Фарғоналик Эргаш ота Ҳажга деб йиғиб қўйган пулига кўприк қурди

5-09-2019, 15:28
Жамият
Фарғоналик Эргаш ота Ҳажга деб йиғиб қўйган пулига кўприк қурди
Фарғоналик Эргаш ота Ҳаж сафарига бориш учун йиғиб қўйган пулини кўприк қуришга ишлатди. Бу ҳақда "Оғабек Собиров" исмли фойдаланувчи фейсбукда пост қолдирди.

“Шундай инсонлар борки, уларнинг тариқдай қилган ишини бутун дунёга ёяди, лекин Эргаш отанинг ҲАЖ сафари учун пул йиғиб юриб ва шу пул эвазига катта бир маҳаллага шинамгина КЎПРИК қуриб берганликлари ҳақида сиз биласизми? ?? Оллоҳ умрини зиёда қилсин”, деб ёзган Оғабек.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Самижон 5 сентябр 2019 18:54
Энди хамма дуо қилади ва хаммага фойдаси тегади. Умрлари узоқ бўлсин!
Roʻziali Holiqov 5 сентябр 2019 19:00
Aslida xajga borgandan koʻra shunaqa ishlarni qilish koʻpro Yaratganga xush yoqsa kerak deb oʻyliman (shaxsiy fikrim)
Зерда Заит 5 сентябр 2019 22:10
Жуда хам савоб иш араплани бойитгандан кора Оз халкига бермок яхши
serdar bek 6 сентябр 2019 05:50
Ок
Anvar Umarkhanov 6 сентябр 2019 12:05
Худди шундай. Араблар хаж мавсумидан 7-8 млрд доллар фойда курар экан.
Хамма улкадагилар уша пулларни бечораларга, хайрли ишларга сарфласа, узини у́лкасига фойдаси тегса нимаси ёмон.
No Name 7 сентябр 2019 09:25
Xajga bormasdan turib Kabani Fatvo qibdila Umrlari Uzo bo'lsin Amin
Йўлдошали 7 сентябр 2019 13:06
Эргаш исмли эркак!?Сал чиройлироқ ёзса бўларди
Чаен 7 сентябр 2019 21:00
Бугундан СИЗ ЭРГАШ ХОЖИ!!!!!!!!!!!!!!°

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Пахтакорнинг янги футболчиси 2,5 млн евро маош олади

Тошкентнинг "Пахтакор" клуби 31 ёшли Эрен Дердийокни сотиб олди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди. Эрен Пахтакорга...
17-01-2020, 17:03
/ Муҳокамалар +4

Видео: Наманганда фуқаро 74 минг сўм учун эр ва хотинни ўлдирди

Наманган вилоятида фуқаро бир оиланинг икки аъзоси, эр ва хотинии ўлдирди. Воқеа вилоятнинг Поп туманида содир бўлган....