Тошкент вилояти ҳокимнинг уйида қарздорлик сабаб чироқ ўчди

Тошкент вилояти ҳокимнинг уйида қарздорлик сабаб чироқ ўчди
Тошкент вилояти ҳокимнинг уйида қарздорлик сабаб чироқ ўчди. Хизмат уйида электр токи ўчгани ҳақида в.б. ҳоким Даврон Хидоятовнинг ўзи айтди.

Ҳокимнинг сўзларига кўра, электр ўша уйда аввал яшаган фуқароларнинг қарздорлиги сабаб ўчирилган. Хидоятов қарздорликни ҳокимият бюджетидан тўламаслигини айтган.

Менга агар топшириқ берсам ҳокимият бюджетидан ўша қарздорликни тўлаш имконияти борлигини айтишди. Нега ундай бўлиши керак? Ҳокимият мени хизмат уйи билан таъминлашга мажбур, лекин коммунал тўловларни ўзим тўлашим керак. Нега мансабдорларнинг қарзи халқ пулидан ундирилиши керак? Мен бунга қаршиман ва ҳеч қачон ундай қилмайман, – дейди ҳоким.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Нодирбек 6 март 2021 23:28
    Бошка хокимларга дарс .умидани гапи кулгули .балки этар дегани
  2. Бахром 5 март 2021 11:54
    Оламшумул янгилик!!!
  3. Анвар 4 март 2021 04:34
    Бу факат курук гап...Бошка ту́ловлар бюджетдан у́мараслар.Масалан бозор у́чар деган нарса ру́згор дегани бор.Уларни хам у́з хисобидаан килармикан?Йу́к бозор комлар ру́згорни ташлаб кетишади хокимни уйига
  4. Носиржон 3 март 2021 23:09
    Ишондик узингизча Американи очибсизда билмасмидингиз.Яна биттаси чикса керак хар бозор узим оилам учун Бозорга бориб бозорлик килиб келаман деб.Сизларга ишонамиз.Сут ичмайсизлар Бузокни хакки бор деб.
  5. Умида 3 март 2021 22:14
    Эй худойим балки етар
  6. Жавлон 3 март 2021 21:33
    Бу хам пиар.
  7. Pcity 3 март 2021 15:03
    Juda to'g'ri gapiribdi. qolgan hokimlar o'rnak olishsa bo'lardi.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Чироқчида 6-синф ўқувчисига 2 баҳо қўйиб, боланинг акасидан калтак еган ўқитувчи воқеаси бўйича расмий муносабат билдирилди

Қашқадарё вилоятида Чироқчи туманида ўқитувчи калтакланди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқаилди. Маълум бўлишича, 134-сонли мактабнинг инглиз...
Кеча, 23:58

Видео: Тошкент метросида поездлар тўқнашиб кетди

Тошкент метросида поездлар тўқнашгани акс этган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Тарқалган видео изоҳида ушбу...
9-04-2021, 19:51
1

Сурхондарёда 16 ёшли қизни зўрлаган эркак ички ишлардаги танишлари орқали ишни “тинчитгани” айтилмоқда

Сурхондарё вилояти Термиз шаҳрида эркак 16 ёшли қизни зўрлагани маълум қилинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...