Ўзбекистонда 2021 йилга ном берилди

Ўзбекистонда 2021 йилга ном берилди
Хабар қилганимиздек, Президентнинг Олий Мажлисга Мурожаатномасида янги 2021 йилга ном берилди.

Шавкат Мирзиёев 2021 йилга “Ёшларни қўллаб-қувватлаш ва аҳоли саломатлигини мустаҳкамлаш йили” деб ном беришни таклиф қилди.

“Агар катта авлоднинг билими ва тажрибасини, узоқни кўра олиш фазилатларини ёшларимиздаги ғайрат-шижоат, мардлик ва фидойилик билан бирлаштира олсак, кўзлаган марраларга албатта етамиз. Янги Ўзбекистонни ана шундай билимли ва бунёдкор ёшларимиз билан биргаликда барпо этамиз.

Ана шу муҳим йўналишларда бошлаган ишларимизни давом эттириш ва янги, юксак босқичга кўтариш мақсадида, кириб келаётган 2021 йилга мамлакатимизда “Ёшларни қўллаб-қувватлаш ва аҳоли саломатлигини мустаҳкамлаш йили”, деб ном беришни таклиф этаман”, – дейди давлатимиз раҳбари.

Ўхшаш янгиликлар

  1. дехкон 30 декабр 2020 20:28
    эй болам мени уйлаганим айтганларим амалга ошса эди малибуда пичан ташиб юрарди хамма деган экан бир девона. бизнинг амадорларда оддий фидоийлик етишмайди инсоф хам.
  2. Реалист 30 декабр 2020 10:06
    Нимагадир хамма сайтларда троллар бир нарсани халқ онгига қуйишга харакат қилишади,«подшо яхши,
    атрофидаги хизматкорлари ўғри,коррупционер».Юқоридан
    шундай буйруқ берилганми?
    тролларимизга.
  3. Акмал Муродов 29 декабр 2020 14:56
    Эй қойил, ёшларга давлат сиёсати даражасида кўрсатилаётган эътибор тақсин сазовар. Яхши натижалар кутиб коламиз.

    Аллоҳим хайрли қилсин! Президентимиз омон бўлсин !
  4. икром 29 декабр 2020 14:11
    Призентимизга катта рахмат.халким деб юртим деб кечани кеча демай.кундузни кундуз демай у йокдан бу йокга югуради.шарномалар тузади.минг азобда пул олиб келади. Лекин пастдаги хокимлар коропцияга йул куйадилар.виждонсизларча халкнинг бир йилига етадиган пуларни бир йамлаб ютадилар.булар хеч нарсадан хеч кимнан куркмидиган охволга етиб келдилар.
  5. Аброрбек 29 декабр 2020 13:15
    Ўзбекистонда ёшлар ҳар доим қўллаб келинган. 2021 йилда бу борада яна катта ишлар килинишига умид киламиз.
  6. САВОЛЛАР 29 декабр 2020 11:55
    Агар вазирларни бирлаштириб хамжихат булиб бир фикрда иш олиб борилса 20йил олдинга кадам ташлаб юборамиз.бу мени фикрим.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Ўзбекистонда 2021 йилга ном берилди