Сирдарё вилоят ҳокими: Биз иккинчи Америка бўламиз

23-08-2019, 11:41
Жамият
Сирдарё вилоят ҳокими: Биз иккинчи Америка бўламиз
Аҳолиси Ўзбекистоннинг турли ҳудудларидан келиб қўним топган Сирдарё вилояти Америкага қиёсланди. Бу ҳақда 22 август куни вилоят ҳокими Ғофуржон Мирзаев I Халқаро инвестиция форуми доирасида журналистлар билан мулоқотда айтиб ўтди, дея хабар бермоқда «Дарё».

Форумда вилоят ҳокими мамлакатдаги иқтисодий жиҳатдан қуйи ўринларда турувчи Сирдарё вилоятига раҳбар этиб тайинланиши ҳақида гапириб берди.

«Сирдарё чўлларини обод қиламан, деб водий, Жиззах, Самарқанд, Бухоро, қўйингки, Ўзбекистоннинг деярли барча ҳудудларидан аҳоли вакиллари келган. Шунинг учун кўпчилик менга ушбу вилоятда ишлаш қийин бўлади, деб айтганди. Мен уларга, демак, биз иккинчи Америка бўлар эканмиз-да, деб айтганман. Сабаби Америка ҳам турли минтақалардан келганлар жамоасидан ташкил топган», — деди Мирзаев.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Ikrom 23 август 2019 12:52
Ahmoqona sızlar amerika bilan nima ishingiz bor. Shvetsariyadan yuqori bo'lamiz deng ERKAK!!!
Одам 23 август 2019 13:23
Узини кимларга тенглаштиривотти бу хокимча
serdar bek 23 август 2019 14:11
Good job

Good job
Реалист 23 август 2019 14:20
Ишонаман,бўлиши мумкин,фақат арзимаган 500 йилдан кейин.
Ilhom Rahmonov 23 август 2019 14:42
Amerkaning tub joy aholisi bo'lgan
Анвар 23 август 2019 18:09
Охирги вактларда тайинланган хокимларни бирортасининг саводи еки халк билан ишлашига етарлича акл заковати борлигига ишониб булмайди.Хар бир вилоят еки шахар хокими булмасин тайинлангандан бери бирорта яхши иш килганини эшитганимиз йук факат ковун туширишиб халкка кулги булишяпти.
Nabi Razzoqov 23 август 2019 18:13
Yaqinda,Samarkand shaxriga yolga chiqqanimda Cirdare viloyatidan otar ekanman xojasizlik,cholni,korib viloyat xokimi ozi nima ish bilan band? yilab koldim.Minbardan gapni orniga ish bilan korsatish kerak.Baland parvoz va'dalar kings kerak!

Baland parvoz gapdan,amaliy ish ma'kul.
Муроджон 23 август 2019 18:16
Ҳокимни тинч қўйинглар! У вилоят раҳбари бўлиб келган кундан бошлаб Сирдарё ривожланиб қаддини ростлай бошлади. Яхши ният яхши! Биз уруш очамиз деяётгани йўқку! Халқни рози қилиш энг асосий вазифа. Ҳоким халқни фаровон яшаши учун бутун борлиғи билан ёниб ишлаяпти. Бахтимизга ҳокимимиз доимо омон бўлсинлар!
Уз халкининг дарду ташвишларини уйламай четга суриб, халк муаммолари ечимини топмаган инсонлар нимани кутиш мумкин ???
Анобар 23 август 2019 23:07
Ёгапин
шухрат 24 август 2019 00:59
Бу одамларни уйини бузадиган хокимлар билан Америка каёгда Ирок курамиз деса ишонаман.Бу рахбарлар куп иш уганиши керак
Ёрқин 24 август 2019 06:59
росса янги тутуриқсиз гап айтишлар мода бўлди а
Муроджон 24 август 2019 10:55
Нега хақиқатни ёритмайсизлар мақсад фақат қоралашми?

Ёзинг
Нигмат 26 август 2019 15:41
Навбатьаги "ковун" гаплардан бири. Демак, анчалан буён яшаётган туб ахолини кириб ташлаш керакми?

Америкага, айникса тарихига умуман хавас киманг
Dilobar Sirdaryo 27 август 2019 16:59
Hokimimiz Sirdaryo halqininig farovon yashashi uchun barcha sohalarda unumli imkoniyatlardan foydalanib kelmoqda. Viloyatlardan kelib qolgan aholini birlashtirib, o'zining fidokorona mehnatini ayamay kelmoqda. Rahbarlik masuliyatiga ishonch bildiramiz hamda shunday xalqni o'ylaydigan hokimimiz borligidan faxrlanamiz.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Бухорода СЭОМ ходими хомиладор ҳамширани дўппослади. Ҳомила тушгани айтилмоқда

Бухорода СЭОМ ходими хомиладор ҳамширани дўппослагани айтилмоқда. Ҳодиса видеолавҳаси тармоқларда кенг тарқалди....
Кеча, 20:46

Ўзбекистонда яна 167 кишида COVID-19 аниқланди

Ўзбекистонда яна 167 кишида COVID-19 аниқланди. Айни вақтда умумий зарарланганлар сони 13360 нафарга етди. Янги...
Кеча, 17:37

«Барчаси оддий шамоллашдек бошланар экан» – «Беном» гуруҳи хонандаси Комил коронавирусга чалинди

«Беном» гуруҳи хонандаси Комил коронавирус юқтириб олди. Бу ҳақда “Дарё” нашри хабар қилди. Маълум бўлишича, хонанда...
Кеча, 17:00
/ Муҳокамалар +3

Фото: Сурхондарёда қиз фарзандини 10 млн сўмга сотаётган 28 ёшли она ушланди

Сурхондарёда қиз фарзандини 10 млн сўмга сотаётган 28 ёшли она ушланди. Бу ҳақда ИИВ Тергов департаменти хабар қилди....
Кеча, 16:03
/ Муҳокамалар +1

Янгиланган валюталар курсида доллар яна ошди

МБ томонидан Янгиланган валюталар курси эълон қилинди. Унда доллар яна ошганини кўриш мумкин. Эртага, 14 июлдан кучга...
Кеча, 14:34