Автомашинангиз селда оқиб кетса ёки устига дарахт қуласа зарарни ким қоплайди? (+ВИДЕО)

23-04-2019, 16:16
Жамият
Автомашинангиз селда оқиб кетса ёки устига дарахт қуласа зарарни ким қоплайди? (+ВИДЕО)
Сўнгги кунларда табиий офат натижасида Ўзбекистонда жуда кўп автомашиналар талофат кўрмоқда. Бирини сел оқизиб кетса, яна бирини дарахт босиб қолмоқда. Хўш шундай ҳолатда сизга келтирилган зарарни суғурта компаниялари тўлаб берадими?

Ушбу саволга жавоб олиш мақсадида "Замон" ИД мухбирлари "Ўзбекинвест" миллий суғурта компаниясига мурожаат қилди.

Компания матбуот котиби Ортиқхўжа Норовнинг таъкидлашичича ҳайдовчининг қўлидаги мажбурий суғурта полиси табиий офатлар натижасида кўрилган зарарларни қоплаб бермайди. Унинг айтишича ушбу суғурта фақатгина йўллардаги авария ҳолатида қўл келар экан.

Видеолавҳада матбуот котибининг тўлиқ интервьюсини эшитишингиз мумкин.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Улугбек 23 апрел 2019 16:58
сугурта компания буладиган булса хакикий тулаб биладиган сугурта компанияси ишласин. .
Абдувохид 23 апрел 2019 18:45
Нега авария булган такдирда хам бу компаниялардан хеч нарса ундириб булмайди?
Бахтиер 23 апрел 2019 19:37
Бу тупой сугуртачининг гапига каранг кутилмаган автохалокат авария деиди бу табий офат нима кутилган буладими.
Вохид 23 апрел 2019 19:47
Хамма сугурта компаниялар луттивоз мажбурий сугурта бу одамлани куппа кундузи шилиш дигани
Лола 23 апрел 2019 19:53
Легальные схемы мошенничества и поборов без гарантий - вот что они делают!
Махфуза С 23 апрел 2019 20:57
Сугурта компаниялари жуда уста, бу холатлардан хам бошка холатлардан хам аввалом бор узлигини сугурташган
Сарвар 23 апрел 2019 23:59
Сугуртага ишончим нолга тенг.
Шерзод 24 апрел 2019 02:52
Сугуртани ёпасига ёмонлавордила, кимни иши тушган сугуртага?
Mir 24 апрел 2019 06:35
Suģurta komanyalar hamasi juda och chetel suģurtasiga òhshab turubberomidi manmcha.
Бек 24 апрел 2019 09:50
Бизни сугурталар ДАН ходимлари учун хайдовчилар учун эмас
Sohib 24 апрел 2019 10:01
Sekin sekin navbat sug'urtaga kelyapti. Hudo xoxlasa uni ham xalq "ramka"siga tushirib qo'yadi. "Agar bizni qudratimizga shubxa qilsang GMga boq"!
Улуғбек 24 апрел 2019 11:44
Бечора Cobaltнинг эгаси автохалокатдан зарар кўрганда эди уни суғурта полиси табиий офатдан зарар кўрганда қўл келарди дейишарди.
Л.М. 24 апрел 2019 22:47
Кобалт эгаси табий офат ва бошка холатлардан ихтиёрий сугурталаганида эди, сугурта компанияси тулаб берарди. Ундаги мажбурий сугурта полиси, унинг бошка транспортга етказган зарарини коплаш учун тузилган битим.
шхрат 24 апрел 2019 23:48
Сугурта компанияаси машникку. факта халки пулига яашавоти .Сугуртачила хаммасни тулаб бериш керак .халки пулига туй кивоти участка курвоти ЗУР мошин минвоти Атири зурни сепоти чойхонада Ош евоти тойчолла. Шунияам тушмислла .
Bek 27 апрел 2019 09:00
Bu jinni nima deyotganini bilyabdimi? Daraxt bosib qolishi yoki sel oqizib ketishi kutilgan baxsiz xodisami? Bizda ajoyib qoida qonunlar borda.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

ЎзМУ талабасига Президент совғаси топширилди

Куни кеча Президент Шавкат Мирзиёев ЎзМУда олий таълим ва илмий-тадқиқот муассасалари раҳбарлари, академиклар, ёш...
Бугун, 13:44

Саида Мирзиёева муҳим қарор лойиҳасини жамоатчилик муҳокамасига қўйганини маълум қилди

Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги директори ўринбосари Саида Мирзиёева Ўзбекистон Республикаси...
Кеча, 16:18
/ Муҳокамалар +2

Ойналар "тонировка" қилингани учун жарима миқдори 25 бараварга оширилди

Ўзбекистон Республикасининг Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексига ўзгартиш ва қўшимчалар киритилди. Унга кўра...
Кеча, 10:54

Андижон туман ҳокими танқидларга чидай олмай газетани судга берди

Андижон тумани ҳокими Улуғбек Исомиддинов вилоят ҳокимлигининг нашри – «Андижоннома» ижтимоий-сиёсий газетаси...
Кеча, 10:32

Шавкат Мирзиёев ва Абдулла Арипов Олмазор туманига боради

Бугун, 24 май куни Ўзбекистон Президенти Шавкат Мирзиёев Тошкент шаҳридаги бунёдкорлик ишлари билан танишади ва бир...
Кеча, 10:25