Ўзбекистонда мансабдорларнинг хорижий давлатларда мол-мулк орттириши тартибга солиниши маълум қилинди

Ўзбекистонда мансабдорларнинг хорижий давлатларда мол-мулк орттириши тартибга солиниши маълум қилинди
Ўзбекистонда мансабдорларнинг хорижий давлатларда мол-мулк орттириши тартибга солиниши маълум қилинди. Бу ҳақда коррупцияга қарши курашиш агентлиги раҳбари маълум қилди.

Акмал Бурхоновнинг таъкидлашича, бугунги кунда мамлакатимизда мансабдорларнинг хорижда мол-мулк орттириши тартибга солинмаган. Ҳозирда истаган давлат хизматчиси чет давлатда банк ҳисобрақамини очиши ва исталган мол-мулкни сотиб олиши мумкин.

Шуни ҳисобга олган ҳолда Бурхонов ушбу ҳолатни тартибга солишнинг вақти келганини таъкидлади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. РАСУЛБЕК 11 декабр 2020 19:39
    Узбекистон она юртим она ватаним деймиз.Хар кандай инсон бой булса пули купайса шу юртга сармоя киритинглар,маблагларини уз банкларимизга куйса,ишлаб чикариш корхоналар курса,халкимизни иш билан таъминласа халкимиз бой юрт фаровон буларди.Оллох хаммамизни виждонимизни пок иймонимизни саломат килсин.
  2. Носиржон 11 декабр 2020 19:03
    Бу амалдорлар бойликларни каердан топган экан ааа. Худоёрхон ёки Олимхонни фарзанди Амирзодалар булишганми.
  3. Дурбек 11 декабр 2020 14:07
    Чет элда мол-мулки борлар декларацияда кўрсатилиши шарт.Қандай? ниманинг ҳисобига? саволлар кўп. Жавоб йўқ. Реалистдаги фикрлар жуда тўғри. Қисқа ва тўғри муносабат билдирилган.
  4. Реалист 11 декабр 2020 10:31
    Ўзбекистонда ҳар қандай яхши ният билан бошланган иш тескари натижа беради.
    Масалан АОКА журналистларни қўллаб қувватлаш учун тузилган,аслида цензура ролини бажаряпти.
    Коррупцияга қарши кураш агентлиги бўлса танқид қилишдан нарига ўтмаяпти,халигача бирорта каттароқ амалдор-коррупционерни ушлагани йўқ.
    Нима кераги бор халққа,бундай самарасиз агентлик,вазирлик,бирлашма-ю комитетларни?
    Менимча фақат ишлаётгандек кўрсатиш учун керак.
    Ҳар доимгидек кўзбўямачилик учун керак.
    P.S.Агар хақиқатда коррупцияга қарши курашиш истаги бўлганда,бир ойда тугатса бўларди коррупцияни,лекин коррупция--коррупцияга қарши курашолмайди.
    Сардоба бунга мисол,асосий айбдорлар сувдан қуруқ чиқишди.

    Ўзбекистонда ҳар қандай яхши ният билан бошланган иш тескари натижа беради.
    Масалан АОКА журналистларни қўллаб қувватлаш учун тузилган,аслида цензура ролини бажаряпти.
    Коррупцияга қарши кураш агентлиги бўлса танқид қилишдан нарига ўтмаяпти,халигача бирорта каттароқ амалдор-коррупционерни ушлагани йўқ.
    Нима кераги бор халққа,бундай самарасиз агентлик,вазирлик,бирлашма-ю комитетларни?
    Менимча фақат ишлаётгандек кўрсатиш учун керак.
    Ҳар доимгидек кўзбўямачилик учун керак.
    P.S.Агар хақиқатда коррупцияга қарши курашиш истаги бўлганда,бир ойда тугатса бўларди коррупцияни,лекин коррупция--коррупцияга қарши курашолмайди.
    Сардоба бунга мисол,асосий айбдорлар сувдан қуруқ чиқишди.
  5. Obid 10 декабр 2020 22:26
    шунака килса давлатимиз юксалади, порахурлик камаяди
  6. Фарида 10 декабр 2020 19:16
    Канака тартиб хакида гап кетяпти у́зи,уларни умуман хакки йук четдан мол-мулк сотиб олишга,шу ерда егани етмаяптими буларни????!!!!!((((Якинда хаммаси ёрилиб у́лади, халкни хаккини егани учун!!!!!!
  7. Asad 10 декабр 2020 18:57
    Nega mol mulk ortirisharkan
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“Бек барака” бозорида сотувчилардан ноқонуний равишда ойига 100 доллардан талаб қилган бир гуруҳ шахсларга жиноий иш қўзғатилди

Тошкент вилояти Зангиота туманида жойлашган «Бек-барака» бозорида сотувчилардан пул талаб қилиб, тамагирлик қилганлар ушланди. Бу ҳақда...
11-06-2021, 19:48

Видео: Тошкент метросидаги поездлардан бирида шубҳали нарса аниқланди

Тошкент метросида шубҳали ҳолат кузатилди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, бугун, 11 июнь куни соат 11:50да...