar!!!O'zga yurtda ko'rganing shu buldimi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Республика ишчи гуруҳи: пойтахт натижалари

Бу йилги қиш пойтахт аҳолиси учун ҳам анча синовли келгани, электр ва иссиқлик энергияси, табиий газ, ичимлик суви каби энг бирламчи ҳаётий...
Кеча, 20:35

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...