Ўзбекистонда иккита ҳоким ҳайфсан олди

Ўзбекистонда иккита ҳоким ҳайфсан олди
Ўзбекистонда иккита ҳоким ҳайфсан олди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Мавжуд маълумотларга кўра, Тошкент вилояти ҳокими Рустам Холматов ва Қибрай тумани ҳокими Мирагзам Миркасимовлар жазоланган. Раҳбарлар юридик шахслар ер участкаларини ажратишда йўл қўйган хатоси сабабли жазоланган.

Ҳайфсан бериш тўғрисидаги қарор 17 декабрь куни Ўзбекистон бош вазири томонидан қабул қилинган. Агар ҳокимлар яна хатоликка йўл қўядиган бўлса лавозимидан озод этилиши бўйича огоҳлантирилди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Соя 21 декабр 2020 20:15
    Хокимлар хам очдан улсинми? Уларда хам нафс бор.Энди оз-моз сокка килиб турадида.Шунга хам шунча вахимами? Битта УЗР сураш билан утиб кетадиган нарсаку.
  2. Носиржон 19 декабр 2020 21:42
    Олам шумул вокеа булибдию хайфисан нима бу.Бу хокимларга хам хеч бумаганда Мамурий жазо берибюборинглар судланган булиб колиб яна шу ишларини кайтаришмайди.
  3. халк 19 декабр 2020 20:17
    Ватан Хоинлари
  4. Ахмет 19 декабр 2020 17:51
    Рустам Холматовни угли карантин вакти Тош,вилоят,Куйичирчик туман Курганчи кишлогида жойлашган Давлатга тегишли Баликчи корханасига борган,дам олгани дустлари билан пандемия вакти,корхана ходимлари ишкарига коймаган,дадаси бу йил корханага ёз буйи сув кам берган,давно хайдаб юбориш керак буларни,Президентимиз уз айтган толик имкони борича ишласин бу корхана деб,гушт киммат,балик копайтиринглар деб,холматовлар болса сувга хожайн???
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...