Андижон вилояти ҳокими давлат раҳбари билан мулоқотда 81 марта “мухтарам президент” деди

Андижон вилояти ҳокими давлат раҳбари билан мулоқотда 81 марта “мухтарам президент” деди
Андижон вилояти ҳокими Шуҳрат Абдураҳмонов давлат раҳбари билан мулоқотда 81 марта “мухтарам президент” деди. Бу ҳақда Газета.уз нашри хабар қилди.

Хабар қилинганидек, кеча 25 декабрь санасида давлатимиз раҳбари ёшлар Форумида иштирок этиб, мамлакатимиз ёшлари олдида турган муаммолар ва уларни ечиш йўллари ҳақида гапирди. Ўша тадбирда президент айрим вилоят ҳокимлари билан видеоалоқа орқали мулоқот қилди. Улар ўз навбатида ўз ҳудудларида амалга оширган ишлари юзасидан ҳисобот берди.

Андижон вилояти ҳокими давлат раҳбари билан мулоқот давомида ёшлар билан ишлаш, уларнинг бандлигини таъминлаш ва уларнинг муаммоларини ҳал қилиш борасида қилинаётган ишлар хусусида гапирди. Вилоят ҳокими ўз нутқи давомида жуда кўп марта “мухтарам президент” иборасини ишлатди. Газета.уз мухбирининг ҳисоб-китобига кўра, ҳоким президент билан мулоқот давомида 10 дақиқа 21 сония гапирган ва шу вақт ичида вилоят раҳбари 81 марта, ёки ҳар 7,6 сонияда бир марта ушбу иборани ишлатган. (Ҳокимнинг президент билан мулоқот матнини ушбу ҳаволада ўқишингиз мумкин. Рус тилида.)

Шундан сўнг Фарғона вилояти ҳокими Хайрулла Бозоров сўзга чиққан. У 12 дақиқа 35 сония давомида 22 марта (ҳар 34,3 сонияда бир марта) “мухтарам президент” деган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Ман 28 декабр 2020 23:47
    Qiziq U bu bilan nimani isbotlamoqchi.........
  2. икром 28 декабр 2020 20:41
    Позор.узбек халкининг обрусини призент обрусини тукади булар.фроунлар асрида яшаетганимиз йукку хозир.ривожланган мамлакатларга караса бумидими булар.дуне куриб турибдику.буларни куриб бизга ким ишонади.нима деб уйлайдилар
  3. Кимсан 28 декабр 2020 15:36
    Президентимизга лаганбардорлик билан эмас килган иши билан хурматга сазовар булиши керак лаганбардор узига хам шундай муносабатда булишини хохлайди
  4. Иии 28 декабр 2020 07:41
    Қўл остидаги ходимлари билан мулоқотда 1дақиқада 281марта "шакал" деди
  5. Дил 27 декабр 2020 19:46
    Бойотаям девормабтида
  6. Носиржон 27 декабр 2020 19:45
    Мухтарам Арабча суз Узбекчаси хурматли дегани.Икки юзламачилик ,лаганбардорлик,тугри гапни бетга айтмаслик менталентимизда бор.
  7. Доз 27 декабр 2020 13:48
    Мухтарам..... Мухтарам...... Мухтарам....
  8. Бексултон 27 декабр 2020 13:43
    Катта амалдорлар учун бундай холат хам
    уятли,хам ачинарлидир.Рахбарларда этика йук.Бундай мулозамат, агар улар тушунсалар Президентга нисбатан хурматсзликдир.
    Лаганбордарлик хурмат белгиси эмас.
  9. Метаморф 27 декабр 2020 04:48
    Бизнинг президентга бунака ортикча мулозаматнинг кераги йук.Ундан кура президент талаб килаетган ишларни виждонан бажариб шу ибора урнига фойдали гаплардан гапиринг сермулозамат хокимлар.
  10. Жамшид 27 декабр 2020 01:36
    Бира тула 100тага етказиб куя колмабтиде
  11. Адолат 27 декабр 2020 00:09
    Киличсиз килич...Шухрат ака.Факат сизга ярашади колганларга шолпиллаб колади.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Андижон вилояти ҳокими давлат раҳбари билан мулоқотда 81 марта “мухтарам президент” деди