Алишер Қодиров янги солиқ жорий этишни таклиф қилди

Алишер Қодиров янги солиқ жорий этишни таклиф қилди
Миллий тикланиш партиясидан номзод Алишер Қодиров Ўзбекистон ҳудудларида сайловчилар билан учрашмоқда. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Қодиров Андижондаги учрашув давомида янги солиқ жорий қилишни таклиф қилди. Номзоднинг фикрича, янги солиқни мигрантлар учун жорий қилиш керак.

Қодиров мигрантлар ҳам ўз даромадидан давлатга солиқ тўлаши керак деб ҳисобламоқда. Партия раҳбари ушбу солиқ давлат ривожланишига ҳисса қўшишини ва мигрантларнинг ватанпарварлик руҳини кўрсатиб беришини таъкидлади. Таъкидлаш жоиз, ижтимоий тармоқларда Қодировнинг фикри негатив тарзда қабул қилинди ва танқидларга учради.

Ўхшаш янгиликлар

  1. одил 15 октябр 2021 22:01
    Кодиров жаноби олийлари аввал узингиз четга бориб куринг гаплашинг.Илтимос хадеб халкни ааабини бузманг улар сизга ухшаб хизмат мошинада юриб ханада утириб каллага кеган хар гапни гапириб юришмайди етти улчаб бир гапиради кули ишда хаёли УЗЕКИСТОНИМИЗДА БУЛАДИ
  2. Узбек 15 октябр 2021 10:26
    Тезроқ шу сайлови хам ўтса эди. Бунақанги масқарабозлар одамни жонига тегиб кетди. Хатто ҳамма ерда осилган суратлари хам бадга урди. Шу бе тайин депутатларни ким қўйган. Халқ учун бирор тайинли гапи йўқ. Энг мухими фақат Ш.Мирзияевдан ташқари бирор тасига ишонч умуман йўқ. Сабаби ўзлари гапирадиган гапларига ўзлари ишонишмайди. "Мен шундай гапларни айтдим-ми. Ахир бу нарсалар қўлимдан келмайди -ку" деб ўзи ўзига хайрондай туришади.
  3. Мард 15 октябр 2021 09:52
    Кугирчок аклсиз депутатлар купи?нет хаммаси ми?тамом Кочиш керек
  4. Узбекистан 15 октябр 2021 08:48
    Бу.ошковок.Узбекистон.5.йилда.банан.давлатига.айланиб.колганини.биладими.
  5. Нодирбек 14 октябр 2021 23:15
    президентимиз яхши инсон
  6. Author 14 октябр 2021 20:43
    Alisher, idiocracy na h...yu
  7. Исмоил 14 октябр 2021 19:42
    .Каеринг конаса уша ерни кашиб .Одамларни асабига тегади.Узб да хамма билади Бир марта призидент булса булди Улгинича юраверади.Кугирчок театер уйнашиб жаноб номзодлар.
  8. Нодирбек 14 октябр 2021 18:11
    халкни яхши курмайдиган одам экан .ман унга овоз бермайман унга
  9. Хуросон 14 октябр 2021 17:55
    Энди интернетдан комментарияларни уки халк бахо беради

    Энди интернетдан комментарияларни уки.
  10. Худжанов Абдухалил Абдусаламови 14 октябр 2021 17:48
    Жуда "ТУГРИ" таклиф, А. Кодировни адашиб сайлаб куймаслик учун шунга ухшаш таклифлар бераяпти.
    Мингантларга иш топиб бериб, жунатган, йул харакатларига аванс "БЕРГАН".
  11. Реалист 14 октябр 2021 16:30
    Бу қўғирчоқ кандидат «адашиб менга овоз бериб юборманглар сайловда» деяётгандек туюлмаяптими сизларга?
    Кўзбўямачилик чўққисига чиқяпти,дермократия...
  12. Юсупов Абдурашид 14 октябр 2021 14:30
    Алишер Кодиров ! Ноеб истедод сохиби. Узига нисбатан одамларда кандай килиб нафрат уйготишни билади.
  13. Дангал 14 октябр 2021 13:58
    Каллани .......й
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тошкентда сўнгги бир сутка давомида иккита автомобилда ёнғин содир бўлди

Пойтахтда сўнгги бир сутка давомида иккита автомобилда ёнғин содир бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, бугун,...
Кеча, 18:11

Тошкентда видеога тушиш учун йўлнинг ўртасида чўмилган 17 ёшли йигитга ҳукм ўқилди

Аввалроқ Тошкентда 17 ёшли йигит видеога тушиш учун йўлнинг ўртасида чўмилгани ҳақида ёзган эдик. Ҳодиса видеоси тармоқларда кенг тарқалиб,...
Кеча, 18:06

Ҳайдовчининг мастлигини аниқлаш учун бош кийимидан фойдаланган ЙПХ ходими ҳодисасига изоҳ берилди

Аввалроқ ижтимоий тармоқларда ЙПХ ходими ҳайдовчининг мастлигини аниқлаш мақсадида алкотестр ўрнига бош кийимидан фойдалангани акс этган...
Кеча, 16:24

Қашқадарёда болаларни текширувчилардан яшириб, ҳожатхонага қамаб қўйган боғча раҳбариятига жиноят иши очилди

Аввалроқ ОАВда Қаршидаги мактаб маъмурияти болаларни текширувчилардан яшириб, ҳожатхонага қамаб қўйгани ҳақида хабарлар тарқалган эди....
Кеча, 16:14

Қўшнисининг ҳомиладор келинини ўлдирган фарғоналик эркак 20 йилга қамалди

Фарғона вилояти Ёзёвон туманида фуқаро қўшнисининг келинини пичоқлаб ўлдирди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...
Кеча, 15:48
2
Ўзбекистон янгиликлари » Сиёсат » Алишер Қодиров янги солиқ жорий этишни таклиф қилди